Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu fà l'acqua bè da beie - Salute
Cumu fà l'acqua bè da beie - Salute

Cuntenutu

U trattamentu di l'acqua in casa per renderla potabile, dopu una catastrofa, per esempiu, hè una tecnica facilmente accessibile chì hè cunsiderata da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) per esse efficace per prevene diverse malatie chì ponu esse trasmesse da l'acqua contaminata, cum'è l'epatite A, colera o febbre tifoidea.

Per questu, i prudutti chì sò facilmente accessibili ponu esse aduprati, cum'è candeggina, ma ancu u sole è ancu acqua bollente.

Eccu i modi chì sò cunsiderati efficaci per migliorà a qualità microbica di l'acqua, riducendu e possibilità di catturà una malattia:

1. Filtri è purificatori d'acqua

I filtri per l'acqua sò generalmente i prudutti più semplici è ponu esse aduprati quandu l'acqua hè brutta, ma ùn ci hè suspettu chì sia contaminata da batteri dannosi. Questi dispositivi funzionanu da una candela centrale chì conserva impurità, cum'è a terra è altri sedimenti. I filtri sò capaci di rimuovere a sporcizia da l'acqua è unu di i so vantaghji hè chì ùn anu micca bisognu di aduprà elettricità, in più di avè un prezzu più accessibile, paragunatu à i purificatori d'acqua.


Tuttavia, u purificatore d'acqua hà un vantaghju nantu à u filtru, postu chì, in più di l'elementu di filtru centrale, hà generalmente una camera di purificazione cù tecnologie speciali, cume pompe o lampade ultraviolette, chì sò capaci di eliminà i batteri.

Qualunque sia u filtru o u purificatore, hè assai impurtante verificà u sigillu di certificazione di Inmetro, chì hè l'Istitutu Naziunale di Metrologia, Normalizazione è Qualità Industriale, per assicurassi chì u filtru o u purificatore sia efficace per rende l'acqua bona per u cunsumu .

2. Disinfettazione chimica

A disinfezione chimica hè un altru modu assai efficace per eliminà i batteri da l'acqua è renderla potabile, riducendu i rischi per a salute. I modi principali sò:

  • Ipocloritu di sodiu / candeggina: L'ipucloritu hè ottimu per disinfettà l'acqua, rendendulu sicuru da beie, è si trova facilmente in candegante senza prufumi, chì cuntene trà 2 è 2,5% di ipocloritu di sodiu. Solu 2 gocce devenu esse aduprate per purificà 1 litru d'acqua, è lasciate agisce da 15 à 30 minuti prima di beie;
  • Hydrosteril: hè un pruduttu chì pò esse adupratu in alternativa à l'ipocloritu di sodiu è chì hè statu sviluppatu per eliminà i batteri da l'acqua è da l'alimentu, è si pò truvà in certi supermercati. Per fà l'acqua bona da beie, 2 gocce di u pruduttu devenu esse piazzate in 1 litru d'acqua, è aspettate 15 minuti.
  • Pastile: sò pratichi per a purificazione di l'acqua, postu chì sò faciuli da trasportà in sacchi o zaini, è basta à aghjunghje 1 compressa in 1 litru d'acqua è aspettà per agisce da 15 à 30 minuti. Alcuni di l'esempii più cumuni sò Clor-in o Aquatabs.
  • Iodiu: si trova facilmente in e farmacie, è hè un'altra opzione per disinfettà l'acqua, essendu necessarie dinò 2 gocce per ogni litru d'acqua, è lascialu agisce per 20 à 30 minuti. U so usu ùn hè micca indicatu per e donne incinte, persone cun malatie di tiroide o chì utilizanu droghe à basa di litiu, chì pò esse dannusu in questi casi.

I metudi per disinfettà o eliminà i batteri, ancu se utili per lascià l'acqua potabile, ùn eliminanu certe impurità, cume i metalli pesanti o u piombu, è dunque devenu esse aduprati solu quandu i filtri o purificatori ùn sò micca dispunibili.


3. Bollire

L'acqua bollente hè ancu un metudu assai sicuru per rende l'acqua potabile in e zone chì ùn anu micca filtri o purificatori, tuttavia, per assicurà chì i microorganismi sò stati eliminati, si consiglia di asciugà l'acqua cun un pannu pulitu è ​​poi bollire l'acqua per a almenu 5 minuti.

L'acqua bollita pò avè un gustu spiacevule è, per fà sparisce stu gustu, pudete mette una fetta di limone mentre rinfrisca o aria l'acqua, ciò chì si pò fà cambiendulu parechje volte.

4. Altri metudi

Oltre à a filtrazione, purificazione, disinfezione è ebullizione, ci sò ancu altre alternative per eliminà impurità da l'acqua, cume:


  • Esposizione à l'acqua sulare, in una buttiglia PET o un contenitore di plastica, è lasciate 6 ore à u sole. Stu metudu hè più adattu quandu l'acqua ùn hè micca visibilmente brutta;
  • Decantazione cunsiste à lascià l'acqua ferma in un cuntaineru per parechje ore, ciò chì permette à a terra più pesante di stallassi in fondu. Più si ferma, più grande serà a pulizia.
  • Filtru casanu, chì hè pussibule di fà cù l'usu di una buttiglia per animali domestici, lana acrilica, ghiaia fina, carbone attivatu, sabbia è ghiaia grossa. Un stratu di lana acrilica deve esse intrecciata cù l'altri ingredienti, in l'ordine menzionatu. Dopu, basta à tumbà i batteri cù qualsiasi metudu di disinfezione.

Questi metudi ùn sò micca efficaci cum'è quelli menzionati prima, ma ponu esse utili in lochi inospitali o induve ùn ci sò altre alternative. In questu modu, hè pussibile beie acqua senza mette in periculu a vostra salute. Scuprite ciò chì ponu esse e cunsequenze di bere acqua contaminata.

Posti Populari

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

U ciroppu di zenzeru hè un ottimu rimediu ca anu per i raffreddori, l'influenza o u mal di gola, frebba, artrite, nau ea, vomitu, dolore di tomacu è dolori mu culari, po tu chì cunt...
A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A pianta perpetua viola, di nome centificuGomphrena globo a, Pò e e adupratu in forma di tè per luttà contr'à u mal di gola è a rauca. ta pianta hè ancu cunni ciuta c...