Cume Trattà u Dolore di Ventre in Gravidanza
Cuntenutu
Per piantà u mal di ventre causatu da a diarrea in gravidanza, hè impurtante evità i medicinali è l'alimenti chì tenenu l'intestinu per almenu i primi 3 ghjorni, permettendu à e feci liquide è à i microorganismi coinvolti di scappà.
Cusì, quandu a donna incinta hà dolore di stomacu è diarrea, si consiglia:
- Bere liquidi cum'è acqua, acqua di coccu, seru casanu, tes o suchji naturali durante u ghjornu per evità a disidratazione;
- Ingerisce alimentu facilmente digeribile cume i frutti cotti è sbucciati è u purè di verdura, per esempiu;
- Manghjà cibu cucinatu o à a griglia cum'è u risu cottu è e tagliatelle, u pullastru cottu è evite l'alimenti fritti;
- Manghjà in piccule quantità;
- Evite di manghjà alimenti ricchi di fibre cum'è cereali, frutti senza peli, germe di granu, legumi è frutti secchi;
- Ùn manghjate micca salsicce, latte è derivati, cicculata, caffè, tè neru, torte, biscotti, salse è dolci perchè stimulanu l'intestinu o sò difficiuli à digerisce l'alimenti.
Per sapè e misure currette per fà u siero casanu, fighjate u video seguente:
Di solitu a diarrea in gravidanza ùn face micca male à u criaturu, solu in i casi induve hè causata da qualchì infezzione intestinale grave, è chì a donna hà bisognu d'esse ricusata. Casi più semplici, quandu a diarrea si verifica per via di nervosità o perchè a donna hà manghjatu qualcosa chì ùn era micca adatta per u cunsumu ùn affetta micca di solitu u zitellu, ma in ogni casu, evita a disidratazione.
Medicina fatta in casa
U tè di camomilla hè un ottimu rimediu casanu per u dolore di u ventre in gravidanza per via di a so azzione antiinflamatoria, anti-spasmodica è calmante. Per fà u tè, basta à aghjunghje 3 cucchiaini di fiori di camomilla secca in una tazza d'acqua bollente, lasciate raffreddà, filtrate è beie. Stu tè si pò piglià 3 volte à ghjornu o in poche quantità, è ancu sempre dopu à un episodiu di diarrea perchè aiuta à idratà u corpu.
Tuttavia, hè assai impurtante di verificà sempre chì tippu di camomilla aduprate, perchè solu u tè di camomilla (matricaria recutita) pò esse adupratu in modu sicuru durante a gravidanza, è u tè di camomilla romana (Chamaemelum nobile) ùn deve micca esse cunsumatu in gravidanza perchè pò causà cuntrazzioni uterina.
Vede altri rimedii casani per a diarrea in gravidanza.
Rimedii per piantà a diarrea
A diarrea in gravidanza deve esse trattata cun grande cura è sempre sottu supervisione medica, perchè alcune droghe ponu passà à u zitellu per mezu di a placenta.
Cusì, i rimedii chì sò generalmente cunsiderati sicuri durante a gravidanza sò i pruibiotici, perchè aiutanu à rifornisce a flora intestinale, riducendu a diarrea in modu graduale, sanu è sicuru, cum'è u casu cù UL 250 è Floratil. Pigliate un iogurtu senza zuccheru è Yakult pò ancu aiutà à regulà l'intestinu.
Inoltre, cum'è cumplementu à qualsiasi trattamentu, si deve sempre beie assai liquidi, per rimpiazzà l'acqua eliminata in diarrea. Per quessa, ci sò in farmacie suluzioni di reidratazione orale chì anu acqua è sali minerali in a so cumpusizione.
E droghe antidiarreiche ùn sò micca cunsigliate durante a gravidanza, perchè in più di trasmette à u zitellu, ste droghe ponu impedisce a surtita di microorganismi patologichi, aggravendu a situazione.
Quandu andà à l'ostetricu
A donna incinta deve cunsultà l'ostetrica o andà à l'uspidale in i casi induve u dolore di u ventre hè assai forte è intensu, hà vomitu o febbre sopra i 38 ° C è e feci anu sangue. In presenza di sti sintomi, hè impurtante per a donna incinta di circà aiutu medicu per fà u diagnosticu è cumincià u trattamentu indicatu da u duttore u più prestu pussibule.