Cunfessioni di un Bikini Waxer
Cuntenutu
Cum'ellu hè dettu à Phillip Picardi.
Sò un esteticista per quasi 20 anni. Ma, in quantu à amparà à cera ... hè una storia diversa. Fondamentalmente, aghju passatu solu per a scola di cosmetologia, è sò statu ghjittatu in estetica (facciali, cerette, ecc.) À u mo primu travagliu. Aghju fattu un cursu intensivu in a cura di a pelle è l'epilazione di sopracciglia è tutte e cose boni, ma à l'epica, i brasiliani eranu appena cuminciati - ùn eranu micca cusì pervasivi cum'è oghje. Un ghjornu, u mo capu era cum'è: "Ci hè un brasilianu in u vostru libru dumane!" Ma, ùn avia mai fattu unu prima. Allora, m'hà mandatu un video tutoriale per piglià a casa è mi ricordu di avè vistu durante u colazione. U mo maritu era quì è ci eranu qualchi pittori chì travaglianu in casa, è eranu cum'è "Chì hè questu?!" Ne sapia quant'è elli.
Longa storia corta, era battesimu da u focu. Aviu solu da fà. Mi pigliò assai tempu, è aghju amparatu chì ci hè sempre una situazione complicata da evitari, soprattuttu nantu à i buttigli di a ghjente. Se ùn fate micca bè, una guancia si attacca à l'altra è pudete lascià un segnu di hickey. Ci ponu esse qualchì mumentu veramente spaventosu. Per furtuna, tuttu hè andatu bè. Eccettu, a donna chì stava in cera cuntinuava à parlà di u sessu cù u so maritu è cumu ellu amarà questu, è era un pocu scomodu postu chì era a mo prima volta.
Ci sò tanti di sti tipi di storie, è ogni esteticista ne hà una, ma devu dì, a ceretta di u bikini ti permette di sviluppà veramente una relazione intima cù u vostru cliente. Ci hè parechje persone chì ponu fà facciali o sopracciglia, ma, in generale, una volta chì un regulare decide di morderà infine a pallottola è vene per un brasilianu, sò chì hè fidela. In fatti, aghju vistu i mo clienti brasiliani regulari dapoi più di una dicina. Sò a mo clientela a più fedele. È hè perchè tutta a situazione crea una quantità mutuale di fiducia - ella hè nervosa o fora di a so zona di cunfortu, forse, è sò quì per aiutà in una manera chì spergu chì si senti delicatu è sicuru. Hè stranu à dì, ma chì pò esse un pocu gratificante. Eccu uni pochi di storie di u mo tempu à tavula.
Ghjucà per Keeps
Benintesa, hè diventatu solu più interessante. U mo secondu cliente era assurdamente neuroticu quandu a vulia cera. Aghju adupratu una cera dura, è ogni volta chì facia una sezzione, ella dumandava i pezzi di cera cù i so capelli in elli perchè vulia vede quantu era cacciatu. A racolterà è a purtarà in casa cun ella, dumandendu un asciugamanu di carta per mette tuttu. Site in una pusizione, cum'è esteticista, duv'è duvete esse prufessiunale è ùn pudete micca agisce cum'è stranu o scomodu - basta à mantene a calma, ùn importa ciò chì.
Cera Calda ... Hè Calda?
Nuddu suprana u mo ultimu cliente brasilianu. Questa donna era una sorta di VIP à u salone - hà avutu tagli di capelli è culore assai costosi cù u pruprietariu, è dopu hà cuminciatu à entrà per a ceretta di u bikini, è dopu hà vulsutu a ceretta brasiliana, chì ghjè solitu nantu à cumu si passa. S'ellu aghju mai cera u so culo, ella dicia cose cum'è: "Oh, questu hè veramente caldu". È, aghju ghjustu finta di ùn avè micca intesu. Aghju pruvatu à fà una cunversazione nantu à, cume, e cose più insipide o, sapete, tuttu ciò chì ùn hà micca da fà cù ciò chì accade in realtà. Di solitu si parla di u tempu! Ma, ella hè sempre stata accesa.
Una volta, ghjera in veru un lamentu è hà continuatu à ripetelu, dicendu: "Questu hè veramente caldu!" È, aghju pensatu solu à mè stessu, cumu si pò cambià u tema? Ùn manghja micca glutine-parlemu di què! Ma, nunda hà travagliatu. Ella continuava à lamentà ogni volta chì strappava una sezzione. Infine, aghju finitu u serviziu è sò partutu da a sala termale, ma ella hè finita per stà quì cù a porta chjusa per guasgi una mez'ora. Diu sà ciò chì passava. Più tardi, hà chjamatu u salonu lagnendusi d'avè una sorte di folliculite o qualcosa di simile; era praticamente l'ultimu incubo. [Andate à Refinery29 per a storia completa!]