Elevazione di a coscia: cosa hè, cumu si face, è recuperu
Cuntenutu
U sollevamentu di a coscia hè un tippu di chirurgia plastica chì permette di ristabilisce a fermezza è di slimà e cosce, chì diventanu più flaccide cù l'invecchiamento o per via di prucessi di perdita di pesu, per esempiu, soprattuttu quandu a dieta è l'eserciziu ùn mostranu risultati soddisfacenti.
In questu tippu di chirurgia ùn ci hè alcuna rimozione di grassu da a coscia, a pelle hè stesa solu per modellà u contornu di u corpu è, dunque, quandu si vole eliminà u grassu lucalizatu da sti lochi, a liposuzione deve esse effettuata prima di u lifting. Vede cumu hè fatta a liposuzione.
U sollevamentu di a coscia deve normalmente esse fattu dopu à l'età di 18 anni è quandu u pesu ideale hè stata raggiunta, perchè se un prucessu di guadagnu di pesu o di perdita di pesu si verifica, a pelle pò diventà torna tesa è flaccida, soprattuttu s'ellu ci hè assai grassu accumulatu e cosce.
Cumu hè fatta a cirurgia
Stu tippu di chirurgia dura di solitu trà 2 à 4 ore è si face in anestesia generale in una clinica estetica o in un ospedale. Per uttene u risultatu finale, u chirurgu di solitu:
- Fate picculi tagli in a zona di l'inguine, in u fondu di e natiche o in l'internu di a coscia;
- Elimina l'eccessu di pelle in a zona di tagliu;
- Stende a pelle è chjude torna i tagli, rimudellendu a siluetta;
- Avvolge a coscia in fasce strette.
In certi casi, u duttore pò ancu inserisce dreni vicinu à u situ di chirurgia, chì sò picculi tubi chì aiutanu à rimuovere l'eccessu di liquidu chì si accumula dopu a chirurgia, per prevene infezioni è assicurà risultati estetichi megliu. Vede ciò chì sò i scarichi è cumu si ne pò curà dopu a chirurgia.
U prezzu di l'alzà di a coscia varia generalmente trà 5 è 10 mila reai, secondu a clinica è u chirurgu selezziunatu.
Cumu hè a recuperazione
Dopu a cirurgia hè nurmale di sperimentà qualchì dulore è cunfortu è, dunque, si consiglia di stà trà 1 à 2 ghjorni per fà rimedii analgesici direttamente in a vena è assicurà chì i segni vitali sianu ben regulati.
In u periodu postoperatoriu, e cosce sò generalmente coperte di fasce strette finu à circa 5 ghjorni per evità l'accumulazione di fluidi, chì ponu compromettere u risultatu finale.
Ancu se u riposu hè cunsigliatu per almenu 3 settimane, à partesi da a prima settimana hè cunsigliatu di principià piccule spassighjate intornu à a casa per aiutà à alleviare u gonfiore di e gambe è impedisce a furmazione di coaguli. Un eserciziu fisicu più intensu, cume corre o andà in palestra, deve esse iniziatu solu cù a raccomandazione di u duttore, chì accade gradualmente dopu à 2 mesi.
Inoltre, siccomu a maiò parte di e cicatrici sò vicine à a regione genitale, dopu avè cacciatu i punti, u duttore pò prescrive un sapone antisetticu chì deve esse adupratu dopu aduprà u bagnu, per prevene l'accumulazione di batteri chì ponu causà un'infezzione.
Cumu hè a cicatrice
E cicatrici da a levata di a coscia sò di solitu più visibili durante i primi ghjorni dopu a chirurgia è ponu ancu diventà più spesse durante i primi 6 mesi. Tuttavia, tendenu à riduce dopu stu periodu, finendu per esse bè travestiti in i contorni di u corpu, in particulare in a zona di u culo è di l'inguine.
Per assicurà un risultatu megliu, l'eserciziu fisicu deve esse evitatu durante i primi 2 mesi perchè facilita u prucessu di guarigione è evita una pressione eccessiva nantu à i tagli. Inoltre, alcune cure domestiche ponu esse aduprate per riduce e cicatrici, cume l'applicazione di aloe vera o meli, per esempiu. Eccu alcuni rimedii casani chì ponu migliurà a guarigione.