Cume hè fattu u curettage, quandu hè indicatu è risichi possibili

Cuntenutu
- Cumu hè fattu u curettage
- Hè pussibule di stà incinta dopu u curettaghju?
- Quandu hè indicatu
- Possibili risichi
Curettage hè una prucedura fatta da u ginecologu per pulisce l'utru eliminendu i resti di un abortu incompletu o di a placenta dopu a consegna normale, o ancu esse adupratu cum'è test di diagnosi, ricevendu u nome di curettage endotervicale semioticu.
U Curettage cum'è una forma di trattamentu hè una prucedura assai dolorosa è dunque, durante tutta a procedura, a donna deve esse sedata o anestetizzata in modo chì ùn senti micca dolore o fastidiu. Tuttavia, u dolore addominale o l'inconfortu ponu appare dopu a procedura è restanu per circa 5 à 7 ghjorni, dunque hè raccomandatu di piglià analgesici, cume Dipyrone o Ibuprofen, per alleviare i sintomi.
Cumu hè fattu u curettage
U curettage uterinu deve esse effettuatu da un ginecologu in una clinica o in un ospedale, sottu anestesia, per mezu di l'introduzione di una curetta, chì hè un strumentu chirurgicu, attraversu a vagina in modo chì sia effettuata una raschiatura di i muri di l'utru. Un'altra forma di curettage hè l'introduzione di una cannula d'aspirazione chì hè un meccanismu di u vacuum, chì aspira tuttu u cuntenutu uterinu.
Di solitu u duttore sceglie di aduprà tramindui tecniche in a listessa prucedura, cuminciendu cù u vacuum inizialmente è dopu raschendu i muri di l'utru, per caccià u cuntenutu più veloce è sicuru. Questa prucedura pò esse fatta sottu anestesia spinale o sedazione quandu hè aduprata per pulì i resti di un abortu, per esempiu.
Questa raschiatura di i muri di l'utru pò esse fatta cù o senza a dilatazione precedente di u canale cervicale secondu a dimensione di u cuntenutu chì serà eliminatu. Generalmente, e verghe cun spessore crescente sò generalmente aduprate finu à chì a curetta entra è esce senza ferisce u cervice è i muri di l'utru.
A donna deve esse sottu osservazione per qualchì ora, ma ùn ci hè micca sempre bisognu di ospedalizazione, a menu chì ùn ci sia una complicazione. Dopu a prucedura, a donna pò andà in casa, ma ùn deve micca guidà perchè deve esse sonnolenta o avè un mal di testa per via di sedazione.
Hè pussibule di stà incinta dopu u curettaghju?
Dopu avè fattu u curettage, a donna pò stà incinta, ancu perchè l'ovulazione accade nurmalmente, tuttavia hè raccomandatu chì a gravidanza accada solu dopu à 3 à 4 cicli mestruali, chì hè u tempu chì l'utru piglia per recuperà è, cusì, se adattatu per l'implantazione di l'ovu in u so muru è u sviluppu embrionale.
Vede più nantu à a gravidanza dopu u curettage.
Quandu hè indicatu
U curettage uterinu hè una prucedura ginecologica chì pò esse indicata in alcune situazioni, i principali essendu:
- A rimozione di resti ovulari in casu di abortu;
- Eliminazione di resti di a placenta dopu a consegna normale;
- Per caccià l'ovu senza embriione;
- Per eliminà i polipi uterini;
- Abortu ritenutu o infettatu, quandu i resti sò quì da più di 8 settimane;
- Quandu l'embrione ùn si sviluppa micca bè, cum'è in a talpa idatiforme.
Prima di inizià a curettatura, u duttore pò raccomandà l'usu di una medicina chjamata Misoprostol chì induce una contrazione uterina, facilitendu a rimozione di u so cuntenutu. Questa cura hè particularmente indicata quandu hè necessariu di caccià i resti di un abortu cù un fetu più vechje di 12 settimane o più di 16 cm. L'usu di sta medicina deve esse effettuatu solu in a clinica o in l'ospedale, ore prima di inizià u curettage.
Scuprite ciò chì hè a recuperazione di curettage è e cure necessarie da seguità.
Possibili risichi
Malgradu esse una prucedura efficace, u curettage uterinu hè assuciatu à alcuni rischi, cume una probabilità aumentata di infezioni, perforazione di a cavità uterina, danni d'organi, sanguinamentu uterinu severu, endometrite è a furmazione di adesioni in l'utru, chì pò causà sterilità.
Cusì, à causa di i risichi associati à a procedura, u curettage uterinu deve esse effettuatu solu da u duttore dopu chì a donna sappia i rischi associati à a procedura è hà firmatu un termine chì autorizeghja a so prestazione.