Cumu uttene u to visu da u sonnu
Cuntenutu
- Passu à passu per sgonfialle a faccia quandu si sveglia
- 1. Pigliate una doccia fredda
- 2. Fate una esfoliazione in faccia
- 3. Applica una cumpressa fredda
- 4. Fate un drenaje facciale
- 5. Purtate u truccu ghjustu
- 6. Pin i capelli
- 7. U colazione diureticu
Per uttene l'aspettu di sonnu quandu si sveglia, ciò chì pudete fà hè piglià una doccia fredda perchè riduce rapidamente u gonfiore è vi rende più prontu per l'attività quotidiana. L'applicazione di una cumpressa fredda à u visu subitu dopu hè ancu una ottima opzione per sgonfiallu principalmente l'ochji, è per compie u prucessu pudete applicà un trucco chì apre l'ochji è fighja.
U gonfiore di u visu accade principalmente quandu si sveglia quandu a persona hà dormitu parechje ore di fila o quandu ùn hà micca ripusatu abbastanza, è raramente riprisenta un prublema di salute, cum'è a ritenzione di fluidi. Tuttavia, quandu questu accade spessu, è se i vostri piedi è e mani diventanu ancu gonfie, una valutazione medica hè spessu indicata.
Passu à passu per sgonfialle a faccia quandu si sveglia
1. Pigliate una doccia fredda
I vantaghji di piglià una doccia fredda prima di a mattina includenu u svegliu è a migliurazione di a circolazione sanguigna, chì aiuta à eliminà l'eccessu di fluidu trà e cellule rapidamente è efficacemente. Inoltre, a persona hè più disposta à fà e so attività di ogni ghjornu.
2. Fate una esfoliazione in faccia
Pudete aduprà una machja industrializata, o fà un mischju casanu di farina di granu cù crema idratante, è strufinalla nantu à a pelle cù movimenti circulari. Questu aiuta à apre i pori, eliminà a terra, è dà à a pelle più liscia è luminosità.
3. Applica una cumpressa fredda
Avè una cumpressa di gelu in u frigorifero hè una bona strategia per avè sempre una risorsa faciule chì ottiene ottimi risultati, sempre à portata di mano. A cumpressa deve esse posta nantu à a faccia, è stesa o stesa nantu à u divanu o u lettu, per circa 10 à 15 minuti. U gonfiore di u visu deve diminuisce rapidamente è poi a pelle deve esse preparata per u prossimu passu, applicendu un tonicu facciale è una crema idratante.
Chiunque ùn hà micca un gel pad in u frigorifero pò avvolgere un picculu pezzu di ghiacciu nantu à un fogliu di tovagliolu è asciugà u visu cù movimenti circulari, soprattuttu intornu à l'ochji.
4. Fate un drenaje facciale
Dopu, un drenaje linfaticu manuale deve esse fattu per eliminà permanentemente u gonfiore di a faccia. Per quessa, hè necessariu stimulà i linfonodi vicinu à a clavicula è da u latu di u collu è poi fà i muvimenti chì 'spingenu' i liquidi in u sistema linfaticu. Vede i passi in stu video:
5. Purtate u truccu ghjustu
Dopu, appiccate un stratu di basa micca grassu o crema BB nantu à tutta a faccia, è poi investite in u truccu di l'ochji, aduprendu tonalità d'ombra più scure è smudging cun un pennu smudging è un pennellu bisellatu. Pudete ancu aduprà mascara è eyeliner nantu à a parte suprana di l'ochji, è utilizate un eyeliner biancu in a linea di fluttu in u cantonu internu di l'ochju, per 'apre i vostri ochji'. Poi duverebbe finisce rimpiazzendu u rossu cù u bronzu è appiicà u rossu à labbra, cù i culori di a vostra scelta.
6. Pin i capelli
Pinzà i vostri capelli in un bun o fà una coda di cavallu in cima di a testa sò ancu strategie chì aiutanu à mantene a vostra faccia più sottile è chì aiuta à apre i vostri ochji.
7. U colazione diureticu
Per finisce u compitu, si consiglia di fà una colazione diuretica, preferendu manghjà un fruttu è beie tè di zenzeru, per esempiu. Ùn si deve micca cunsumà alimenti ricchi in sodiu, cum'è alimenti trasfurmati cum'è pancetta, prisuttu o prisuttu, nè spuntini fritti o cotti à a mattina. Durante a ghjurnata duvete ricordà di beie molta acqua è tè diureticu, cum'è tè neru è tè verde, senza zuccheru, tutta a ghjurnata.
Queste strategie sò eccellenti per eliminà a faccia di u sonnu in pocu tempu è sò facili da seguità, ma per scumette nantu à a salute è evità di svegliarsi parendu stanchi, unu deve evità u stress, rispettà l'ore di sonnu, è piglià e vacanze quandu hè pussibule per riposa u corpu è a mente.