Perchè alcune persone sceglienu micca di uttene u vaccinu COVID-19
Cuntenutu
- Un sguardu à l'esitazione à i vaccini
- Perchè Alcune Persone Ùn Uttenenu micca (o ùn anu micca pensatu di uttene) u Vaccinu COVID-19
- Avè Empatia per Esitazione
- Rivista per
A data di a publicazione, circa 47 per centu o più di 157 milioni d'Americani anu ricevutu almenu una dosa di u vaccinu COVID-19, di i quali più di 123 milioni (è cuntendu) sò stati vaccinati cumpletamente, secondu i Centri per u Cuntrollu di e Malatie è Prevenzione. Ma, micca tutti si precipitanu à u fronte di a linea di vaccinazione. In fatti, circa 30 milioni d'adulti americani (~ 12 per centu di a pupulazione) anu esitatu à riceve a vacuna di coronavirus, secondu l'ultimu periodu di raccolta di dati (chì hè finitu u 26 d'aprile di u 2021) da l'Uffiziu di u Censu di i Stati Uniti. E mentre una nova indagine da u Associated Press-NORC Center for Public Affairs Research suggerisce chì, da l'11 di maghju, menu americani sò riluttanti à esse immunizati contr'à u virus di quelli registrati prima di questu annu, quelli chì restanu esitanti citanu a preoccupazione per u COVID- 19 effetti collaterali di u vaccinu è sfiducia di u guvernu o di u vaccinu cum'è e so ragioni maiò per a riluttanza.
Davanti, e donne di tutti i ghjorni spieganu perchè sceglienu di ùn piglià micca u vaccinu - malgradu u sentimentu generale da esperti di malattie infettive, scienziati è agenzie sanitarie mondiali chì l'inoculazione hè u megliu modu per vincere in a lotta contr'à COVID-19 in u mondu. (In cunnessione: Cosa hè esattamente l'immunità di a mandria - è ci ghjunghjeremu mai?)
Un sguardu à l'esitazione à i vaccini
Cum'è un psicologu di a salute di a cumunità in Washington, DC, Jameta Nicole Barlow, Ph.D., MPH, hè franca in i so sforzi per aiutà à rinvià a lingua "colpevole" intornu à a vacuna, cum'è quella di i Neri chì anu solu paura di it. "Basatu nantu à u mo travagliu in diverse cumunità, ùn pensu micca chì i Neri anu paura di piglià u vaccinu", dice Barlow. "Pensu chì e cumunità nere utilizanu a so agenza per pensà criticamente à a so salute è a cumunità è à piglià a megliu decisione per e so famiglie".
Stòricamente, ci hè stata una relazione stretta trà i Neri è l'avanzamentu di a medicina, è u timore di quellu maltrattamentu hè abbastanza per fà chì qualcunu si mette in pausa prima di firmà si per un vaccinu abbastanza novu.
Non solu i Neri anu patitu da e mani di u preghjudiziu sistema di salute, ma da l'anni 1930 à u 1970, un quartu di i Nativi Americani è un terzu di e donne puertoricane anu suppurtatu a sterilizazione furzata micca autorizata da u guvernu US. Più recentemente, i rapporti sò affaccati nantu à e donne in un centru di detenzione ICE (a maiò parte di i quali eranu neri è marroni) esse coerciti in isterectomie inutili. U denunciante era una donna Nera.
In vista di sta storia (sia passata sia estremamente recente), Barlow dice chì l'esitazione di i vaccini hè soprattuttu prevalente trà e cumunità nere: "E cumunità nere sò state danneggiate da u cumplessu medico-industriale da l'ultimi 400 anni. A vera quistione ùn hè micca" perchè sò i Neri a paura? ma 'chì face u stabilimentu medicu per guadagnà a fiducia di e cumunità nere? ""
In più, "Sapemu chì i Negri sò stati sprupurziunamente alluntanati per l'assistenza durante COVID-19, cum'è in u casu di a duttore Susan Moore", aghjusta Barlow. Prima di more di cumplicazioni COVID-19, u duttore Moore hà purtatu à i media suciali per dà una rivista scarsa di u so maltrattamentu è di u licenziamentu da i so duttori assistenti, chì anu dichjaratu ch'elli ùn eranu micca còmodi di dà li medicinali per u dolore. Questa hè una evidenza chì "l'educazione è / o l'ingudu ùn sò micca fatturi protettivi per u razzisimu istituziunale", spiega Barlow.
Cum'è l'assunzione di Barlow in a sfiducia di u sistema medico in a cumunità Nera, u farmacista è espertu ayurvedicu Chinki Bhatia R.Ph., indica a diffidenza profonda ancu in spazii di benessere olisticu. "Parechje persone in i Stati Uniti cercanu cunsulazione in Medicina Complementaria è Alternativa o CAM", dice Bhatia. "Hè praticatu principalmente inseme cù l'assistenza medica standard occidentale". Dittu chistu, quelli chì utilizanu a CAM preferiscenu tipicamente un approcciu più "olisticu è naturale" à l'assistenza medica versus "suluzioni innaturali è sintetiche", cum'è i vaccini creati in laboratori, dice Bhatia.
Bhatia spiega chì parechji chì praticanu CAM evitanu a "mentalità di mandria" è spessu mancanu di fiducia in a medicina à grande scala, per prufittu (vale à dì Big Pharma). Duvuta in gran parte in parte à a "diffusione di a misinformazione per mezu di e rete suciale, ùn hè micca surprisante chì parechji praticanti - benessere è cunvenziunali - tenganu cuncepzioni sbagliate nantu à u funziunamentu di i vaccini COVID-19", dice. Per esempiu, parechje persone credenu in modo erroneu e dichjarazioni erronee chì i vaccini mRNA (cum'è i vaccini Pfizer è Moderna) altereranu u vostru DNA è influenzeranu i vostri discendenti. Ci hè ancu cuncepzioni sbagliate nantu à ciò chì a vaccinazione pò fà à a fertilità, aghjusta Bhatia. Malgradu i scienziati chì respingenu tali affermazioni, i miti persistenu. (Vede più: No, u vaccinu COVID ùn causa micca infertilità)
Perchè Alcune Persone Ùn Uttenenu micca (o ùn anu micca pensatu di uttene) u Vaccinu COVID-19
Ci hè ancu a cridenza chì a dieta è u benessere generale sò abbastanza per prutegge contra u coronavirus, chì impedisce à alcune persone di riceve u vaccinu COVID-19 (è ancu u vaccinu contra l'influenza, storicamente, per questa materia). Cheryl Muir, 35 anni, basatu in Londra, un coach di appuntamenti è relazioni, crede chì u so corpu pò trattà una infezione da COVID-19 è, cusì, dice chì sente chì ùn ci hè micca bisognu di inoculazione. "Aghju investigatu cumu rinfurzà u mo sistema immune in modu naturali", dice Muir. "Manghju alimenti à base vegetale, travagliu cinque ghjorni à a settimana, facciu ogni ghjornu respiru, dormu assai, beiu assai acqua, è fighjulu a mo cunsumazione di caffeina è zuccaru. Pigliu ancu supplementi di vitamina C, D è zincu." Hè impurtante di nutà, però, chì micca tutti questi metudi sò stati dimustrati per esse efficace à migliurà a risposta immune. E mentre, sì, piglià a vitamina C è l'acqua potabile pò aiutà u vostru corpu à alluntanassi da un friddu cumuni, ùn si pò micca dì u listessu per un virus mortale cum'è COVID-19. (Assuciatu: Smette di Pruvà à "Impulsà" u Vostru Sistema Immune per Alluntanà u Coronavirus)
Muir spiega chì ella travaglia ancu per riduce u stress è dà a priorità à a so salute mentale, chì influenza u vostru benessere generale è a salute fisica. "Medite, ghjurnale per a regulazione emotiva, è parle cù l'amichi regularmente", dice. "Malgradu una storia di traumatisimi, depressione è ansietà, dopu assai travagliu internu, oghje sò felice è emozionalmente sanu. Tutte queste attività sò ligate à un auto sano è à un sistema immune forte. Ùn averaghju micca u vaccinu COVID perchè aghju fiducia in a capacità di u mo corpu di guarì si stessu ".
Per alcuni, cum'è Jewell Singeltary, un istruttore di yoga informatu di traumi, l'esitazione intornu à u vaccinu COVID-19 hè duvuta à una sfiducia in medicina per via di traumi razziali è a so salute persunale. Singeltary, chì hè Negru, hà campatu cù lupus è artrite reumatoide per quasi trè decennii. Malgradu u fattu chì tramindui sò cundizioni immunocompromissive - vale à dì chì indebuliscenu u sistema immunitariu è, à u so tornu, ponu aumentà a probabilità di i pazienti di sviluppà complicazioni da coronavirus o altre malattie - hè riluttante à piglià qualcosa chì si suppone li darà una chance di lotta contr'à u virus. (Assuciatu: Eccu Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u coronavirus è e carenze immunitarie)
"Hè impussibile per mè di separà a storia di cume stu paese hà trattatu a mo cumunità cù a realità attuale di i tassi à i quali i Neri cun condizioni preesistenti morenu da COVID", sparte Singeltary. "E duie verità sò ugualmente terribili". Ella sottumette à e pratiche notori di u chjamatu "Babbu di a Ginecologia", J. Marion Sims, chì hà realizatu esperimenti medichi nantu à e persone schiavi senza anestesia, è l'esperimenti di sifilide di Tuskegee, chì reclutavanu centinaie d'omi neri cù e senza a condizione è li hà nigatu u trattamentu senza a so cunniscenza. "Sò attivatu da cumu questi avvenimenti facenu parte di u lessicu di ogni ghjornu di a mo cumunità", aghjusta. "Per avà, sò focalizatu nantu à rinfurzà u mo sistema immune in modu olisticu è in quarantena".
Qualcosa hè andatu male. Un errore hè accadutu è a vostra entrata ùn hè micca stata inviata. Pruvate torna.U preghjudiziu storicu è u razzisimu in a medicina ùn sò micca persi ancu in u pruprietariu di a splutazioni biologica Myeshia Arline, 47 anni, di New Jersey. Hà sclerodermia, una cundizione autoimmune chì provoca indurimentu o stringhje di a pelle è di i tessuti cunghjuntivi, cusì spiega ch'ella era esitante à mette in u so corpu qualcosa chì ùn hà micca capitu chì ella sentia era digià difficiule di cuntrullà. Era particularmente attenta à l'ingredienti di i vaccini, preoccupatu chì puderanu causà una reazione avversa cù i so medicazione esistenti.
Tuttavia, Arline hà cunsultatu u so duttore nantu à i cumpunenti di i vaccini (chì pudete truvà ancu nantu à u situ di a Food and Drug Administration) è di qualsiasi reazzione potenziale trà a dosa (e) è i so medicazione attuali. U so duttore hà spiegatu chì i risichi assuciati à a so cuntrazione di COVID-19 cum'è un paziente immunocompromisu superavanu di granu qualsiasi malessere da ottene a vacuna. Arline hè stata vaccinata in tuttu. (Relativu: Un immunologu risponde à e dumande cumuni nantu à i vaccini Coronavirus)
Jennifer Burton Birkett, 28 anni, di Virginia, hè attualmente incinta di 32 settimane è dice chì ùn hè micca disposta à piglià alcuna chance quandu si tratta di a salute di ella è di u so zitellu. U so ragiunamentu per ùn vaccinassi? Ùn ci hè ancu abbastanza infurmazione nantu à l'effetti secundarii per e donne incinte, è u so duttore l'hà incuraghjitu micca per ottene: "Ùn cercu micca di fà male à u mo figliolu in alcun modu", spiega Burton Birkett. "Ùn aghju micca da mette qualcosa in u mo corpu chì ùn hè micca stata cumpletamente testata clinicamente nantu à parechji sughjetti. Ùn sò micca un porcu di Guinea." Invece, ella dice ch'ella continuerà à esse diligente in quantu à u lavu di e mani è u maschera, chì ella pensa hè certa chì impedisce a trasmissione.
Ùn hè micca surprisa chì e donne anu esitatu à mette qualcosa di novu in i so corpi chì, à u turnu, saranu trasferiti à i so zitelli. Tuttavia, un recente studiu di più di 35.000 donne incinte ùn hà trovu effetti collaterali avversi per a mamma è u zitellu da u vaccinu, fora di e reazzioni tipiche (vale à dì u bracciu, a frebba, u mal di testa). È u CDCfaci raccomandemu à e donne incinte di riceve u vaccinu contra u coronavirus postu chì questu gruppu hè in periculu per i casi severi di COVID-19. (In più, ci hè dighjà statu ripurtatu un casu di nascita d'un zitellu cù COVID Anticorpi dopu chì a mamma abbia avutu u vaccinu COVID-19 mentre era incinta.)
Avè Empatia per Esitazione
Una parte di u colmu di u difettu trà e minurità è e cumunità mediche cresce a fiducia - cuminciannu à ricunnosce i modi chì e persone sò state ingiustate sia in u passatu sia in u presente. Barlow spiega chì a raprisentazione importa quandu si prova à ghjunghje à e persone di culore. I prufessiunali sanitarii neri devenu "guidà [i] sforzi" per aumentà a fiducia in i vaccini trà a cumunità nera, dice. "[Anu] deve [ancu] esse supportatu è ùn anu micca da trattà cù u razzismu istituziunalizatu stessu, chì hè ancu rampant. Ci deve esse parechje livelli di cambiamentu sistemicu ". (Assuciatu: Perchè i Stati Uniti necessitanu disperatamente di più Medici Femminili Neri)
"U duttore Bill Jenkins era u mo primu prufissore di salute publica in l'università, ma più importantemente, era l'epidemiologu di u CDC chì hà scupertu u CDC per u travagliu immorale fattu à l'omi neri cù sifilis in Tuskegee. M'hà amparatu à aduprà dati è a mo voce per creà cambiamentu ", spiega Barlow, aghjunghjendu chì invece di arpà nantu à e paure percepite da e persone, devenu esse scuntrati induve sò è da e persone chì si identificanu di manera simile.
Similmente, Bhatia ricumanda ancu di avè "discussioni aperte nantu à l'efficacezza di i vaccini cù l'ultimi dati". Ci hè tanta disinformazione quì chì solu sentendu cunti accurati è dettagli nantu à u vaccinu da fonti di fiducia - cum'è u vostru propiu duttore - pò avè un impattu putente nantu à quelli chì sò riluttanti à esse immunizzati. Ciò include l'insegnamentu à e persone nantu à a tecnulugia di i vaccini è spieghendu chì, se sò veramente scettichi nantu à cumu si facenu e vaccinazioni, in particulare, anu da cunsiderà di uttene "altri vaccini COVID-19 sviluppati aduprendu tecniche più vechje, cum'è u vaccinu J&J", dice Bhatia . "Hè statu sviluppatu cù a tecnulugia di vettori virali, chì hè stata dapoi l'anni 1970 è hè stata aduprata per altre malatie infettive cum'è Zika, gripe è HIV". (In quantu à quella "pausa" nantu à u vaccinu Johnson & Johnson? Hè stata longa levata, allora ùn ci preoccupa micca.)
Cuntinuà à avè conversazioni aperte è oneste cù l'amichi o i membri di a famiglia chì puderianu sentu dubbitu per ottene a vacuna COVID-19 hè unu di i migliori modi per aiutà à incuragisce a vaccinazione, secondu u CDC.
À a fine di a ghjurnata, però, quelli chì ùn sò micca vaccinati sò prubabili di stà cusì. "Sapemu per l'esperienza cù altri prugrammi di vaccinazione chì ghjunghje u primu 50 per centu di una populazione hè a parte più faciule", Tom Kenyon, MD, capu di l'uffiziu di salute in Project HOPE è anzianu direttore di Salute Globale in u CDC, hà dettu in una dichjarazione recente . "U secondu 50 per centu diventa più duru".
Ma datu a recente aghjurnamentu di u CDC nantu à a maschere (vale à dì, e persone cumplettamente vaccinate ùn anu più da portà maschere fora o in casa in a maiò parte di i paràmetri), forse più persone cunsidererà a so esitazione annantu à a vacuna COVID. Dopu tuttu, s'ellu ci hè una cosa chì apparentemente tutti ponu accunsenu, hè chì portà una facciata (in particulare in u caldu di l'estiu) pò esse assai più incòmode ch'è un bracciu post-shot. Eppuru, cum'è per qualsiasi cosa chì hà da fà cù u vostru corpu, sì o micca uttene u vaccinu COVID-19 hè a vostra scelta.