Dengue in gravidanza: risichi principali è trattamentu
Cuntenutu
A dengue in gravidanza hè periculosa perchè pò interferisce cù a coagulazione di u sangue, chì pò causà chì a placenta si stacchi è pò dà un abortu o una nascita prematura. Tuttavia, se a donna incinta hè bè guidata da un duttore è seguita u trattamentu currettamente, ùn ci serà micca risicu nè per a donna incinta nè per u zitellu.
In generale, i risichi di dengue durante a gravidanza sò:
- Aumentatu u risicu di abortu in prima gravidanza;
- Sanguinamentu;
- Eclampsia,
- Pre eclampsia;
- Indebulimentu di u fegatu;
- Fallimentu renale.
Questi rischi sò più grandi quandu a donna incinta hè infettata à l'iniziu o à a fine di a gravidanza, tuttavia, se u trattamentu hè seguitu currettamente, a dengue in gravidanza ùn causa micca grandi rischi in a donna incinta o in u zitellu. Ma se u dengue hè suspettatu, l'aiutu medicu deve esse cercatu per assicurassi chì ùn sia micca Zika, perchè Zika hè più seriu è pò causà microcefalia in u zitellu, ancu se ciò ùn accade micca cù u dengue.
E donne incinte sò più propensi à sviluppà dengue severu cà e donne chì ùn sò micca incinte, allora ogni volta chì sperimentanu febbre è dolore corporeu, devenu andà à u duttore è avè testi per verificà a dengue.
Se ci sò sintomi di dengue severu cum'è dolore addominale severu è macchie nantu à u corpu, duvete andà in sala d'urgenza, è l'ospedale pò esse necessariu. Per evità u dengue in gravidanza duvite evità di esse muzzicatu da a zanzara, di purtà panni longhi è di cunsumà più vitamina B. Amparate à prevene u dengue.
Rischi per u zitellu
In generale, a dengue ùn danneghja micca u sviluppu di u zitellu, ma se a mamma hà dengue à a fine di a gravidanza, u zitellu pò esse infettatu è avè una frebba, placche rossu è tremori in i primi ghjorni, chì deve esse ammessu à l'uspidale. per riceve trattamentu.
Cusì, a prevenzione di u dengue hè assai impurtante, in particulare in e donne incinte, è, dunque, l'usu di repellenti basati nantu à picaridina, cum'è u gel di exposis, pò esse adupratu per prevene u sviluppu di una nova condizione di dengue in gravidanza. Vede cumu fà un bon repulsore di citronella fatta in casa per a dengue.
Cumu hè u trattamentu di a dengue in gravidanza
U trattamentu di a dengue durante a gravidanza si face di solitu in ospedale è, dunque, a donna incinta deve stà in ospedale per sottoporsi à esami, stà in riposu, riceve sieri attraversu a vena, oltre à piglià droghe analgesiche è antipiretiche cum'è dipirone per cuntrullà a malatia. è diminuisce i risichi pussibuli cum'è l'abortu o u sangu.
Tuttavia, in casi lievi di dengue durante a gravidanza, u trattamentu pò esse fattu in casa cun riposu, aumentu di l'assunzione d'acqua per mantene a donna incinta idratata è l'usu di medicinali indicati da u duttore. In i casi di dengue hemorrhagic, u trattamentu deve esse fattu in l'uspidale, cù l'uspitalisazione, è pò esse necessariu per a donna incinta per riceve trasfusioni di sangue, ancu s'ellu ùn hè micca una situazione abituale.