Cume passà l'autoconcettore senza macchiare a pelle
Cuntenutu
Per evità e macchie di a pelle, hè impurtante, prima di aduprà l'autoscannatore, di rimuovere tutti l'accessori, in più di duscia è applicazione di u pruduttu cù un guantu è di fà movimenti circulari longu à u corpu, lascendu i posti cù pieghe finu à a fine, tali cum'è ghjinochje o dite, per esempiu.
L'abbronzanti sò prudutti chì agiscenu nantu à a pelle cù l'azzione di diidrossiacetone (DHA), chì reagiscenu cù cumpunenti di e cellule presenti in u stratu u più superficiale di a pelle, purtendu à a furmazione di un pigmentu incaricatu di cuncia a pelle, melanoidina , in ogni modu questu pigmentu à u cuntrariu di a melanina, ùn furnisce micca prutezzione contra a radiazione ultravioletta da u sole, hè ancu impurtante di applicà a crema solare.
I prudutti per l'abbronzatura artificiale ùn anu micca controindicazioni è ponu esse venduti in forma di creme o spray, cù boni autoconciatori di diverse marche è per tutti i tippi di pelle, chì ponu esse acquistati in farmacie, farmacie o supermercati.
Cumu passà l'autoconcettore
Prima di applicà l'autoconciadore, hè impurtante di caccià tutti l'accessori è i gioielli, fate una doccia per rimuovere a sporcizia di u corpu è i residui di truccu è asciugà a pelle assai bè cù un asciugamanu pulitu. Inoltre, hè cunsigliatu di fà una machja di corpu per eliminà impurità è cellule morte, assicurendu cusì un bronzu uniforme.
Prima di cumincià à appiicà a crema, duvete mette i guanti per evità di macchie e mani è e unghie sporche. Se ùn avete micca guanti, duvete lavà e mani cù sapone dolce parechje volte durante l'applicazione è frotte e unghie cù una spazzola.
Dopu avè messu i guanti, aduprate una piccula quantità di l'autoconcettore è applicatelu in un muvimentu circulariu, in l'ordine seguente:
- Dumandà à e gambe: postu u pruduttu finu à e cavichje è in cima di i pedi;
- Dumandà à l'arme: mette u pruduttu nantu à e vostre mani, u ventre è u pettu;
- Applica nantu à u spinu: l'applicazione di l'abbronzatura deve esse fatta da un membru di a famiglia affinchì u pruduttu sia spannatu bè è ùn apparischinu macchie;
- Applicà à a faccia: a persona deve mette un nastru nantu à i capelli in modu chì ùn disturbessi micca l'applicazione di u pruduttu è li permetta di esse ben sparghjuti, essendu impurtante ùn dimenticà di applicallu daretu à l'arechje è u collu;
- Dumandà in lochi cù pieghje: cume i ghjinochji, i gomiti o e dita è massaghjate bè l'area, affinchì u pruduttu sia spartu assai bè.
Generalmente, u culore appare 1 ora dopu l'applicazione è diventa più scuru cù u tempu, cù u risultatu finale chì appare dopu 4 ore. Per avè una pelle cunciata, duvete applicà u pruduttu per almenu 2 ghjorni consecutivi, è u culore pò durà trà 3 à 7 ghjorni.
Precauzioni à l'applicazione di l'autoconcettore
Durante l'applicazione di l'autoabbronzante, a persona deve piglià qualchì cura per chì u risultatu finale sia una pelle abbronzata è bella. Alcune di e precauzioni includenu:
- Ùn portate micca panni per 20 minuti dopu l'applicazione, è deve restà nudu;
- Ùn esercitate micca fà li sudà finu à 4 ore dopu l'applicazione, cum'è a corsa o a pulizia di a casa, per esempiu;
- U bagnu solu 8 ore dopu l'applicazione di u pruduttu;
- Evite l'epilazione o schjarisce i capelli prima di l'applicazione autoconciante. L'epilazione deve esse fatta dui ghjorni prima chì a pelle ùn sia micca assai sensibile;
- Ùn applicate micca u pruduttu nantu à a pelle bagnata o umida.
Oltre à queste precauzioni, se piccule macchie appaiono nantu à u corpu dopu l'applicazione di l'autoconcettore, duvete fà una macchia di u corpu è poi applicà dinò l'autoconcettore.