Cumu fermà l'emorragia menstruale: Medicina, Chirurgia è Alimentazione
Cuntenutu
- 1. Rimedii per i sanguinamenti menstruali
- 2. Trattamentu medicu
- 3. Chirurgia
- 4. Cura di l'alimentu
- Segni di migliurazione è di peghju
U trattamentu per i sanguinamenti menstruali deve esse indicatu da u ginecologu, è l'usu di contraccettivi orali, DIU è supplementazione di ferru è acidu folicu pò esse raccomandatu, secondu a causa. In ogni casu, in i casi più severi, trasfusione di sangue o cirurgia pò esse necessariu per trattà a causa.
L'emorragia menstruale hè una cundizione caratterizata da una perdita eccessiva di sangue per più di 7 ghjorni è chì pò accade per via di cambiamenti ormonali, cambiamenti in l'utru è infezioni in l'utru o in a vescica, per esempiu. Hè impurtante chì a causa di u sanguinamentu menstruale sia identificata in modu chì u trattamentu adattatu sia indicatu da u ginecologu. Amparate nantu à altre cause di sanguinamentu menstruale.
1. Rimedii per i sanguinamenti menstruali
I rimedii chì u ginecologu pò indicà per u cuntrollu di i sanguinamenti menstruali ponu esse:
- Contraceptivi orali o DIU - dispositivu intrauterinu, per pruvà à regulà a menstruazione è diminuisce u flussu di sangue. I contraccettivi ponu esse cambiati dopu 3 mesi di usu s'elli ùn diminuiscenu micca u flussu menstruale;
- Supplementi di Ferru + Acidu Folicu per garantisce a necessità quotidiana di u ferru di u corpu, prevenendu o cumbattendu l'anemia;
- Emostaticu, cum'è l'acidu aminocaproicu, chì favurizeghjanu u prucessu di coagulazione, prevenendu un sanguinamentu eccessivu.
Hè impurtante per a donna di vede u so ginecologu regularmente per vede se u trattamentu cù droghe hè efficace. Cusì, durante e consultazioni, ponu esse richieste analisi di sangue, in particulare a conta di sangue, in modu chì a concentrazione di globuli rossi, piastrine è emoglobina sia valutata.
Inoltre, u duttore pò urdinà testi di imaging, cum'è ultrasuoni, per identificà a causa di u sangu.
2. Trattamentu medicu
Sì i rimedii ùn bastanu micca per piantà a menstruazione pisante, u ginecologu pò indicà u curettage, u tubu Foley intrauterinu, o a ligatura o l'embolizazione di l'arterie uterina, secondu a causa di l'emorragia.
Tuttavia, se a causa ùn hè micca identificata è resta una menstruazione eccessiva è prolungata, hè impurtante di radduppià a cura cù l'alimentu per prevene u sviluppu di l'anemia è, dunque, si consiglia di aumentà u cunsumu di alimenti ricchi di ferru, cum'è a carne , spinach è fasgioli, per esempiu.
3. Chirurgia
A chirurgia hè di solitu indicata se si trova chì i cambiamenti in l'utru sò responsabili di sanguinamentu menstruale. Cusì, a cirurgia per rimuovere l'utru pò esse indicata per e donne chì ùn sò micca capaci di fermà u sanguinamentu menstruale ancu seguendu tutte e linee guida mediche, è chì ùn volenu micca esse incinte, è per questa ragione questu deve esse l'ultima opzione di trattamentu.
Amparate più nantu à a chirurgia di rimozione di l'utru.
4. Cura di l'alimentu
L'alimentu hè di primura in u trattamentu di i sanguinamenti menstruali, postu chì prumove un più grande sensu di benessere è prevene cumplicazioni, cumpresa l'anemia, per esempiu.
Cusì, hè impurtante chì durante u trattamentu a persona piglia abbastanza liquidi durante u ghjornu per ùn esse disidratata. U suchju d'aranciu, puru, senza zuccheru hè particularmente adattu è pò esse pigliatu da 3 à 4 volte à ghjornu, perchè cuntene minerali chì ponu aiutà à mantene a pressione sanguigna sott'à cuntrollu, evitendu a sensazione di sturdimentu o svenimentu.
Inoltre, si raccomanda di aumentà u cunsumu di cibi ricchi di ferru, cum'è carni rosse, fagioli è barbabietole, hè necessariu luttà contr'à l'anemia chì hè dighjà installata o impedisce ch'ella si stalla. L'alimenti chì cuntenenu ferru devenu esse cunsumati ogni ghjornu, se hè pussibule cù ogni pastu, per prevene chì i livelli di ferru diventanu troppu bassi in u sangue. Cunnosce altri alimenti ricchi di ferru.
Segni di migliurazione è di peghju
I segni di migliurazione di i sanguinamenti menstruali sò una diminuzione di a quantità di sangue persa per via di a vagina, a menstruazione senza coaguli è l'absenza o a diminuzione di a gravità di l'anemia. Sti segni di migliurà ponu apparisce da 1 à 3 mesi dopu l'iniziu di u trattamentu.
Tuttavia, se u sanguinamentu ùn hè micca trattatu secondu a guida di u ginecologu, ponu apparì segni è sintomi di peghju, cume sanguinamenti più intensi, coaguli è peghju di l'anemia. Inoltre, a donna pò diventà assai pallida, senza forza è truvà difficiule à cuncentrazione. Quandu presenta questi sintomi, u duttore pò urdinà un test di sangue per verificà a quantità di ferru in u corpu, è per valutà a pussibilità di ricusazione.