Un Briefing nantu à a Cuntruversia annantu à l'Atleti Transgender - è Perchè Meritanu u vostru Pienu Supportu
Cuntenutu
- Perchè Parlemu Avà di Atleti Transgender
- Parechje di queste fatture dividenu e squadre per "sessu biologicu"
- A Grande Rivendicazione: E Ragazze Transessuali Anu Un "Vantaghju Ingiustu"
- Chì significanu Queste Fatture per Atleti Transgender
- Cume Alliati Cisgender Pò Mostrà u so Supportu
- Rivista per
Cù un numeru crescente di lochi publichi chì rinnuvà e so porte di bagnu cù segni "All Genders Welcome", Posa uttenendu duie nominazioni à u Golden Globe, è Laverne Cox è Elliot Page solidificanu i so lochi cum'è nomi di famiglia, hè veru chì, in parechji lochi, i punti di vista suciali intornu à u genere sò (finalmente) evuluzione, è diventanu sempre più accettati di l'individui transgender.
Ma l'atleti transgénero chì sò nantu à u tribunale, in a piscina, è in u monticulu sò in una situazione assai diversa in u mondu di u sport.
"In decine di stati in tuttu u paese, ci hè statu un sforzu cuncentratu per pruibisce l'atleti transgender di participà à sport di a scola in e squadre chì sò coerenti cù quale sò", spiega Casey Pick senior fellow per a difesa è l'affari di u guvernu in u Trevor Project. , Un prufittu senza scopu di lucro focalizatu nantu à a prevenzione di u suicidiu per i ghjovani lesbici, gay, bisessuali, transgender, queer è interrogatori. À u livellu più basicu, questu significa chì e ragazze transgender in quelli stati sò legalmente interdette di participà à sport cù altre ragazze, è i picciotti transgender ùn ponu micca participà à sport cù i picciotti transgender. Ma scavate più in profondità, è vi rendite contu chì queste interdizioni anu assai più implicazioni cà solu listi di università.
Leghjite per capisce megliu perchè sti interdizioni sò promulgate avà, ciò chì significanu per l'atleti transgender, è ancu perchè a facciata di "equità" chì circunda sti interdizioni ùn hè micca ciò chì pare.
Perchè Parlemu Avà di Atleti Transgender
I corpi di e minurità di genere (figlie, donne, persone non binari) sò longu una fonte di speculazione è discriminazione in u sport. Basta à guardà tuttu ciò chì hè accadutu cù Caster Semenya, atleta olimpico duie volte. Semenya hè stata sottumessa à una vigilanza strema di u corpu dapoi u 2009 dopu à avè schiacciatu a corsa di 800 metri à u campiunatu di u mondu in Berlinu, in Germania. Hè stata trovata cun iperandrogenisimu, ciò chì significa chì i so livelli di testosterone sò naturalmente più alti di "a gamma femina standard". Da tandu, hà passatu una seria di lotte intense cù l'Associazione Internaziunale di Federazioni d'Atletica per difende i so tituli è u dirittu di corsa in a divisione di e donne chì avanza.
Tuttavia, e prossime Olimpiadi di Tokyo è e recenti nutizie intornu à u corridore transgénero CeCé Telfer anu messu di novu in luce i sfumature è e sfide di a regulazione di i sporti transessuali. Telfer ùn serà micca permessa di participà à e prove olimpiche di i Stati Uniti per l'ostaculi di 400 metri femminili perchè ùn hà micca soddisfattu i requisiti di eleggibilità stabiliti da World Athletics, l'organu governativu internaziunale per u sport di corsa, secondu l'Associated Press. I requisiti di eleggibilità - chì sò stati rilasciati in 2019 è includenu, per esempiu, chì i livelli di testosterone anu da esse inferiori à 5 nanomoli per litru per una durata di 12 mesi - anu chjusu l'eventi internaziunali di e donne trà 400 metri è un migliu à atleti chì ùn anu micca scuntratu elli. Malgradu u scontru, Telfer pare ch'ella piglia a sentenza in stride. In un post d'Instagram pocu dopu a notizia, Telfer hà scrittu: "Ùn si pò piantà ùn si fermerà🙏🏾. Nunda li fermerà 🦵🏾. Sò un guerrieru di Diu è un suldatu ancu. A facciu per a mo a ghjente è a facciu per voi ❤️🌈💜💛. "
Dopu, u 2 di lugliu, altri dui atleti sò stati rignati ineligibili per competere in certe manifestazioni di pista di e donne in i ghjochi imminenti per via di i so livelli di testosterone, malgradu esse cisgender; L'atleti in Namibia Christine Mboma è Beatrice Masilingi, tramindui 18 anni, sò stati ubligati à ritirassi da l'avvenimentu di 400 metri dopu chì e prove anu rivelatu chì i so livelli di testosterone eranu troppu alti, seconduuna dichjarazione publicata da u Cumitatu Olimpicu Naziunale Namibia. I so risultati di teste anu dimustratu chì i dui atleti anu un nivellu di testosterone naturalmente elevatu chì li disqualify da avvenimenti trà 400 è 1600 metri, secondu a regula di l'atletica mundiale; però, seranu ancu capaci di cumpete in e gare di 100 metri è di 200 metri in Tokyo.
U guvernu di Namibia hà rispostu cù una dichjarazione chì sustene l'atleti, dicendu: "U Ministeru invita l'Atletica Namibia è u Cumitatu Naziunale di l'Olimpiadi Namibia per impegnà sia l'Associazione Internaziunale di Federazioni di Atletica (oghji cunnisciuta cum'è Atletica Mondiale) è u Cumitatu Olimpicu Internaziunale per cercà modi chì ùn esclude micca alcun atleta per via di e cundizioni naturali chì ùn sò micca di a so propria creazione ", secondu Reuters.
Ma l'Olimpiadi chì venenu hè luntanu da l'unicu mutivu chì l'atleti transgénero facenu i tituli, però; parechji stati anu fattu pocu fà azzioni chì tenenu i studienti transgender fora di u sport. Dapoi u principiu di u 2021, Alabama, Arkansas, Mississippi, Montana, South Dakota, Virginia Occidentale, Tennessee è Florida anu promulgatu tutte e restrizioni chì impediscenu à i studienti transgender di participà à a squadra di u so legittimu sessu in e scole publiche. A Florida hè l'ultimu statu à fà cusì, cù u guvernatore di Florida, Ron DeSantis, chì hà firmatu un billu ingannosamente chjamatu "Attu di l'equità in l'attu di sportu di e donne" u 1 di ghjugnu di questu annu (chì, sì, hè u primu ghjornu di u mese di l'orgogliu). Decine d'altri stati (Carolina di u Nordu, Texas, Michigan è Oklahoma per citarne uni pochi) stanu attualmente à pruvà à passà una legislazione simile.
A maiò parte di u rumore chì circundava queste fatture hà purtatu u publicu à crede chì l'urganisazioni di base più chjuche, transfobiche, alimentanu stu focu transfobicu - ma questu ùn hè micca u casu. Piuttostu, "questu hè esse coordinatu da naziunale urganizazioni anti-LGBTQ cum'è l'Alliance Defending Freedom, chì u so scopu principale ùn hè micca di prutege e donne è e zitelle in u sport, ma piuttostu di marginalizà i ghjovani transgender è non binari ", dice Pick. Questi gruppi utilizanu i diritti è l'organi di i ghjovani transgender per luttà contr'à l'accettazione è u rispettu crescente chì a cumunità LGBTQ hà vintu in l'ultimi anni. "Si tratta solu di pulitica, esclusione, è si face in un modu chì danneghja a salute mentale è u benessere di i giovani transgender in u paese". ella dice.
Per chiarisce: Queste fatture si rivolgenu specificamente à i zitelli di età sculare in e scole publiche. L'Associazione Atletica Nazionale Collegiata è u Cumitatu Olimpicu Internaziunale ùn sò micca direttamente implicatu quì; sti organi di guvernu continueranu à fà e so regule.
Parechje di queste fatture dividenu e squadre per "sessu biologicu"
A lingua esatta di e fatture varieghja leggermente, ma a maggior parte dice chì i studienti devenu competere cun squadre basatu annantu à u so sessu biologicu, chì u prughjettu di lege di Florida definisce cum'è u sessu marcatu nantu à u certificatu di nascita di i studienti à u mumentu di a nascita: M (per maschile) o F (per a femina).
Mentri comunemente utilizatu per dividisce è urganizà a sucità, u cuncettu di u sessu biologicu hè assai malinterpretatu. Tipicamente, a ghjente pensa chì u sessu biologicu hè una misura di "ciò chì hè trà e to gambe", e duie opzioni sò "maschili" (hà un pene) o "femine" (hà un vaginu). Micca solu riduttiva, sta capiscitura hè scientifica. U sessu biologicu ùn hè micca binariu - esiste in un spettru. Parechje persone anu cumbinazioni di tratti (livelli ormonali, configurazione genitale, organi riproduttivi, schemi di crescita di i capelli, ecc.) Chì ùn si adattanu perfettamente à e caselle "maschile" è "femina".
Sò una zitella è sò un corridore. Participe à l'atletica cum'è i mo pari per eccellenti, truvà cumunità è significatu in a mo vita. Hè à tempu ingiustu è dulurosu chì e mo vittorie sianu attaccate è u mo travagliu duru sia ignoratu.
Terry Miller, corridore transgender, in una dichjarazione per l'ACLU
U prublema cù a divisione di i studienti chì utilizanu stu metudu hè duplice. Prima, rinforza un binariu biologicu chì ùn esiste micca. Siconda, sguassate u genere da l'equazioni sanu. (Vede: Ciò chì a ghjente si sbaglia in a Comunità Trans, secondu un Educatore Sexuale Trans)
U sessu hè diversu da u sessu, è si riferisce à l'inseme di cumpurtamenti, caratteristiche è gusti chì si pensa chì accumpagnanu omi, donne, persone non binarie, individui di bigender, è tutti l'altri chì campanu in tuttu u spettru di genere. Un modu simplista di pensà à questu hè chì u sessu hè ciò chì avete fattu fisicamente, mentre chì u genere hè ciò chì avete in u vostru core, mente è anima.
Per alcuni individui, u so sessu è u sessu si allineanu, chì hè cunnisciutu cum'è cisgender. Ma per altri individui, u sessu è u sessu ùn sò micca allinati, chì hè cunnisciutu com'è transgénero. I bills in questione anu un impattu maiò in l'ultimi. (Più di più quì: LGBTQ + Glossariu di Definizioni di Genere è di Sessualità chì l'Alliati Devenu sapè)
A Grande Rivendicazione: E Ragazze Transessuali Anu Un "Vantaghju Ingiustu"
Queste fatture ùn sò micca destinate solu à e ragazze transgender, ma cum'è u nome di sti prughjetti suggerenu - in Idaho è in Florida hè a "Legge di Equità in u Sportu di a Donna" mentre chì in Mississippi hè a "Legge di Equità di Mississippi" - a grande rivendicazione di quelli chì sò in favore. d'elli hè chì e donne transgénero anu un vantaghju ingiustu inerente paragunatu à e donne cisgender.
Ma ùn ci hè evidenza scientifica chì dice chì e donne transessuali ùn devenu micca esse permesse di ghjucà cù altre zitelle, dice u pediatra è genetistu Eric Vilain, MD, cunsiglieru sia di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale sia di a NCAA, chì hà parlatu à NPR.
I sustenidori di sti prughjetti puntanu versu ricerche precedenti chì anu suggeritu chì, paragunatu à e donne cisgender, l'omi cisgender anu circa un 10 à 12 per centu di vantaghju atleticu, chì hè statu attribuitu in una parte à livelli più alti di l'hormone testosterone, chì hè rispunsevule per l'aumentu massa musculare è forza. Ma (è questu hè impurtante!) E donne transessuali sò donne, micca omi cisgender! Dunque, questi risultati ùn ponu micca esse aduprati per dichjarà chì e ragazze o donne transgender anu un vantaghju ingiustu annantu à e ragazze cisgender. (Vede: Cumu a Transizione Affetta u Rendimentu Sportu di un Atleta Transgender?)
Inoltre, "i studienti transgender sottuposti à a terapia ormonale facenu cusì cum'è trattamentu medicu sottu a supervisione di un medicu, perciò devenu esse permessi di participà à u sport cum'è qualsiasi altru studiente chì hà prescrittu a medicina da u so duttore", dice Pick.
I sustenitori di sti bills puntanu ancu una volta è una volta à seguità stelle Terry Miller è Andraya Yearwood in Connecticut (un statu chì permette à l'atleti di cumpete in sporti secondu a so identità di genere) chì spessu vincenu e razzii è sò transgender. (Per amparà di più nantu à sti corridori, verificate Nancy Podcast episodiu 43: "Quandu vincenu.")
Eccu a cosa: Ci sò più di 56,4 milioni di studienti in i Stati Uniti, trà a pre-scuola materna è a 12a annata, cumprese e scole publiche è private. Stime suggerenu chì quasi u 2 per centu di questi studienti sò transgénero, significa chì ci sò circa un milione di studenti transgender in i Stati Uniti è parechji di quelli un milione di studenti participanu à u sport. "Eppuru, [i difensori di u prughjettu] devenu cuntinuà à chjamà u listessu unu o dui nomi perchè l'atleti transessuali ùn sò micca simpliciamente duminanti di u sport", dice Pick. "Dunque, qualunque sia l'effettu di a testosterone, sapemu chì ùn causa alcuna duminazione." In riassuntu: U cosiddettu vantaghju ingiustu ùn hà micca basa in realtà.
A vera ingiustizia hè a discriminazione chì questi ghjovani atleti transgender sò affruntati. Cum'è Miller, una di e stelle transgénero in u Connecticut, hà dettu in una dichjarazione per l'ACLU: "Aghju avutu a discriminazione in ogni aspettu di a mo vita [...]. Sò una zitella è sò un corridore. Participu à l'atletica cum'è i mo pari per eccellà, truvà a cumunità, è significatu in a mo vita. Hè à tempu ingiustu è dulurosu chì e mo vittorie sianu attaccate è u mo travagliu duru sia ignoratu ".
Chì significanu Queste Fatture per Atleti Transgender
Cù u passaghju di sti bills, i studienti transgender ùn puderanu micca cumpete in squadre cù altre persone in e so categurie di genere. Ma significa ancu chì prubabilmente, questi studenti transgender ùn puderanu micca esse in alcuna squadra sportiva. Mentre i legislatori dicenu chì queste ragazze transessuali ponu competere in e squadre di i masci è chì i masci transessuali ponu competere in e squadre di e ragazze, pò esse incredibilmente dannoso mentalmente è emotivamente ghjucà in una squadra chì ùn hè micca allineata cù u vostru sessu.
"Furzà una persona transgénero à finta chì ùn sò micca transgénero o mette cù u genere chì ùn sò micca allineati cun pruvucanu l'auto-dannu è i tassi di suicidiu à cresce", dice Kryss Shane, MS, L.M.S.W., prufessiunale di salute mentale, autore di A Guida di l'Educatore per Inclusione LGBT. I mette ancu à risicu di molestie. "U risicu di l'intimidazioni hè altu", dice ella. Se u studiente sceglie di ùn ghjucà micca, "ùn li vene l'accessu à l'appartenenza, u travagliu in squadra, l'eserciziu fisicu, a fiducia in sè stessi, è tutte e altre cose chì ogni ghjovanu riceve da participà à sport di scola", dice Pick.
Sceglite note chì attualmente circa a metà di i studienti transgender dicenu esse affermati per quale sò à a scola. S'è / quandu passata, "sti prughjetti di lege necessitanu legalmente e scole chì accettanu di comportassi in un modu discriminatoriu contr'à questi giovani", dice ella. Finisci cù una situazione induve, da 8 ore à 3 ore u sessu di un individuu hè ricunnisciutu è affirmatu, è dopu durante a pratica sportiva, ùn hè micca, dice Pick. "Ciò minà cumpletamente i standard di pratica per a cura di a salute mentale, nega u travagliu di a scola per trattà i zitelli cun uguaglianza, è funzionalmente ùn funziona. Queste sò ragazze; ùn volenu micca esse piazzate nantu à e squadre di masci." (Relativu: Nicole Maines è Isis King anu spartutu i so cunsiglii per i ghjovani donne transgender)
Cume Alliati Cisgender Pò Mostrà u so Supportu
Accumincia cù u minimu minimu: u rispettu di e persone trans, chjamà cù u so nome currettu, è utilizendu i so pronomi. Per quantu chjucu pare, questu benefiziu principarmenti u benessere mentale di e persone trans. "Avè solu un adultu accettatu in a vita di un ghjovanu LGBTQ pò riduce i tentativi di suicidiu finu à u 40 per centu", dice Pick.
Siconda, "ùn permette micca di esse chjappu in a misinformazione quì", dice Pick. "Ci hè un sforzu cuncertu [da gruppi cunservatori] per demonizà i zitelli chì volenu solu esse zitelli". Allora assicuratevi di ottene a vostra infurmazione da fonti sustinute da a ricerca, pruvati da dati, chìer-inclusi cum'è Them, NewNowNext, Autostraddle, GLAAD, è The Trevor Project. Questu serà particularmente impurtante l'estate quandu u weightlifter neozelandese Laurel Hubbard competerà cum'è u primu atleta transessuale à l'Olimpiadi. (ICYWW: Ié, hà rispostu à tutti i requisiti di i regolamenti è di e linee guida di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale per atleti trans).
In quantu à cumu luttà contr'à sti prughjetti transfobichi? A maiò parte di sta legislazione hè fatta in nome di e donne è di e donne, spiega Pick. "Dunque hè un momentu induve chjamu à e mo cumpagnie donne è donne è dicu" Micca in u nostru nome. "Chjamate i vostri legislatori lucali, publicate a vostra visione nantu à i social media, sustene e squadre sportive lucali, siate forte cù u vostru supportu per transgender a ghjuventù, ella dice.
Se vulete veramente aiutà e donne è e donne in u sportu, a suluzione hè micca per impedisce à e ragazze transgénero di avè accessu à elli. Ma invece per assicurassi chì e ragazze transessuali abbianu accessu è opportunità uguali à tutti i sport."Pudemu prutege è valurizà u sport di e donne è di e donne à tempu à u rispettu di l'identità di genere di i giovani transgénero è micca binari", dice Pick "Ùn hè micca un ghjocu à summa zero".