Cumu uttene impinged

Cuntenutu
Impingem pò esse acquistatu attraversu u cuntattu cù oggetti contaminati cum'è asciugamani, occhiali o panni, per esempiu, perchè hè una malattia di a pelle causata da funghi chì sò presenti naturalmente nantu à a pelle è chì, in eccessu, ponu esse trasmessi facilmente da una persona per persona.
Cusì, quandu un membru di a famiglia hè diagnosticatu di impotenza, i so vestiti è l'oggetti cù i quali hè venutu in cuntattu devenu esse puliti cù acqua corrente è sapone. Inoltre, cume a sciuma si verifica in cunsequenza di a proliferazione eccessiva di funghi prisenti nantu à a pelle, in particulare in i pieghi, hè impurtante lascià sempre a pelle secca.

Principali forme di cuntagiu
Sapere cumu uttene, cunnisciutu ancu cum'è tigna, hè impurtante per evità a contaminazione da u fungu. Pudete catturà voi stessi spinghjendu situazioni cum'è:
- Aduprate u listessu bagnu o asciugamanu visu cum'è una persona cù un asciugamanu chì ùn hè micca statu lavatu;
- Stendu nantu à u lettu di a persona contaminata entrendu in cuntattu direttu cù linzoli, cuscini è coperte contaminate;
- Purtate a robba chì l'individuu infettatu hà purtatu, senza lavà la;
- Spartendu vetri, stuviglii è piatti chì sò stati aduprati da a persona infettata, senza lavalli;
- Aduprà a biancheria intima è e calzette di a persona cuntaminata, se e lesioni sò nantu à i genitali o i pedi di u paziente;
- Toccate a ferita o aduprate oggetti d'usu persunale per a persona infettata.
A malatia si trasmette per cuntattu direttu, postu chì i funghi sò prisenti in a lesione, è quandu vene in cuntattu cù un ogettu, a cuntamina. Questi microorganismi sopravvivenu in l'ambiente per parechje ore è ponu facilmente ghjunghje à un'altra persona chì entra in cuntattu direttu cù l'ughjettu contaminatu. Amparate à identificà u pede.
Cume per pruteggervi da esse sfruttati
Per evità di esse chjappu, hè cunsigliatu di seguità alcune linee guida per impedisce u fungu di proliferà è di cunduce à u sviluppu di a malatia, esse indicatu per questu:
- Lavate bè e mani, parechje volte à u ghjornu, cù acqua è sapone;
- Evite u cuntattu direttu cù e ferite di a persona;
- Ùn basgià nè abbraccià a persona infetta;
- U zitellu toccu ùn deve micca andà à a scola per evità di cuntaminà l'altri;
- Ogni persona in casa usa u so bagnu è u so asciugamanu visu;
- Ùn mentite nantu à u lettu di a persona infetta o aduprate u so cuscinu o cuscinu;
- Ùn portate micca listessi vestiti cum'è a persona;
- Tutti l'uggetti d'usu persunale devenu esse di usu esclusivu da a persona chì hè malata;
U lettu è u vestitu di a persona contaminata devenu esse lavati separatamente cù acqua, sapone è acqua calda. Ughjetti cum'è bichjeri, stuviglii è piatti devenu esse lavati immediatamente dopu l'usu.
Cù queste misure hè pussibule evità di sparghje l'infezzione da una persona à l'altra, rendendu a cura più faciule da ottene. Capite cumu si face u trattamentu per curà l'imingem.