Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 9 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
This recipe for tender liver with apple that melts in your mouth will amaze you # 225
Video: This recipe for tender liver with apple that melts in your mouth will amaze you # 225

Cuntenutu

L'oliu di fegatu di baccalà pò esse ottenutu manghjendu fegatu di baccalà frescu o pigliendu supplementi.

L'oliu di fegatu di baccalà hè adupratu cum'è fonte di vitamina A è vitamina D. Hè ancu adupratu cum'è fonte di grassu chjamatu omega-3 per a salute di u core, depressione, artrite, è altre cundizione, ma ùn ci hè bona evidenza scientifica per qualsiasi usu .

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per OLIU DI FEGATU DI COD sò i seguenti:

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Una malattia oculare chì porta à a perdita di visione in adulti anziani (degenerazione maculare legata à l'età o AMD). E persone chì manghjanu assai pesci è piglianu oliu di fegatu di baccalà ùn anu un risicu più bassu di sviluppà sta cundizione paragunatu à e persone chì manghjanu solu assai pesci.
  • Febru di Fenu. Piglià oliu di fegatu di baccalà durante a gravidanza o mentre allatta, o dà oliu di fegatu di baccalà à u criaturu finu à 2 anni, ùn pare micca impedisce a freba di fenu.
  • Battiti cardiaci irregulari (arritmia). Piglià oliu di fegatu di baccalà per bocca pò riduce un tippu specificu di battiti irregulari di u core in certe persone. Ma ùn si sà se questu riduce u risicu di morte cunnessu cù u core. Piglià oliu di fegatu di baccalà per bocca ùn sembra micca riduce i battiti irregulari di u core in l'omi cun battiti irregulari dopu un attaccu di core.
  • Astma. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià oliu di fegatu di baccalà durante a gravidanza o allattà, o dà oliu di fegatu di baccalà à un criaturu finu à 2 anni, ùn impedisce micca l'asma. Ma piglià oliu di fegatu di baccalà 1-3 volte à settimana durante a gravidanza puderia riduce u risicu d'asma in u zitellu à 6 anni.
  • Eczema (dermatite atopica). A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià oliu di fegatu di baccalà durante a gravidanza o allattà, o dà oliu di fegatu di baccalà à un criaturu finu à 2 anni, ùn impedisce micca l'eczema. Ma menu figlioli anu eczema à un annu di età s'elli piglianu oliu di fegatu di merluziu almenu quattru volte à settimana.
  • Depressione. Assumendu oliu di fegatu di baccalà hè statu ligatu cù una probabilità di 29% più bassa di adulti anziani chì anu sintomi di depressione.
  • Diabetes. Piglià oliu di fegatu di baccalà pò aiutà à cuntrullà u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete durante a gravidanza. Questu puderia aiutà à prevene complicazioni à a nascita. Pò piglià finu à 12 settimane per benefiziu. Piglià oliu di fegatu di baccalà ùn pare micca aiutà cù u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete di tipu 1.
  • Tendenza ereditata versu u colesterolu altu (ipercolesterolemia familiare). E prime ricerche mostranu chì piglià oliu di fegatu di baccalà ùn sembra abbassà i livelli di colesterolu in e persone cun ipercolesterolemia familiare.
  • Colesterol altu. Piglià oliu di fegatu di baccalà per bocca ùn abbassa micca i livelli di colesterolu in e persone cun colesterolu altu. Ma puderia aumentà i "boni" livelli di colesterolu lipoproteicu à alta densità in e persone cun diabete di tip 1 è colesterolu altu. Puderia ancu abbassà i grassi di u sangue chjamati "trigliceridi" in l'omi chì anu avutu un infartu.
  • Pressione sanguigna alta. Piglià oliu di fegatu di baccalà per bocca pare abbassà leggermente a pressione sanguigna in persone sane è in quelle cù pressione sanguigna leggermente alta. Ma ùn hè micca chjaru se sta riduzzione hè clinicamente significativa per e persone cun colesterolu assai altu.
  • Gonfiore à longu andà (infiammazione) in u trattu digestivu (malattia infiammatoria di l'intestinu o IBD). Alcune persone cun malatie infiammatorie di l'intestini anu dolore articulare. Piglià oliu di fegatu di baccalà pò riduce u dolore articulare in alcune persone cun sta situazione.
  • Osteoartrite. Piglià oliu di fegatu di baccalà cù un AINE ùn riduce micca u gonfiore in e persone cù l'artrite megliu cà piglià un AINE solu.
  • Infezzione di l'arechja (otitis media). Assumendu oliu di fegatu di baccalà è una multivitaminica puderebbenu riduce a necessità di aduprà medicinali per trattà e infezioni à l'arechja in i zitelli da circa 12%.
  • Infezzione di e vie aeree. Dà à i zitelli zitelli oliu di fegatu di merluziu è una multivitaminica pare riduce u numeru di visite di u duttore per infezioni di e vie aeree.
  • Artrite reumatoide (RA). Piglia oliu di fegatu di baccalà pò diminuì u dolore, a rigidità di a mattina, è u gonfiore in certi pazienti cun artrite reumatoide. Inoltre, piglià oliu di fegatu di baccalà è oliu di pesce pare riduce a necessità di aduprà medicinali per trattà u gonfiore di l'articuli in e persone cun sta situazione.
  • Carenza di vitamina D. Assumendu oliu di fegatu di baccalà pare aumentà i livelli sanguini di vitamina D in alcune persone. Ma ùn hè micca chjaru se l'oliu di fegatu di baccalà aumenta a vitamina D à livelli normali in e persone cun bassi livelli di vitamina D.
  • Un gruppu di disordini oculari chì ponu purtà à a perdita di a visione (glaucoma).
  • Reazzioni allergii di a pelle.
  • Brucia.
  • Rash di pannolinu.
  • Malatie cardiache.
  • Emorroidi.
  • Alti livelli di grassi chjamati trigliceridi in u sangue (ipertrigliceridemia).
  • Dannu renale in e persone cun diabete (nefropatia diabetica). .
  • Guarimentu di ferite.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'oliu di fegatu di merluziu per questi usi.

L'oliu di fegatu di merluziu cuntene certi "acidi grassi" chì impediscenu chì u sangue si coaguli facilmente. Questi acidi grassi riducenu ancu u dolore è l'inflammi.

Quandu hè presu per bocca: L'oliu di fegatu di baccalà hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di l'adulti quandu sò presi per bocca. Pò causà effetti collaterali cumpresi eruttazioni, cattivu fiatu, ardori di stomacu, sgabelli sciolti è nausea. Piglià oliu di fegatu di baccalà cù i pasti pò spessu diminuisce questi effetti collaterali. Alti dosi di oliu di fegatu di baccalà sò POSSIBILMENTE INSAFE. Puderanu impedisce u sangue da a coagulazione è ponu aumentà a probabilità di sangu. I livelli di vitamina A è vitamina D ponu diventà troppu alti cù alte dosi d'oliu di fegatu di merluziu.

Quandu si applica à a pelle: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se l'oliu di fegatu di baccalà hè sicuru o chì effetti ponu esse.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: L'oliu di fegatu di baccalà hè POSSIBILE SALVU quandu hè adupratu in quantità chì furniscenu micca di più cà l'ingestioni raccomandate ogni ghjornu di vitamina A è vitamina D. L'oliu di fegatu di merluziu hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu pigliatu in quantità più grande. E donne chì sò incinte o chì allattanu ùn devenu micca piglià oliu di fegatu di merluziu chì furnisce più di circa 3000 mcg di vitamina A è 100 mcg di vitamina D.

I zitelli: L'oliu di fegatu di baccalà hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di i zitelli quand'elli sò presi per bocca in quantità chì furnisce micca più di l'ingestioni cutidiane raccomandate di vitamina A è vitamina D. L'oliu di fegatu di merluziu hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu pigliatu in quantità più grande.

Diabetes: Ci hè stata qualchì preoccupazione chì l'oliu di fegatu di merluziu o altri olii di pesce possinu aumentà u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete. Ma ùn ci hè micca una ricerca forte chì sustene sta preoccupazione. Ma ci sò certe prove chì l'oliu di fegatu di merluzzu pò abbassà i livelli di zuccheru in sangue è aumentà l'effetti di calcinazione di u zuccherinu in sangue in certi farmaci antidiabetici. Ci hè una preoccupazione chì u zuccherinu in sangue pò calà troppu bassu. Sì avete diabete è aduprate oliu di fegatu di baccalà, survegliate attentamente i livelli di zuccheru in sangue.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
L'oliu di fegatu di merluzzu puderia calà i livelli di zuccheru in sangue. I medicazione per a diabete sò aduprati per abbassà u zuccherinu in sangue. Piglià oliu di fegatu di baccalà cun medicazione per a diabete pò fà chì u zuccherinu in sangue diventi troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.
Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, metformina (Glucophage), pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Glucotrol) Orinase), è altri.
Medicazione per a pressione sanguigna alta (farmaci antiipertensivi)
L'oliu di fegatu di merluzzu pare diminuisce a pressione sanguigna. Assumendu oliu di fegatu di baccalà cun medicazione per a pressione sanguigna alta puderia causà chì a vostra pressione sanguigna sia troppu bassa.

Alcuni medicamenti per a pressione sanguigna alta includenu captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), losartan (Cozaar), valsartan (Diovan), diltiazem (Cardizem), amlodipine (Norvasc), hydrochlorothiazide (HydroDIURIL), furosemide (Lasix), è assai altri .
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
L'oliu di fegatu di merluzzu pò rallentà a coagulazione di u sangue. Piglià oliu di fegatu di baccalà cù medicinali chì rallentanu ancu a coagulazione puderebbenu aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), dipyridamole (Persantine), ibuprofen (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri), dalteparina (Fragmin) , enoxaparin (Lovenox), heparin, ticlopidine (Ticlid), warfarina (Coumadin), è altri.
Erbe è supplementi chì ponu abbassà a pressione sanguigna
L'oliu di fegatu di merluzzu pò calà a pressione sanguigna. Hà u potenziale per aghjunghje à l'effetti di pressione di sangue chì abbassanu altre erbe è supplementi chì ancu abbassanu a pressione sanguigna. Altre erbe è supplementi chì ponu calà a pressione sanguigna includenu andrographis, peptidi di caseina, griffe di gattu, coenzima Q10, L-arginina, lycium, ortica, teanina, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
L'oliu di fegatu di merluzzu pò calà u zuccherinu in sangue. S'ellu hè pigliatu cù altre erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue, u zuccherinu in sangue pò diventà troppu bassu in certe persone. Alcune erbe è supplementi chì puderianu abbassà u zuccherinu in sangue includenu l'acidu alfa-lipoicu, u melone amaru, u cromu, a grippa di u diavulu, u fenu, l'agliu, a gomma di guar, u castagnu equinu, u ginseng Panax, u psyllium, u ginseng siberianu, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
L'oliu di fegatu di merluzzu pò rallentà a coagulazione di u sangue. Aduprà oliu di fegatu di baccalà cù erbe è supplementi chì rallentanu ancu a coagulazione di u sangue puderia aumentà a probabilità di contusioni è sanguinazioni in alcune persone. Queste erbe includenu angelica, oliu di sementi di borragine, clove, danshen, agliu, zenzero, ginkgo, trifogliu rossu, curcuma, salice, è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
A dosa adatta di oliu di fegatu di baccalà dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre cundizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per l'oliu di fegatu di merluziu. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà. Aceite de Higado de Bacalao, Acides Gras Oméga 3, Acides Gras N-3, Acides Gras Polyinsaturés, Oliu di Merluzzu, Oil Oil di Fegato, Oil Oil, Halibut Liver Oil, Huile de Foie, Huile de Foie de Flétan, Huile de Foie de Morue , Huile de Foie de Poisson, Huile de Morue, Huile de Poisson, Oil Oil, Acidi Grassi N-3, Omega 3, Oméga 3, Acidi Grassi Omega 3, Omega-3, Acidi Grassi Omega-3, Acidi Grassi Polinsaturi.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Conus N, Burgher-Kennedy N, van den Berg F, Kaur Datta G. Un prucessu randomizatu paragunendu i livelli di plasma di acidi grassi omega-3 dopu l'ingestione di formulazioni d'oliu di fegatu di merluzzu emulsificatu è micca emulsificatu. Curr Med Res Opin. 2019; 35: 587-593. Vede astrattu.
  2. Øien T, Schjelvaag A, Storrø O, Johnsen R, Simpson MR. U cunsumu di pesciu à un annu di età riduce u risicu di eczema, asma è sibilante à sei anni. Nutrienti. 2019; 11. pii: E1969. Vede astrattu.
  3. Yang S, Lin R, Si L, et al. L'oliu di fegatu di merluzzu migliora l'indici metabolichi è i livelli di hs-CRP in i pazienti gestazionali cun diabete mellitus: Un studiu cuntrullatu randomizatu in doppiu orbu. J Diabetes Res. 2019; 2019: 7074042. Vede astrattu.
  4. Helland IB, Saarem K, Saugstad OD, Drevon CA. Composizione di acidi grassi in u latte maternu è in plasma durante a supplementazione cù oliu di fegatu di baccalà. Eur J Clin Nutr 1998; 52: 839-45. Vede astrattu.
  5. Bartolucci G, Giocaliere E, Boscaro F, et al. Quantificazione di vitamina D3 in un supplementu à basa di oliu di fegatu di merluziu. J Pharm Biomed Anal 2011; 55: 64-70. Vede astrattu.
  6. Linday LA. Oliu di fegatu di baccalà, zitelli è infezioni di e vie respiratorie superiori. J Am Coll Nutr 2010; 29: 559-62. Vede astrattu.
  7. Olafsdottir AS, Thorsdottir I, Wagner KH, Elmadfa I. Acidi grassi poliinsaturi in a dieta è u latte maternu di e donne chì anu allattatu in Islanda cù u cunsumu tradiziunale di oliu di fegatu di pesciu è di merluziu. Ann Nutr Metab 2006; 50: 270-6. Vede astrattu.
  8. Helland IB, Saugstad OD, Saarem K, et al. A supplementazione di l'acidi grassi n-3 durante a gravidanza è l'allattamentu riduce i livelli di lipidi in plasma materna è furnisce DHA à i zitelli. J Matern Fetal Neonatal Med 2006; 19: 397-406. Vede astrattu.
  9. Foti C, Bonamonte D, Conserva A, Pepe ML, Angelini G. Dermatite allergica da cuntattu à l'oliu di fegatu di merluziu cuntenutu in un unguentu topicu. Cuntattate Dermatite 2007; 57: 281-2. Vede astrattu.
  10. Mavroeidi A, Aucott L, Black AJ, et al. A variazione stagiunale in 25 (OH) D à Aberdeen (57 ° N) è l'indicatori di salute di l'osse - e vacanze à u sole è i supplementi d'oliu di fegatu di merluziu puderanu alleviare a carenza? PLoS One 2013; 8: e53381. Vede astrattu.
  11. Eysteinsdottir T, Halldorsson TI, Thorsdottir I, et al. U cunsumu d'oliu di fegatu di merluziu à sfarenti periodi di vita è densità minerale ossea in vechjaia. Br J Nutr 2015; 114: 248-56. Vede astrattu.
  12. Hardarson T, Kristinsson A, Skúladóttir G, Asvaldsdóttir H, Snorrason SP. L'oliu di fegatu di merluzzu ùn riduce micca l'estrasistole ventriculare dopu l'infartamentu di miocardu. J Intern Med 1989; 226: 33-7. Vede astrattu.
  13. Skúladóttir GV, Gudmundsdóttir E, Olafsdóttir E, et al. Influenza di l'oliu di fegatu di merluziu dieteticu nantu à a cumpusizione di l'acidi grassi di lipidi in plasma in sughjetti maschili umani dopu l'infartamentu di miocardu. J Intern Med 1990; 228: 563-8. Vede astrattu.
  14. Gruenwald J, Graubaum HJ, Harde A. Effettu di l'oliu di fegatu di baccalà nantu à i sintomi di l'artrite reumatoide. Adv Ther 2002; 19: 101-7. Vede astrattu.
  15. Linday LA, Shindledecker RD, Tapia-Mendoza J, Dolitsky JN. Effettu di l'oliu di fegatu di baccalà cutidianu è di un supplementu multivitaminicu-multiminerale cù seleniu nantu à e visite pediatriche di e vie respiratorie superiori da i zitelli ghjovani, di u centru di a cità, latini: siti pediatrici randomizati. Ann Otol Rhinol Laryngol 2004; 113: 891-901. Vede astrattu.
  16. Porojnicu AC, Bruland OS, Aksnes L, Brant WB, Moan J. Sun beds è oliu di fegatu di baccalà cum'è fonti di vitamina D. J Photochem Photobiol B Biol 2008; 91: 125-31. Vede astrattu.
  17. Brunborg LA, Madland TM, Lind RA, et al. Effetti di l'amministrazione orale à breve termine di olii marini dietetichi in pazienti cù malattie infiammatorie di l'intestinu è dolore articulare: un studiu pilotu chì paraguneghja oliu di foca è oliu di fegatu di merluziu. Clin Nutr 2008; 27: 614-22. Vede astrattu.
  18. Jonasson F, Fisher DE, Eiriksdottir G, et al. Incidenza di cinque anni, progressione è fattori di risicu per a degenerazione maculare legata à l'età: l'età, studiu di suscettibilità genetica / ambientale. Oftalmologia 2014; 121: 1766-72. Vede astrattu.
  19. Mai XM, Langhammer A, Chen Y, Camargo CA. Ingesta di oliu di fegatu di merluziu è incidenza di asma in adulti nurvegiani - u studiu HUNT. Torace 2013; 68: 25-30. Vede astrattu.
  20. Detopoulou P, Papamikos V. Sanguinamentu gastrointestinale dopu una alta assunzione di acidi grassi omega-3, cortisone è terapia antibiotica: un studiu di casu. Int J Sport Nutr Exerc Metab 2014; 24: 253-7. Vede astrattu.
  21. Ross AC, Taylor CL, Yaktine AL, Del Valle HB (eds). Prese di riferimentu dieteticu per u calciu è a vitamina D. Istitutu di Medicina, 2011. Disponibile à: www.nap.edu/catalog/13050/dietary-reference-intakes-for-calcium-and-vitamin-d (accede à 17 aprile 2016) .
  22. Ahmed AA, Holub BJ. Alterazione è recuperu di i tempi di sanguinamentu, aggregazione di piastrine è cumpusizione di acidi grassi di fosfolipidi individuali in piastrine di soggetti umani chì ricevenu un supplementu di oliu di fegatu di merluziu. Lipidi 1984; 19: 617-24. Vede astrattu.
  23. Lorenz R, Spengler U, Fischer S, Duhm J, Weber PC.Funzione piastrinica, furmazione di tromboxane è cuntrollu di a pressione sanguigna durante a supplementazione di a dieta occidentale cù oliu di fegatu di baccalà. Circulazione 1983; 67: 504-11. Vede astrattu.
  24. Galarraga, B., Ho, M., Youssef, HM, Hill, A., McMahon, H., Hall, C., Ogston, S., Nuki, G., and Belch, JJ Cod liver oil (n-3 acidi grassi) cum'è agente anti-infiammatorio non steroidale sparing agent in artrite reumatoide. Reumatologia. (Oxford) 2008; 47: 665-669. Vede astrattu.
  25. Raeder MB, Steen VM, Vollset SE, Bjelland I. Associazioni trà l'usu di l'oliu di fegatu di baccalà è sintomi di depressione: U Studiu di Salute Hordaland. J Affect Disord 2007; 101: 245-9. Vede astrattu.
  26. Agricultore A, Montori V, Dinneen S, Clar C. Oliu di pesce in e persone cun diabete mellitus di tip 2. Cochrane Database Syst Rev 2001; 3: CD003205. Vede astrattu.
  27. Linday LA, Dolitsky JN, Shindledecker RD, Pippenger CE. Oliu di fegatu di merluziu à gustu di limone è supplementu minerale multivitaminicu per a prevenzione secundaria di otite media in zitelli: ricerca pilotu. Ann Otol Rhinol Laryngol 2002: 111: 642-52 .. Vede astrattu.
  28. Brox JH, Killie JE, Osterud B, et al. Effetti di l'oliu di fegatu di baccalà nantu à e piastrine è a coagulazione in ipercolesterolemia familiare (tippu IIa). Acta Med Scand 1983; 213: 137-44 .. Vede astrattu.
  29. Landymore RW, MacAulay MA, Cooper JH, Sheridan BL. Effetti di l'oliu di fegatu di baccalà nantu à l'iperplasia intima in innesti di vene usate per a derivazione arteriale. Can J Surg 1986; 29: 129-31 .. Vede astrattu.
  30. al-Meshal MA, Lutfi KM, Tariq M. L'oliu di fegatu di merluzzu inibisce a gastropatia indotta da l'indometacina senza influenzà a so biodisponibilità è l'attività farmacologica. Life Sci 1991; 48: 1401-9 .. Vede astrattu.
  31. Hansen JB, Olsen JO, Wilsgard L, Osterud B. Effetti di supplementazione dietetica cù oliu di fegatu di merluzzu nantu à a sintesi di tromboplastina di monociti, a coagulazione è a fibrinolisi. J Intern Med Suppl 1989; 225: 133-9 .. Vede astrattu.
  32. Aviram M, Brox J, Nordoy A. Effetti di plasma postprandiale è chilomicroni nantu à e cellule endoteliali. Differenze trà crema dietetica è oliu di fegatu di baccalà. Acta Med Scand 1986; 219: 341-8 .. Vede astrattu.
  33. Sellmayer A, Witzgall H, Lorenz RL, Weber PC. Effetti di l'oliu di pesce dieteticu nantu à i cumplici prematuri ventriculari. Am J Cardiol 1995; 76: 974-7. Vede astrattu.
  34. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina A, Vitamina K, Arsenicu, Bore, Cromu, Rame, Iodiu, Ferru, Manganese, Molibdenu, Nichel, Siliziu, Vanadiu è Zincu. Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: www.nap.edu/books/0309072794/html/.
  35. Sanders TA, Vickers M, Haines AP. Effettu nantu à i lipidi di sangue è l'emostasi di un supplementu di oliu di fegatu di baccalà, riccu in acidi eicosapentainoici è docosahexaenoici, in giovani omi sani. Clin Sci (Colch) 1981; 61: 317-24. Vede astrattu.
  36. Brox JH, Killie JE, Gunnes S, Nordoy A. L'effettu di l'oliu di fegatu di baccalà è l'oliu di granu nantu à e piastrine è u muru di i vasi in l'omu. Thromb Haemost 1981; 46: 604-11. Vede astrattu.
  37. Landymore RW, Kinley CE, Cooper JH, et al. Oliu di fegatu di merluzzu in a prevenzione di l'iperplasia intima in innesti di vene autogene aduprate per a derivazione arteriale. J Thorac Cardiovasc Surg 1985; 89: 351-7. Vede astrattu.
  38. Landymore RW, MacAulay M, Sheridan B, Cameron C. Confrontu di oliu di fegatu di baccalà è aspirina-dipiridamole per a prevenzione di l'iperplasia intima in innesti di vene autologhe. Ann Thorac Surg 1986; 41: 54-7. Vede astrattu.
  39. Henderson MJ, Jones RG. Oliu di fegatu di baccalà o bustu. Lancet 1987; 2: 274-5.
  40. Anon. Concentratu di oliu di pesce autorizatu versus oliu di fegatu di baccalà. Lancet 1987; 2: 453.
  41. Jensen T, Stender S, Goldstein K, et al. Normalizazione parziale da l'oliu di fegatu di merluziu alimentariu di una maggiore perdita di albumin microvascolare in pazienti cun diabete insulinodependente è albuminuria. N Engl J Med 1989; 321: 1572-7. Vede astrattu.
  42. Stammers T, Sibbald B, Freeling P. Efficacità di l'oliu di fegatu di merluziu cum'è aghjuntu à u trattamentu anti-infiammatorio non-steroidale in a gestione di l'artrosi in pratica generale. Ann Rheum Dis 1992; 51: 128-9. Vede astrattu.
  43. Lombardo YB, Chicco A, D'Alessandro ME, et al. L'oliu di pesce dieteticu normalizeghja a dislipidemia è l'intolleranza à u glucosiu cù livelli di insulina invariati in i topi alimentati cù una dieta alta in saccarosu. Biochim Biophys Acta 1996; 1299: 175-82. Vede astrattu.
  44. Dawson JK, Abernethy VE, Graham DR, Lynch MP. Una donna chì hà pigliatu oliu di fegatu di baccalà è hà fumatu. Lancet 1996; 347: 1804.
  45. Veierod MB, Thelle DS, Laake P. Dieta è risicu di melanoma malignu cutaneu: un studiu prospettivu di 50.757 omi è donne norvegesi. Int J Cancer 1997; 71: 600-4. Vede astrattu.
  46. Terkelsen LH, Eskild-Jensen A, Kjeldsen H, et al. L'applicazione topica di unguentu d'oliu di fegatu di baccalà accelera a guarigione di e ferite: un studiu sperimentale in ferite in l'arechje di topi senza peli. Scand J Plast Reconstr Surg Hand Surg 2000; 34: 15-20. Vede astrattu.
  47. FDA. Centru per a Sicurezza Alimentare è Nutrizione Applicata. Lettera in quantu à l'indicazione sanitaria di supplementi dietetici per l'acidi grassi omega-3 è e malatie coronarie Disponibile à: http://www.fda.gov/ohrms/dockets/dockets/95s0316/95s-0316-Rpt0272-38-Appendix-D-Reference-F-FDA-vol205.pdf. (Accessu à u 7 di ferraghju di u 2017).
  48. Shimizu H, Ohtani K, Tanaka Y, et al. Effettu à longu andà di l'acidu eicosapentaenoicu etilicu (EPA-E) annantu à l'aluminuria di i pazienti diabetichi chì ùn sò micca dipendenti da l'insulina. Diabetes Res Clin Pract 1995; 28: 35-40. Vede astrattu.
  49. Toft I, Bonaa KH, Ingebretsen OC, et al. Effetti di l'acidi grassi polinsaturi n-3 nantu à l'omeostasi di glucosiu è a pressione sanguigna in ipertensione essenziale. Un prucessu randomizatu, cuntrullatu. Ann Intern Med 1995; 123: 911-8. Vede astrattu.
  50. Prisco D, Paniccia R, Bandinelli B, et al. Effettu di a supplementazione à mediu termine cù una dosa moderata di acidi grassi polinsaturi n-3 nantu à a pressione sanguigna in pazienti ipertensivi lievi. Thromb Res 1998; 1: 105-12. Vede astrattu.
  51. Gibson RA. Acidi grassi poliinsaturi à catena lunga è sviluppu infantile (editoriale). Lancet 1999; 354: 1919.
  52. Lucas A, Stafford M, Morley R, et al. Efficacità è sicurezza di a supplementazione di acidi grassi poliinsaturi di catena lunga di latte di formula infantile: un prucessu randomizatu. Lancet 1999; 354: 1948-54. Vede astrattu.
Ultima rivista - 02/12/2021

Ultimi Posti

Quandu Pigliate l'influenza: Cosa da dumandà à u vostru duttore

Quandu Pigliate l'influenza: Cosa da dumandà à u vostru duttore

A maiò parte di e per one chì venenu cun l'influenza ùn anu micca bi ognu di fà un viaghju à u o duttore. ì i vo tri intomi ò lievi, hè megliu tà impli...
Esacerbazione Aguda di Astma

Esacerbazione Aguda di Astma

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì uccede...