Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 3 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
Cumu piglià u contraceptivu currettamente - Salute
Cumu piglià u contraceptivu currettamente - Salute

Cuntenutu

Per evità e gravidanze indesiderate, una tableta contraceptiva deve esse presa ogni ghjornu finu à a fine di u pacchettu, sempre à listessu tempu.

A maiò parte di i contraccettivi sò cun 21 pillule, ma ci sò ancu pillule cù 24 o 28 pillule, chì differenu per a quantità di ormoni chì avete, u tempu trà pause è l'occorrenza o micca di a menstruazione.

Cumu piglià u contraceptivu per a prima volta

Per piglià u contraceptivu di 21 ghjorni per a prima volta, duverete ingerisce a prima pillola in u pacchettu u primu ghjornu di a menstruazione è cuntinuà à piglià 1 pillula à u ghjornu à a stessa ora finu à a fine di u pacchettu, seguendu l'istruzzioni nantu à l'inserzione di u pacchettu. Quandu avete finitu, duvete piglià una pausa di 7 ghjorni à a fine di ogni pacchettu è cumincià u prossimu solu l'ottu ghjornu, ancu se u periodu hè finitu prima o ùn hè ancu finitu.

A figura seguente mostra l'esempiu di un contraceptivu di 21 pillule, in quale a prima pillola hè stata presa l'8 di marzu è l'ultima pillola hè stata presa u 28 di marzu. Cusì, l'intervallu hè statu fattu trà u 29 di marzu è u 4 d'aprile, quandu a menstruazione deve esse accaduta, è a prossima carta deve principià u 5 d'aprile.


Per e pillule cù 24 pillule, a pausa trà i cartoni hè solu 4 ghjorni, è per e pillule cù 28 capsule ùn ci hè pausa. In casu di dubbitu, vedi Cume sceglie u megliu metudu contraceptivu.

Cumu piglià u contraceptivu di 21 ghjorni

  • Esempii: Selene, Yasmin, Diane 35, Livellu, Femina, Gynera, ciculu 21, Tamigi 20, Microvlar.

Un comprimitu deve esse presu ogni ghjornu finu à a fine di u pacchettu, sempre à listessu tempu, per un totale di 21 ghjorni cù una pillola. Quandu u pacchettu hè finitu, duvete piglià una pausa di 7 ghjorni, chì hè quandu u vostru periodu deve scendere, è cumincià un novu pacchettu l'ottu ghjornu.

Cumu piglià u contraceptivu di 24 ghjorni

  • Esempii: Minimal, Mirelle, Yaz, Siblima, Iumi.

Un comprimitu deve esse presu ogni ghjornu finu à a fine di u pacchettu, sempre à listessu tempu, per un totale di 24 ghjorni cù una pillola. Dopu, duvete piglià una pausa di 4 ghjorni, quandu a menstruazione accade nurmalmente, è cumincià un novu pacchettu u 5u ghjornu dopu a pausa.


Cumu piglià u contraceptivu di 28 ghjorni

  • Esempii: Micronor, Adoless, Gestinol, Elani 28, Cerazette.

Una compressa deve esse presa ogni ghjornu finu à a fine di u pacchettu, sempre à u listessu tempu, per un totale di 28 ghjorni cù una pillola. Quandu finisci a carta, duvite principià un'altra u ghjornu dopu, senza pause trà elli. Tuttavia, se si producenu sanguinamenti frequenti, u ginecologu deve esse contattatu per rivalutà a quantità di ormoni necessarii per regulà u ciclu mestruale è, se necessariu, per prescrive un novu contraccettivu.

Cume piglià u contraccettivu iniettabile

Ci hè 2 tippi sfarenti, u mensile è u trimestrale.

  • Esempii Mensili:Perlutan, Preg-less, Mesigyna, Noregyna, Cycloprovera è Cyclofemina.

L'iniezione deve esse applicata da l'infermiera o da u farmacista, preferibilmente u 1u ghjornu di a menstruazione, cù una tolleranza finu à 5 ghjorni dopu a menstruazione hè caduta. L'iniezioni seguenti devenu esse applicate ogni 30 ghjorni. Scuprite più infurmazioni nantu à l'assunzione di sta iniezione contraccettiva.


  • Esempii trimestrali: Depo-Provera è Contracep.

L'iniezione deve esse data finu à 7 ghjorni dopu a menstruazione hè caduta, è e seguenti iniezioni devenu esse date dopu à 90 ghjorni, senza ritardu di più di 5 ghjorni per garantisce l'efficacia di l'iniezione. Amparate più curiosità nantu à piglià sta iniezione contraccettiva trimestrale.

À chì ora piglia u contracettivu?

A pillula di cuntrollu di nascita pò esse presa à ogni mumentu di a ghjurnata, ma hè impurtante chì sia sempre presa à listessu tempu per evità di diminuisce u so effettu. Dunque, per ùn scurdassi di piglià u contraccettivu, alcuni suggerimenti sò:

  • Pone una alarma cutidiana nantu à u telefuninu;
  • Mantene a carta in un locu chjaramente visibile è facilmente accessibile;
  • Assucià l'ingestione di pillule cù un abitudine cutidianu, cume lavà i denti, per esempiu.

Hè ancu impurtante di ricurdà chì l'ideale hè di evità di piglià a pillula à stomacu vacu, perchè pò causà mal di stomacu è dolore.

Cosa da fà se vi scurdate di piglià à u mumentu ghjustu

In casu di dimenticanza, pigliate a tableta scurdata appena vi ricordate, ancu s'ellu hè necessariu piglià 2 pasticchi à u listessu tempu. Se u scurdamentu hè statu per menu di 12 ore dopu à u solitu tempu contraceptivu, l'effettu di a pillula serà mantenutu è duvete cuntinuà à piglià u restu di u pacchettu cum'è di modu normale.

Tuttavia, se u scurdamentu hè statu per più di 12 ore o più di 1 pillola hè stata dimenticata in u listessu pacchettu, u contraccettivu pò avè u so effetti riduttu, è u fogliu di u fogliu deve esse lettu per seguità e linee guida di u fabbricante è aduprà un preservativu impedisce una gravidanza.

Chjarate queste è altre dumande in u video seguente:

Cosa da fà se a menstruazione ùn scende?

Se a menstruazione ùn scende micca durante u periodu di pausa contraceptiva è tutte e pillole sò state prese currettamente, ùn ci hè risicu di gravidanza è u prossimu pacchettu deve esse iniziatu normalmente.

In i casi induve a pillula hè stata dimenticata, soprattuttu quandu più di 1 compressa hè stata dimenticata, ci hè un risicu di gravidanza è l'ideale hè di fà un test di gravidanza chì hè compru in farmacia o di fà u test di sangue in un laburatoriu.

Fascinante

H méningite influenzae

H méningite influenzae

A meningite hè una infezzione di e membrane chì coprenu u cervellu è a medula pinale. Que ta copertura hè chjamata meninge .I batteri ò un tipu di germe chì pò cau &...
Iniezione di ossitocina

Iniezione di ossitocina

L'o itocina ùn deve micca e e u ata per induce u travagliu (per aiutà à inizià u pruce u di na cita in una donna incinta), a menu chì ci ia una ragione medica valida. Parl...