Sapete quandu a Luce Pulsata ùn deve esse usata

Cuntenutu
- Durante l'estate
- Pelli cunciate, mulate o nere
- Usu di medicinali
- Malatie fotosensibilizante
- Durante a gravidanza
- Ferite di a pelle
- Cancer
A luce pulsata hè un trattamentu esteticu indicatu per a rimozione di macchie scure nantu à a pelle è i capelli, essendu ancu efficace per luttà contr'à e rughe è mantene un aspettu più bellu è giovanu. Cunnosce e indicazioni principali di a Luce Pulsata Intensa cliccendu quì.
Tuttavia, stu trattamentu hà alcune contraindicazioni chì devenu esse rispettate per assicurà a salute di a pelle, a bellezza di a persona è l'efficacia di u trattamentu. Sò:

Durante l'estate
U trattamentu cù una luce pulsata intensa ùn deve esse effettuatu durante l'estate perchè in questu mumentu di l'annu, u calore hè più grande è ci hè una incidenza più alta di raggi ultravioletti emessi da u sole, chì ponu lascià a pelle più sensibile è più abbronzata , è pò esse à risicu di brusgià. Cusì, u megliu mumentu di l'annu per fà u trattamentu hè in autunno è invernu, ma ancu cusì hè necessariu aduprà crema solare cù SPF 30 ogni ghjornu è evità l'esposizione diretta à u sole.
Pelli cunciate, mulate o nere
A pelle più fosca ùn deve esse trattata cù luce pulsata postu chì ci pò esse u risicu di brusgiature di a pelle perchè a melanina hè prisente in quantità maiò nant'à a pelle di ste persone. Tuttavia, ci sò alcuni tippi di laser chì ponu esse aduprati nantu à e persone cù a pelle scura, mulatta è nera per a depilazione permanente, cum'è u laser Nd-YAG.
Usu di medicinali
E persone chì utilizanu droghe fotosensibilizanti, corticosteroidi è anticoagulanti ùn devenu ancu esse trattati cù luce pulsata., In questu casu, u trattamentu pò esse effettuatu solu dopu l'usu di 3 di a cessazione di l'usu di sti farmaci. Alcuni rimedii chì ponu interferisce cù u trattamentu sò: Amitriptilina, Ampicillina, Benzocaina, Cimetidina, Chloroquina, Dacarbazina, Diazepam, Doxiciclina, Eritromicina, Furosemide, Haloperidol, Ibuprofen, Metildopa, Prednisone, Propranolol, Sulfam, Sulfam Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidizol, Sulfamidid,
Malatie fotosensibilizante
Alcune malatie favuriscenu l'apparizione di macchie nantu à a pelle, cum'è malatie cum'è prurigo actinicu, eczema, lupus eritematoso, psoriasis, lichen planus, pitiriasi rubra pilaris, herpes (quandu e ferite sò attive), porfiria, pellagra, vitiligine, albinismu è fenilchetonuria.
Durante a gravidanza
A gravidanza hè una contraindicazione relativa perchè ancu se a luce pulsata ùn pò esse effettuata nantu à i seni è u ventre durante a gravidanza, u trattamentu pò esse effettuatu in altre zone di u corpu. Tuttavia, à causa di cambiamenti ormonali tipici di a gravidanza, a pelle pò diventà macchiata è hè cumunu per diventà più sensibile è senta più dolore durante e sessioni. Inoltre, se ci hè una crosta o brusgiu nantu à a pelle, u trattamentu pò esse compromessu perchè micca tutti l'ungurenti ponu esse aduprati durante a gravidanza, perchè ùn si sà s'elli sò sicuri per u zitellu o s'elli passanu per u latte maternu. Cusì, hè più cunsigliatu d'aspittà a nascita di u zitellu per inizià o finisce u trattamentu cù luce pulsata.
Ferite di a pelle
A pelle deve esse intatta è idratata currettamente per chì u dispositivu possa esse adupratu è abbia un bon effettu, allora u trattamentu deve esse effettuatu solu quandu ùn ci sò ferite nantu à a pelle. Sì sta precauzione ùn hè micca rispettata, ci hè u risicu di brusgiature.
Cancer
A causa di a mancanza di studii nantu à a sicurezza di a realizazione di stu tipu di trattamentu in e persone chì anu tumuri attivi, u so usu ùn hè micca cunsigliatu durante stu periodu. Tuttavia, ùn ci hè alcuna evidenza scientifica chì u trattamentu cù laser o luce pulsata intensa pò causà cambiamenti cum'è u cancheru, perchè ùn ci sò cambiamenti in a quantità di CD4 è CD8 ancu dopu mesi d'applicazione di l'attrezzatura.
Se l'individuu ùn hà alcuna contraindicazione, pò esse trattatu cù luce pulsata ogni 4-6 settimane. Dopu à ogni sessione hè nurmale di sente a pelle un pocu irritata è gonfia in i primi ghjorni è per riduce stu disagiu hè di primura aduprà creme idratanti, compresse fredde è crema solare SPF 30 o superiore ogni ghjornu.