Sapete identificà a Pianta Velenosa chì s'assumiglia à Kale
Cuntenutu
A pianta Nicotiana Glauca, cunnisciuta ancu cum'è kale, falsa senape, senape palestinese o tabacco salvaticu, hè una pianta tossica chì, quandu cunsumata, pò causà sintomi cum'è difficultà à marchjà, perdita di muvimentu in e gambe o arrestu respiratoriu.
Sta pianta hè facilmente cunfusa cù u cavulu cumunu è si pò truvà facilmente in a zona rurale di a cumuna di Divinópolis, ciò chì a rende ancu più periculosa, perchè quandu ghjovana pò esse facilmente cunfusa cù e piante cumuni è innocu. Queste piante ponu esse specialmente periculose per quelli chì campanu è travaglianu in u campu, avendu in a so composizione anabasin, una sostanza altamente tossica per l'organisimu.
Principali Sintomi di Intossicazione
Dopu avè ingeritu sta pianta, cumpariscenu di solitu sintomi d'intossicazione chì includenu:
- Nausea;
- Vumitu;
- Diarrea severa;
- Difficultà à marchjà;
- Paralisi in i ghjambi;
- Difficultà à respirà è arrestu respiratoriu.
In presenza di ognunu di sti sintomi hè cunsigliatu d'andà à l'uspidale u più prestu pussibule, chì in i casi più severi l'avvelenamentu cù sta pianta pò purtà à a morte.
Perchè hè tossicu?
Sta pianta hè tossica per l'organisimu perchè hà in a so cumpusizione Anabasin, una sustanza tossica aduprata in l'insetticidi.
Benchì sta pianta appartenga à a famiglia di e piante di tabacchi, ùn cuntene Nicotina in a so cumpusizione è ùn hè dunque micca aduprata in a produzzione di tabacchi.
Cumu identificà sta pianta velenosa
Per identificà sta pianta murtale hè impurtante di fà casu à e so caratteristiche chì s'assumiglianu à quelle di u cavulu, chì includenu:
- Quandu hè ghjovanu hè chjucu, hà un troncu è alcune foglie;
- Foglie verdi, grandi è larghe, ligeramente appuntite;
- Cum'è un adultu pare un machja, cù steli longhi;
- Fiori gialli in forma di conu.
Sta pianta raprisenta un periculu più grande quandu hè ghjovana è chjuca, chì ghjè in questu stadiu chì si pò cunfonde faciule cun u cavulu cumunu. Tuttavia, à l'età adulta ferma periculosu è tossicu per l'organisimu, è ùn deve micca esse cunsumatu o ingeritu.