Conjunctivite batterica: chì hè, quantu dura è trattamentu
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Quantu dura a cungiuntivitis?
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Cumu uttene cunghjuntivitis batterica
A cunghjuntivitis batterica hè unu di i prublemi più cumuni di l'ochji, chì provoca l'apparizione di rossi, pruriti è a produzzione di una sostanza spessa è giallastra.
Stu tipu di prublema hè causatu da una infizzione di l'ochju da i batteri è, dunque, hè generalmente trattatu cù antibiotici in forma di gocce o unguenti, prescritti da l'oftalmologu, in più di l'igiene curretta di l'ochju cù salina.
Principali sintomi
I sintomi chì generalmente indicanu a presenza di cungiuntivitis batterica includenu:
- Rossu in l'ochju affettatu o i dui;
- Presenza di secrezione spessa è giallastra;
- Produzione eccessiva di lacrime;
- Pruritu è dulore in l'ochji;
- Ipersensibilità à a luce;
- Sensazione di rena in l'ochji.
Inoltre, ci sò alcuni casi in i quali hè ancu pussibule di rimarcà l'apparizione di un leggeru gonfiore intornu à l'ochji, chì ùn hè micca una causa di preoccupazione o di peghju di l'infezzione. Cunnosce altri sintomi di cunghjuntivitis.
Sì unu di sti sintomi si prisenta, in particulare per più di 2 o 3 ghjorni, hè impurtante andà à l'oftalmologu per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu u più adattu.
Quantu dura a cungiuntivitis?
A durata di a cungiuntivitis batterica varieghja da 10 à 14 ghjorni, ancu senza trattamentu. Tuttavia, quandu l'antibioticu hè iniziatu, i sintomi spariscenu di solitu in solu 2 à 3 ghjorni, permettendu di vultà à l'attività quotidiana dopu quellu tempu, senza u risicu di trasmette l'infezzione à qualcun altru.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di a cungiuntivitis batterica cunsiste à gocciulà una goccia d'ochji antibiotica, prescritta da l'oftalmologu, parechje volte à ghjornu per circa 7 à 10 ghjorni. Inoltre, hè cunsigliatu di mantene l'ochji sempre puliti è liberi da secrezioni, aduprendu una compressa pulita è una soluzione salina. Vede quale sò i rimedii i più adatti per a cungiuntivite.
Hè ancu impurtante di mantene a cura per evità u cuntagiu da altre persone, cume lavà ogni ghjornu è asciugamani separatamente, lenzu è cuscini, lavà e mani cù sapone è acqua o aduprà alcolu prima dopu avè pulitu l'ochji, è evitendu abbracci, baci è saluti Cù u mani.
In certi casi, se u trattamentu di a cungiuntivite ùn hè micca fattu currettamente, l'infezzione pò avanzà finu à a córnea, è in queste situazioni, sintomi cume peghju di u dolore è una maggiore difficoltà à vede ponu apparì, è si raccomanda di tornà à u oculista per prescrive un novu antibioticu.
Cumu uttene cunghjuntivitis batterica
In a maiò parte di i casi, a cungiuntivitis batterica si pone quandu site in cuntattu cù una persona infetta, soprattuttu s'ellu ùn ci hè micca una cura igienica adatta.Tuttavia, altri fattori chì ponu ancu cunduce à u sviluppu di a cungiuntivite, cume l'usu di cusmetichi o pennelli contaminati, scarsa igiene di e lenti di cuntattu è l'usu frequente di farmaci in l'ochju, in più d'avè avutu recentemente una chirurgia oculare.
Avè altri prublemi oculari, cum'è blefarite, ochju seccu o cambiamenti di struttura pò ancu aumentà u risicu di sviluppà cungiuntivite.
Fighjate dinò a seguita video è vede cumu si sviluppa a cungiuntivitis batterica è chì sò i segni chì a distinguenu da l'altri tippi di congiuntivite: