Pò A Crioterapia Aiutami à Perde Peso?
Cuntenutu
- Pruvisti benefici di crioterapia per a perdita di pesu
- Crioterapia per effetti collaterali di perdita di pesu
- Effetti secundarii di u nervu
- Usu à longu andà
- Cumplicazioni di u diabete
- Crioterapia vs CoolSculpting
- Purtà si
- Ben Pruvatu: Crioterapia
A crioterapia hè fatta espunendu u vostru corpu à un fretu estremu per benefici medichi.
U famosu metudu di crioterapia di tuttu u corpu vi face stà in una camera chì copre tutte e parti di u vostru corpu eccettu a testa. L'aria in a camara scende à temperature à u minimu da 200 ° F à 300 ° F negativu finu à 5 minuti.
A crioterapia hè diventata pupulare per via di a so capacità di curà e patologie dolorose è croniche cum'è a migraña è l'artrite reumatoide. È hè statu ancu pensatu per esse un trattamentu pussibule di perdita di pesu.
Ma a crioterapia per a perdita di pesu hà veramente qualchì scienza daretu? A risposta corta ùn hè probabilmente micca.
Discurremu di i supposti vantaghji di a crioterapia per a perdita di pesu, sì pudete aspettassi effetti collaterali, è cumu si pila contr'à CoolSculpting.
Pruvisti benefici di crioterapia per a perdita di pesu
A teoria daretu à a crioterapia hè chì congela e cellule di grassu in tuttu u corpu è li tomba fora. Questu li face esse filtrati fora di u corpu da u vostru fegatu è rimossi permanentemente da e zone di tessutu grassu.
Un studiu 2013 in u Journal of Clinical Investigation hà trovu chì l'esposizione cutidiana à temperature fredde (62,5 ° F o 17 ° C) per 2 ore à ghjornu nantu à 6 settimane riduce u grassu corporeu totale di circa 2 per centu.
Hè perchè una sostanza in u vostru corpu chjamata tessutu adiposu marrone (BAT) brucia u grassu per aiutà à fà energia quandu u vostru corpu hè espostu à un freddo estremu.
Questu suggerisce chì u corpu pò avè meccanismi per riduce u grassu per via di e temperature fredde.
A in Diabetes hà espostu i participanti à temperature sempre più fredde è poi temperature sempre più calde ogni notte per 4 mesi. U studiu hà iniziatu à 75 ° F (23.9 ° C) finu à 66.2 ° F (19 ° C) è torna à 81 ° F (27.2 ° C) à a fine di u periodu di 4 mesi.
I ricercatori anu trovu chì l'esposizione à una temperatura progressivamente più fresca poi più calda pò fà a vostra BAT più reattiva à questi cambiamenti di temperatura è aiutà u vostru corpu à diventà megliu in a trasfurmazione di u glucosiu.
Questu ùn hè micca necessariamente ligatu à a perdita di pesu. Ma un metabolismu di zuccheru aumentatu pò aiutà à perde u pesu cù u tempu aiutendu u vostru corpu à digerisce megliu i zucaroli chì altrimente ponu trasfurmassi in grassu corporeu.
Altre ricerche sustenenu ancu l'idea chì a crioterapia funziona megliu quandu hè cumbinata cù altre strategie per a perdita di pesu - cum'è l'eserciziu.
Un studiu 2014 in Medicina Oxidativa è Longitudine Cellulare hà seguitu 16 kayakisti in a Squadra Naziunale Polacca chì hà fattu crioterapia di tuttu u corpu à -184 ° F (-120 ° C) finu à -229 ° F (-145 ° C) per circa 3 minuti un ghjornu per 10 ghjorni.
I ricercatori anu trovu chì a crioterapia hà aiutatu u corpu à ripiglià più rapidamente da l'eserciziu è à riduce l'effetti di e spezie reattive di ossigenu (ROS) chì ponu causà infiammazione è guadagnà pisu cù u tempu.
Ciò significa chì a crioterapia pò permette di esercità più spessu per via di un tempu di recuperu più veloce è sperimentà menu effetti negativi di u stress è di l'aumento di pesu.
Eccu alcuni altri punti culminanti recenti da a ricerca nantu à a crioterapia per a perdita di pesu:
- Un studiu 2016 in u British Journal of Sports Medicine hà trovu chì 3 minuti di esposizione à temperature di -166 ° F (-110 ° C) 10 volte in un periodu di 5 ghjorni ùn anu avutu alcun effettu statisticamente significativu nantu à a perdita di pesu in l'omi.
- Un studiu 2018 in u Journal of Obesity hà trovu chì a crioterapia à longu andà attiva un prucessu in u corpu chjamatu termogenesi indotta da u fretu. Questu hà purtatu à una perdita generale di massa corporea in particulare intornu à a vita da una media di 3 per centu.
Crioterapia per effetti collaterali di perdita di pesu
A crioterapia hè stata trovata per avè alcuni effetti secondari chì pudete vulete cunsiderà prima di pruvà à pruvà per a perdita di pesu.
Effetti secundarii di u nervu
U fretu estremu nantu à a pelle pò purtà à una serie di effetti collaterali cunnessi à u nervu, cumprese:
- numbness
- sensazione di tingling
- rossu
- irritazione di a pelle
Queste sò tipicamente temporanee, durendu solu poche ore dopu a procedura. Vede un duttore se ùn sò micca partuti dopu più di 24 ore.
Usu à longu andà
Ùn fate micca a crioterapia più longu di u cunsigliatu da un duttore, chì l'esposizione à longu andà à u fretu pò causà danni nervi permanenti o a morte di u tissutu di a pelle (necrosi).
A crioterapia di tuttu u corpu fatta à temperature inferiori à u fretu ùn deve mai esse fatta per più di 5 minuti à a volta, è deve esse survegliata da un fornitore furmatu.
Se pruvate a crioterapia in casa cù un pacchettu di ghiacciu o una vasca piena di ghiacciu, copre u pacchettu di ghiacciu cù un asciugamanu per evità e brusgie di u congelatore. È ùn fate micca un bagnu di ghiacciu per più di 20 minuti.
Cumplicazioni di u diabete
Ùn fate micca crioterapia se avete diabete o cundizioni simili chì anu dannatu i vostri nervi. Ùn pudete micca esse capace di sente u fretu nantu à a vostra pelle, chì pò purtà à più danni à i nervi è a morte di i tessuti.
Crioterapia vs CoolSculpting
CoolSculpting funziona aduprendu un metudu chjamatu criolipolisi - in fondu, congelendu u grassu.
CoolSculpting hè fattu inserendu una piccula sezione di u vostru grassu corporeu in un strumentu elettronicu chì applica temperature estremamente fredde à quella sezione di grassu per uccidere e cellule di grassu.
Un solu trattamentu CoolSculpting richiede circa un'ora per una sezione di grassu. Cù u tempu, u stratu grassu è a "cellulite" chì pudete vede sottu à a vostra pelle sò ridotti. Hè perchè e cellule di grassu congelate sò uccise è poi filtrate fora di u vostru corpu attraversu u fegatu alcune settimane dopu à l'iniziu di u trattamentu.
CoolSculpting hè sempre una prucedura relativamente nova. Ma un truvò chì a criolipolisi puderia calà a quantità di grassu in e zone trattate finu à u 25 per centu dopu un trattamentu.
CoolSculpting funziona megliu quandu hè cumbinatu cù un'altra strategia di perdita di pesu, cum'è u cuntrollu di e porzioni o l'eserciziu. Ma quandu si face regolarmente à fiancu à questi cambiamenti di stile di vita, CoolSculpting pò eliminà permanentemente e zone di grassu di u vostru corpu.
Purtà si
A crioterapia hè stata ligata à alcuni benefici per a salute, ma pochi d'elli sò relativi à a perdita di pesu. L'effetti secundarii pussibuli di a crioterapia ponu supera i benefici largamente micca pruvati di a perdita di pesu.
A Food and Drug Administration (FDA) di a mancanza di evidenza per sta prucedura è e pussibili complicazioni chì ponu sorgere.
Parlate à un duttore prima di decide di pruvà crioterapia o trattamenti cunnessi cum'è CoolSculpting. Pò esse costu è cunsumante di tempu, è forse ùn ne valerà a pena se cambiamenti in a vostra dieta è in u vostru stile di vita vi aiuteranu cù a perdita di pesu più efficace.