Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 15 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Top 10 exercises for stuttering
Video: Top 10 exercises for stuttering

Cuntenutu

Esercizii di balbuziu ponu aiutà à migliurà a parolla o ancu finisce a balbuzia. Se a persona balbetta, duverebbe fà è assume per altre persone, ciò chì renderà u balbuziu più sicuru di sè, si espone di più è a tendenza hè chì a balbuzia sparisca cù u tempu.

A balbuzia hè fatta da un inseme di fattori chì formanu un iceberg è ùn pudè parlà cun fluenza hè solu a punta di l'iceberg, dunque u trattamentu per a balbuzia hè spessu fattu cù a psicoanalisi, induve u balbuttitore impara di più nantu à sè stessu è passa per sente megliu cù a vostra difficultà.

Alcuni casi di stuttering ponu esse guariti in settimane, altri ponu piglià mesi o anni, tuttu dipenderà da quantu l'individu hè un stutterer è a so gravità.

Esercizii di balbuziu

Alcuni esercizii chì ponu esse fatti per migliorà a balbuzia sò:


  1. Relaxate i musculi chì tendenu à esse tesi u mumentu chì a persona parla;
  2. Diminuisce a velocità di a parolla, perchè intensifica a balbuzia;
  3. Treni per leghje un testu davanti à u specchiu è poi cumincià à leghje à l'altri populi;
  4. Accettate a balbuzia è amparate à trattà cun ella, perchè più a persona a valurizeghja è più vergugnosa si face, più diventerà evidente.

Sì questi esercizii ùn aiutanu micca à migliurà a parolla, l'ideale hè di fà terapia di balbuziu cù un logopedu. Inoltre, amparate à migliurà a diczione di l'eserciziu.

Chì ghjè stuttering

A balbuzia, chjamata scientificamente disfemia, ùn hè micca solu una difficultà à parlà, hè una cundizione chì affetta l'autostima è pregiudica l'integrazione suciale di a persona.

Hè assai cumunu per i zitelli di 2 à 5 anni di sperimentà episodi transitori di balbuzie, chì ponu durà uni pochi di mesi, ghjè perchè pensanu assai più veloci di ciò ch'elli ponu parlà, chì u so sistema foneticu ùn hè ancu perfettamente adattu. Questa balbuziata tende à peghju quandu u zitellu hè nervosu o assai eccitatu, è pò accade ancu quandu ellu parla una frase cù parechje parolle nove per ellu.


S'ellu si osserva chì u zitellu, in più di balbuzià, faci altri gesti cum'è pisà u pede, lampà l'ochji o qualsiasi altru tic, questu pò indicà a necessità di trattamentu, postu chì indica chì u zitellu hà digià percepitu a so difficoltà in parlendu cun fluenza è se ùn site micca trattatu prestu avete a tendenza à isolà si è evità di parlà.

Chì causa a balbuzia

A balbuzia pò avè parechji fattori fisichi è emotivi chì, trattati currettamente, ponu sparisce cumpletamente è l'individuu ùn balbuterà più. I figlioli di genitori balbuttati sò duie volte più propensi à diventà balbuttanti.

Una di e cause di stuttering hè di origine cerebrale. I cervelli di certi individui balbuttati anu menu materia grigia è alcune zone bianche di u cervellu, anu menu cunnessioni in a regione di a lingua, è per elli, una cura ùn hè ancu stata trovata.

Ma per a maiò parte di i stutterers, a causa di a stuttering hè l'insicurezza in parlà è altri fattori, cum'è u poviru sviluppu di i musculi di parlà, prisenti in bocca è in gola. Per elli, l'esercizii di stuttering è u sviluppu di u corpu stessu tendenu à diminuisce a stuttering cù u tempu.


Per altri, a causa di a balbuzie pò esse stata acquistata dopu à un cambiamentu in u cervellu, cume un colpu, emorragia o trauma in capu. Se u cambiamentu hè irreversibile, a balbuzia serà ancu.

Publicazioni Fresche

Questu hè ciò chì succede quandu paragunate a vagina di Taylor Swift à un sandwich di prosciutto

Questu hè ciò chì succede quandu paragunate a vagina di Taylor Swift à un sandwich di prosciutto

Un novu tweet virale chì paraguneghja a vagina di Taylor wift à un andwich di pri uttu hà u mondu anu dicendu WTF. È ghju tamente cu ì. Pocu dopu Taylor wift è Tom Hiddle...
Joyciline Jepkosgei hà vintu a maratona di e donne di New York in a so prima corsa di 26,2 miglia

Joyciline Jepkosgei hà vintu a maratona di e donne di New York in a so prima corsa di 26,2 miglia

Joyciline Jepko gei di Kenya hà vintu dumenica a Maratona di New York City. L'atleta di 25 anni hà fattu u cor u à traver u i cinque quartieri in 2 ore 22 minuti 38 econde - olu ett...