Più Persone Sperimentanu Fatigue di Cumpassione in Quarantena. Eccu Cumu Cope
Cuntenutu
- Quandu site constantemente un pilastru di sustenimentu per l'altri, pudete cumincià à sperimentà a fatica di cumpassione.
- Ma sì ùn site micca cura di voi stessi mentre prendite cura di l'altri, site in risicu di brusgià.
- Sintomi di fatica di cumpassione
- Cumu possu aiutà me stessu se sperimenta fatica di cumpassione?
- Pratica una autocura consistente
- Cultivate u discernimentu empaticu
- Amparate à dumandà aiutu
- Scaricamentu è rifornimentu
- E, cum'è sempre, a terapia
Esse senza fine empaticu, ancu ammirevule, pò scappà in a terra.
A larghezza di banda emotiva hè una linea di salvezza in questi tempi - è alcuni di noi ne anu più di l'altri chì altri.
Questa larghezza di banda diventa specialmente impurtante avà. Tuttu u mondu passa qualcosa mentre ci aghjustemu à stu cambiamentu di vita tamantu (ma tempurale!).
Spessu dipindimu di a cumpassione di i nostri cari in tempi cusì. Dopu tuttu, ognunu hà bisognu di una spalla per pianghje.
Ma chì si passa quandu site sempre a spalla forte, u custode, quellu chì hà a suluzione à i prublemi di tutti?
Quandu site constantemente un pilastru di sustenimentu per l'altri, pudete cumincià à sperimentà a fatica di cumpassione.
A fatica di cumpassione hè u pesu emotivu è fisicu creatu da a cura di quelli in sofferenza. Hè depletion emutivu tutale.
Quelli chì sperimentanu fatica di cumpassione tendenu à perde u cuntattu cù a so empatia. Si sentenu annullati è menu cunnessi à u so travagliu è à i so cari.
Questu hè qualcosa spessu sperimentatu da i duttori, i travaglii suciali, i primi rispondenti, è i curatori di i malati cronichi. Mentre hè un periculu occupazionale per i travagliadori sanitari, chiunque pò sperimentà fatica di compassione.
Cù a pandemia, ci contemu di più in più per passà ogni ghjornu. Hè nurmale vulè curà i vostri cari durante stu tempu.
Ma sì ùn site micca cura di voi stessi mentre prendite cura di l'altri, site in risicu di brusgià.
A fatica di cumpassione durante u COVID-19 pò parè cum'è una mamma chì ghjova à travaglià cù a casa, a crianza è a scola di i so figlioli, avà piattata in u bagnu per assicurà un mumentu di pace.
Apparisce in l'adulti chì avianu da alzà si, i so fratelli è i genitori chì l'anu falluti, esitendu avà à risponde à u telefunu quandu a persona di l'altra parte suppone u so quartu scundiziu di a settimana.
Sò i duttori è l'infirmieri di l'ER chì ùn ponu chjappà un stintu d'ochju di sonnu trà turni 24 ore à ghjornu, o un coniuge chì beie più di a media per trattà a cura 24/7 di u so cumpagnu chì hà cuntrattu u virus.
Esse senza fine empaticu, ancu ammirevule, pò scappà in a terra.
A fatigue di cumpassione affetta spessu quelli chì anu una empatia intensa. A volte, quelli chì sperimentanu fatica di cumpassione ponu avè u so traumu passatu, risultendu in a compensazione eccessiva di a disponibilità versu l'altri.
Quelli chì anu una storia di perfezionisimu, sistemi di supportu instabili, è una predisposizione à l'imbottigliatura di i so sentimenti sò più à risicu di fatica di cumpassione.
Sintomi di fatica di cumpassione
- vulendu isolà è staccassi da i so cari
- splusioni emotive è irritabilità
- segni fisichi chì tenite u stress cum'è una mascella tesa, spalle achy, stomacu arrabbiatu, o mal di testa costanti
- cumportamenti automedicativi o impulsivi cum'è u bevimentu eccessivu, u ghjocu, o u manghjà binge
- prublemi di focalizazione
- insonnia o difficultà à dorme
- perdita di autovalutazione, speranza è interessu in i passatempi
A fatigue di cumpassione ùn hè micca ereditaria. Pò esse indirizzatu. Tuttavia, hè spessu misdiagnosed cum'è depressione è ansietà.
Ùn hè ancu listessu chè u vostru burnout run-of-the-mill. Piglia u tempu liberu è parte in vacanze ùn risolverà micca u prublema. Fà fronte à a fatica di cumpassione implica inevitabilmente cambiamenti di stile di vita.
Cumu possu aiutà me stessu se sperimenta fatica di cumpassione?
Pratica una autocura consistente
Ùn parlemu micca solu di bagni à bulle è maschere facciali. Mentre sò belli, sò balsami temporanei à u prublema più grande. Si tratta di stà à sente u vostru corpu.
U stress esce in tanti modi diversi. Dumandatevi ciò chì avete veramente bisognu, è impegnatevi à fà la. Se pudete fà qualcosa di pusitivu per voi ogni ghjornu, site digià in strada di guariscenza.
Cultivate u discernimentu empaticu
Cuminciate à capì ciò chì hè dannosu per voi, è da quì, aduprate quella intuizione per creà è affirmà cunfini.
Quandu si sà quantu l'altri ti stanu affettendu, si pò passà davanti à a fatica di cumpassione rimuovendusi da situazioni di drenaggio.
I cunfini sunanu cum'è:
- "Mi preoccupu di ciò chì duvete dì, ma ùn aghju micca l'energia per impegnà pienu in sta conversazione avà. Pudemu parlà dopu? "
- "Ùn possu più piglià l'ore straordinarie per via di a mo salute, cumu pudemu sparte u pesu di u travagliu più uniformemente?"
- "Ùn sò micca capaci di aiutà cun questu ora, ma eccu ciò chì possu offre".
Amparate à dumandà aiutu
Questa hè probabilmente una idea nova se site abituatu à esse a manu d'aiutu. Per una volta, forse, lasciate chì qualchissia altru si occupi di voi!
Dumandendu à un amatu di fà cena, di fà una commissione, o di fà a lavanderia alleggerisce u vostru caricu. Vi pò dà più tempu per riallineali.
Scaricamentu è rifornimentu
U ghjurnale o u venting à i vostri amichi ponu aiutà à liberà un pocu di u pesu emotivu chì portate. Fate qualcosa di piacevule, cum'è indulge in un hobby o vede un filmu, pò aiutà à rifornisce a vostra capacità di curà l'altri.
E, cum'è sempre, a terapia
U prufessiunale ghjustu pò guidà vi attraversu i percorsi per alleviare u stress è travaglià attraversu a vera fonte di u prublema.
Per evità a fatica di cumpassione, hè più impurtante per e persone di primurassi. Quandu a vostra chjamata hè per aiutà l'altri, pò esse difficiule.
À a fine di a ghjurnata, però, sè ùn pudete micca aiutà, ùn serete micca aiutu per l'altri.
Gabrielle Smith hè una pueta è scrittora di Brooklyn. Ella scrive nantu à l'amore / sessu, malatie mentali, è intersezionalità. Pudete seguità cun ella in Twitter è Instagram.