Criofrequenza: cosa hè, à chì serve è cumu funziona

Cuntenutu
- À chì serve a criofrequenza
- Cumu funziona a tecnica
- Cumu hè fatta a criofrequenza
- Quandu guardate i risultati
A Criofrequenza hè un trattamentu esteticu chì combina a radiofrequenza cù u fretu, chì finisce per avè parechji effetti impurtanti, cumprese a distruzzione di cellule di grassu, è dinò a stimolazione di a produzione di collagene è elastina. Cusì, sta tecnica hè aduprata nurmalmente da quelli chì volenu eliminà u grassu lucalizatu, oltre à migliurà l'elasticità di a pelle è riduce l'espressione di alcune rughe, per esempiu.
Si tratta di una tecnica sicura, micca invasiva, cumpletamente indolora è appruvata da Anvisa. Tuttavia, deve esse fattu in centri specializati cù prufessiunali sanitari, chì hè u megliu modu per assicurà chì u dispositivu adupratu sia revisionatu spessu.
Cusì, a radiofrequenza pò esse cunsiderata un trattamentu esteticu ideale per cumplementà a dieta è l'eserciziu, dendu un aspettu megliu à a forma di u corpu è a pelle.

À chì serve a criofrequenza
L'applicazioni pussibili di criofrequenza sò sempre state studiate, tuttavia, sta tecnica hè stata ampiamente aduprata per:
- Eliminà u grassu lucalizatu;
- Riduce l'espressione di e rughe nantu à a faccia;
- Migliurà u contornu di a faccia;
- Trattate u flussu, migliurà l'elasticità di a pelle.
Postu chì ci sò parechji altri trattamenti estetichi capaci di eliminà stu tipu di prublema, sia invasivu o micca, hè sempre raccomandatu di fà una cunsultazione di valutazione, per determinà quale opzione di trattamentu pò pruduce i migliori risultati, è ancu per capisce i rischi associati à ogni tecnica.
Cumu funziona a tecnica
L'apparecchiu di criofrequenza emette onde di radiofrequenza chì penetranu in a pelle, finu à u dermis, è causanu un aumentu di temperatura, capace di stimulà a produzzione aumentata di collagene è elastina, chì danu una migliore elasticità à a pelle. Inoltre, stu dispusitivu rinfresca ancu u stratu superiore di a pelle, l'epidermide, à una temperatura di -10ºC, chì provoca a distruzzione di e cellule di grassu.
In a maiò parte di i casi, i dispositivi di criofrequenza ponu travaglià solu cù a produzzione di fretu, è ancu cù a cumminazione di fretu è radiofrequenza è, dunque, u trattamentu hè spessu finitu solu cù a produzzione di fretu, per causà un effettu di sullivazione nantu à a pelle, chì a rende più ferma.
Cumu hè fatta a criofrequenza
Per eseguisce currettamente a criofrequenza, l'area da trattà deve esse divisa in piccule zone di un massimu di 10x20 cm, induve u dispositivu deve esse fattu scorrere parechje volte, per 3 a 5 minuti in ogni zona.
In u casu induve u dispositivu hà una punta cù solu un polu, cunnisciutu cum'è monopolare, hè necessariu mette una piastra metallica sottu à a persona, per chjude u campu di emissione di radiofrequenza. Quandu a punta hà dui poli, hè cunnisciuta cum'è bipolare è, in questu casu, ùn hà micca bisognu di a piastra metallica, solu aduprendu u dispositivu direttamente nantu à a pelle.
Quandu guardate i risultati
Per uttene i migliori risultati, hè cunsigliatu di fà almenu sessioni di criofrequenza 6 cù intervalli di 21 ghjorni trà ogni sessione. Tuttavia, u numeru totale di sessioni varierà da u prublema da trattà, è ancu da a situazione di u corpu, chì deve esse valutata da u prufessiunale.
Tuttavia, subitu dopu à a sessione hè digià pussibule d'osservà alcuni risultati cume a fermezza di a pelle è l'aspettu miglioratu, per via di l'aumentu di a circulazione sanguigna è di a nutrizione di u locu.