Cura essenziale dopu tuttu chirurgia plastica
Cuntenutu
Dopu à qualsiasi chirurgia plastica, cum'è abdominoplastia, chirurgia à u pettu, a faccia o ancu liposuzione, hè necessariu piglià qualchì cura cù a postura, l'alimentu è u vestitu per assicurà una bona guarigione di a pelle è assicurà cusì l'effettu desideratu.
Alcune precauzioni essenziali sò:
- Manghjà pasti leggeri, basatu nantu à i brodi, à a griglia è cottu è manghjendu piccule quantità tutta a ghjurnata per evità nausea;
- Manghjà 2 porzioni di frutta à ghjornu, brusta di verdura o iogurt cun semi per mantene a funzione intestinali;
- Bei almenu 1,5 L d'acqua o tè per idratà;
- Urinate almenu 5 volte à ghjornu;
- Riposa in una pusizione cunfurtevule è adattatu secondu a cirurgia;
- Cambia u vestitu à l'uffiziu di u duttore à a data prevista;
- Ùn sguassate micca l'equipaggiu di prutezzione cum'è brace, bra o drain, per esempiu, finu à a raccomandazione di u duttore;
- Pigliate i medicazione indicati da u duttore, cumpiendu a dosa è l'ore per evità infezioni è dolore;
- Evite l'eserciziu fisicu in a prima settimana, soprattuttu quandu ci sò punti o punti di punta;
- Cunsultate u duttore prima di piglià un altru medicamentu altru ch'è cunsigliatu per sapè s'ellu ùn impedisce micca a recuperazione.
In certe chirurgie, pò esse necessariu avè sessioni di drenaje linfaticu per aiutavvi à recuperà più rapidamente. Vede altre precauzioni da piglià prima è dopu a chirurgia clicchendu qui, ricordendu chì ogni chirurgia hà a so cura specifica. Cunnosce alcune di e precauzioni da piglià in casu d'Abdominoplastia.
Perchè fà a fisioterapia dopu a chirurgia plastica
A fisioterapia dermatofunzionale hè indicata soprattuttu dopu a chirurgia plastica per garantisce l'accelerazione di u prucessu di recuperu è per prevene complicazioni.
Hà u scopu di riduce u gonfiore, mantene u muvimentu, migliurà e cicatrici è prevene o riduce l'adesioni di a cicatrice. Inoltre, aiuta à riduce e contusioni, a fibrosi, migliora a circulazione sanguigna è u ritornu venoso, aumenta l'ossigenazione tissutale è diminuisce u tempu di recuperu dopu a chirurgia plastica.
Alcune di e risorse aduprate per questu scopu sò drenaje linfaticu, ultrasuoni, elettrostimulazione, crioterapia, massaggi è kinesioterapia, tuttavia, u numeru di sessioni dipenderà da u tippu di chirurgia è da a valutazione in u periodu postoperatoriu immediatu.
Segnali di periculu per vultà à u duttore
U paziente deve circà aiutu medicu s'ellu hà difficultà à respirà, hà un vestitu bruttu o s'ellu hà sempre i sintomi seguenti:
- Frebba;
- Dr chì ùn passa micca i analgistri indicati da u duttore;
- Scaricamentu pienu di liquidu;
- Sensazione di dolore in a cicatrice o puzza male;
- U situ di chirurgia hè caldu, gonfiu, rossu è dulurosu.
In questi casi hè impurtante cunsultà u duttore, perchè pò esse sviluppatu una infezzjoni in a cicatrice, l'antibioticu ùn hè micca u più adattu, sviluppà un'embolia pulmonaria o una trombosi, per esempiu.
Prendere precauzioni per evità complicazioni hè di primura, ma ci sò sempre rischi di avè chirurgia plastica, cum'è contusioni, infezioni o apertura di i punti. Scuprite quale hè u più prubabile di sviluppà cumplicazioni è quali sò i risichi principali di a cirugia plastica.