Tagliate e calorie quandu manghjate fora - Just Decode u Menu
Cuntenutu
Dopu un principiu lentu, i cunti di calori in i menu di i ristoranti (chì una Nova Ruling FDA rende ubligatoriu per parechje catene) sò infine diventendu più populari. È in un studiu basatu in Seattle, u numeru di persone chì dicenu chì guardanu l'infurmazioni nutrizionali in i ristoranti triplicatu in l'ultimi dui anni. Avè l'infurmazioni nantu à i menu pare chì funziona, incuraghjendu i clienti à urdinà cibi cù una media di 143 calori menu, a ricerca mostra.
Ma quandu si tratta di manghjà sana, e calorie ùn sò micca solu cosa chì conta. È una volta chì cuminciate à pruvà à pesà in fattori cum'è u grassu, a fibra è u sodiu, i dati nutrizionali diventanu assai più confusi. Allora avemu dumandatu à Rosanne Rust, un espertu di nutrimentu è autore di Restaurant Calore Counter per Manichini per aiutà à decodificà queste etichette.
1. Prima, fighjate a dimensione di serve. Questa hè a prima cosa chì inciampa a ghjente, dice Rust. Pensanu chì stanu cumandendu qualcosa ragionevolmente sanu, senza capì chì u pastu hè in realtà duie porzioni (è raddoppia e calorie, sodiu, grassu è zuccheru), o chì i dati nutrizionali tenenu solu in contu una parte di un pastu combo. (Amparate 5 Cunsiglii per u Controlu di Porzione per Stop Overeating.)
2. Dopu verificate e calorie. Scopu di qualcosa intornu à 400 calorie, ancu se qualcosa trà 300 è 500 farà, dice Rust. Sè vo circate un snack, andate per 100 à 200 calori. (Quandu Più Calorie Hè Megliu).
3. Scuprite u cuntenutu grassu. Senza grassu ùn hè micca sempre a megliu opzione, postu chì i pruduttori rimpiazzanu u sapori mancanti cù altri additivi cum'è u zuccheru. Ma Rust ricumandemu di mette un tappu nantu à i grassi saturati, scegliendu pranzi o snacks senza assai più di 6 grammi di grassu per porzione. "Per dà una certa perspettiva, a maiò parte di e donne anu da scopu di uttene 12 à 20 grammi di grassu saturatu à u ghjornu, tutale", dice. (Duvemu veramente finisce a guerra à u grassu?)
4. Dopu, vai per a fibra. Questu hè faciule - basta à circà un numeru chì hè più grande di zero, dice Rust. "Sì qualcosa hà zeru fibre è ùn hè micca una prutetta (cum'è a carne), hè probabilmente solu un pruduttu di pane à pocu fibru". Ciò significa chì ne uttenerete carboidrati è zuccheru - è micca assai altru.
5. Infine, scannate i zuccheri. Certi cibi sani (cum'è frutti o latti) sò relativamente ricchi di zuccaru, cusì si tratta veramente di sguassà l'opzioni super-saccharine è di sceglie i lati più intelligenti. "Sapete chì ci hè u zuccheru in i dessert è i sodas, ma sneaks also in dipping salces like BBQ and insala dressings", spiega Rust. Aduprate u vostru ghjudiziu; se qualcosa pare off (50 grammi di zuccaru in un hamburger?), steer clear. (Also, verificate sta Guida Facile à a Dieta Detox di Sugar.)