Autore: Christy White
Data Di Creazione: 11 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Lugliu 2025
Anonim
DENGUE [REPASO RÁPIDO] 🏃🕙- fisiopatología, signos y síntomas, diagnóstico, tratamiento y prevención
Video: DENGUE [REPASO RÁPIDO] 🏃🕙- fisiopatología, signos y síntomas, diagnóstico, tratamiento y prevención

Cuntenutu

U diagnosticu per a dengue hè fattu basatu annantu à i sintomi presentati da a persona, in più di testi di laboratorio, cume u conte di sangue, l'isolamentu di virus è i test biochimici, per esempiu. Dopu avè esaminatu l'esami, u duttore pò verificà u tippu di virus è, cusì, indicà u trattamentu più adattu per a persona. Cusì, se si face una frebba, accumpagnata da dui o più di i sintomi mintuvati sopra, hè cunsigliatu d'andà à a sala d'urgenza per chì i testi diagnostichi sianu fatti è, cusì, u trattamentu principia.

A Dengue hè una malattia causata da i morsi di zanzara Aedes aegypti infettatu, chì hè più cumunu à cumparisce d'estate è in regioni più umide per via di a facilità di sviluppu di a zanzara dengue. Vede cumu identificà a zanzara dengue.

1. Esame fisicu

L'esame fisicu consiste in a valutazione da u duttore di i sintomi descritti da u paziente, essendu indicativu di a dengue classica:


  • Severu mal di testa;
  • Dolore in u fondu di l'ochji;
  • Difficultà à movi l'articuli;
  • Dolore musculare in tuttu u corpu;
  • Sturdimentu, nausea è vomitu;
  • Macchie rosse nantu à u corpu cù o senza pruritu.

In u casu di a dengue emorragica, i sintomi ponu ancu includere un sanguinamentu eccessivu chì si manifesta di solitu cum'è macchie rosse nantu à a pelle, contusioni è sanguinamenti frequenti da u nasu o di e gengive per esempiu.

I sintomi apparenze di solitu 4 à 7 ghjorni dopu à u morsu di a zanzara infettata da u virus è cumincianu cù una frebba sopra à 38 ° C, ma chì dopu qualchì ora hè accumpagnata da altri sintomi. Dunque, quandu u sangue hè suspettatu, hè impurtante circà aiutu medicu per chì si possinu fà testi più specifici per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu rapidamente, postu chì in casi più severi u virus dengue pò influenzà u fegatu è u core. Scuprite chì sò e cumplicazioni di a dengue.

2. Prova di ciclu

U test di a trappula hè un tippu di esame rapidu chì verifica a fragilità di i vasi sanguigni è a tendenza à sanguinà, è hè spessu effettuatu in casu di suspettu di dengue classica o emorragica. Questa prova consiste in interrompere u flussu di sangue in u bracciu è osservà l'apparizione di picculi punti rossi, cun un risicu più grande di sanguinamentu più grande hè a quantità di punti rossi osservati.


Malgradu chì face parte di i testi indicati da l'Organizazione Mondiale di a Salute per u diagnosticu di dengue, u test di rullante pò furnisce risultati falsi quandu a persona utilizza medicazione cum'è Aspirina o Corticosteroidi o hè in fase di pre o post menopausa, per esempiu. Capite cumu hè fatta a prova di a trappula.

3. Test rapidu per diagnosticà a dengue

U test rapidu per identificà a dengue hè sempre più adupratu per diagnosticà possibili casi d'infezione da u virus, chì ci vole menu di 20 minuti per identificà se u virus hè statu prisente in u corpu è per quantu tempu a causa di a rilevazione di anticorpi, u IgG è IgM. In questu modu, hè pussibule cumincià u trattamentu più rapidamente.

Tuttavia, u test rapidu ùn identifica ancu a presenza di altre malatie trasmesse da a zanzara Dengue, cum'è Zika o Chikungunya, è, dunque, u duttore pò urdinà un test di sangue nurmale per identificà sì site ancu infettatu da sti virus. U test rapidu hè di rigalu è pò esse fattu in i centri di salute in Brasile da chiunque in ogni mumentu, postu chì ùn hè micca necessariu dighjunà.


4. Isulamentu di u virus

Questa prova hà per scopu di identificà u virus in u sangue è stabilisce quale serotipu, permettendu u diagnosticu differenziale per altre malatie causate da u morsu di a stessa zanzara è chì anu sintomi simuli, in più di permette à u duttore di inizià un trattamentu più specificu.

L'isolamentu hè fattu analizzendu un campione di sangue, chì deve esse raccoltu appena i primi sintomi apparsu. Questu campione di sangue hè inviatu à u laboratoriu è, aduprendu tecniche di diagnostica moleculare, cum'è PCR, per esempiu, hè pussibule identificà a presenza di u virus dengue in u sangue.

5. Prove serulogiche

U test serologicu hà per scopu di diagnosticà a malattia attraversu a concentrazione di immunoglobuline IgM è IgG in u sangue, chì sò proteine ​​chì anu alteratu a so concentrazione in casi d'infezione. A cuncentrazione di IgM aumenta appena a persona hè in cuntattu cù u virus, mentre chì IgG aumenta dopu, ma sempre in a fase acuta di a malattia, è rimane in quantità elevate in u sangue, essendu, dunque, un marcatore di a malattia , postu chì hè specificu per ogni tipu d'infezzione. Amparate più nantu à IgM è IgG.

I test serologichi sò generalmente richiesti per cumplementà u test di isolamentu di u virus è u sangue deve esse raccoltu circa 6 ghjorni dopu à l'iniziu di i sintomi, chì permette di verificà e concentrazioni di immunoglobuline più accuratamente.

6. Analisi di sangue

U conte di sangue è u coagulogramu sò ancu testi richiesti da u duttore per diagnosticà a febbre dengue, in particulare a febbre dengue emorragica. U conte di sangue di solitu mostra quantità variabili di leucociti, è ci pò esse leucocitosi, ciò chì significa una crescita di a quantità di leucociti, o leucopenia, chì currisponde à una diminuzione di u numeru di leucociti in u sangue.

Inoltre, un aumentu di u numeru di linfociti (linfocitosi) hè generalmente osservatu cù a presenza di linfociti atipici, in più di a trombocitopenia, chì hè quandu e piastrine sò inferiori à 100000 / mm³, quandu u valore di riferimentu hè trà 150000 è 450000 / mm³. Cunnosce i valori di riferimentu di u sangue.

U coagulogramu, chì hè u test chì verifica a capacità di coagulazione di u sangue, hè generalmente richiestu in casu di suspettatu dengue emorragicu è un aumentu di u tempu di protrombina, tromboplastina parziale è u tempu di trombina, in più di una diminuzione di fibrinogenu, protrombina, VIII è fattore XII , indicendu chì l'emostasi ùn accade micca cume si deve, cunfermendu u diagnosticu di dengue emorragica.

7. Prove biochimichi

I principali test biochimici richiesti sò a misurazione di l'albumina è di l'enzimi epatici TGO è TGP, indicendu u gradu di compromissione epatica è esse indicativu di una tappa più avanzata di a malattia quandu questi parametri.

Di solitu, quandu a dengue hè dighjà in un stadiu più avanzatu, hè pussibule osservà una diminuzione di a concentrazione di albumina in u sangue è a presenza di albumina in l'urina, in più di un aumentu di e concentrazioni di TGO è TGP in u sangue, indicendu danni à u fegatu.

A Scelta Di L’Editore

Nafarelin

Nafarelin

Nafarelin hè un ormone adupratu per trattà i intomi di l'endometrio i cume u dolore pelvicu, i crampi me truali è i rapporti e uali doloro i. Nafarelin hè ancu adupratu per tra...
Cabozantinib (cancer di tiroide)

Cabozantinib (cancer di tiroide)

Cabozantinib (Cometriq) hè adupratu per trattà un certu tipu di cancheru di tiroide chì 'aggrava è chì i hè partu in altre parte di u corpu. Cabozantinib (Cometriq) h...