Eccu ciò chì pare a guarigione - da u Cancer à a Politica, è u nostru Sanguinamentu, Cuori ardenti
U mo amicu D è u so maritu B si sò piantati da u mo studio. B hà u cancheru. Era a prima volta chì u vidia da quandu hà principiatu a chimioterapia. U nostru abbracciu quellu ghjornu ùn era micca solu un salutu, era una cumunione.
Piantamu tutti. E dopu simu ghjustu seduti in terra, faciule è immediata. Avemu parlatu di e decisioni da piglià. Più lacrime. È cum'è sempre, ride. B hè gattivamente divertente. È ridiculamente altu è bellu. È in quellu ghjornu stava luttendu cù a so rottura. Sentite tombu, cum'è solu i giganti ponu.
À mezu à a fatica, è a pelle nantu à l'osse, è a vita cù e decisioni di morte, hè veramente difficiule di vede se vincite a lotta o micca.
A speranza hè sempre difficiule da vede in i relitti. Ma hè sempre quì.
Intra i so raporti di esse arricciati in a pusizione fetale per ghjorni à a volta, sentendu mi più innamuratu di a so moglia chì mai, è cammendu per l'infernu stessu, aghju avutu a verità a più speranza chì puderia truvà. Duvia esse spiranza è duvia esse vera. Aghju dettu ...
"Pensu chì questu hè ciò chì pare a guarigione".
Simu stati zitti per un pezzu. Senza prescia. "Sapete", annuì, tirendu e corde di u nostru core mentre li sembrava, "Pensu questu hè cumu hè a guarigione ".
Ùn hè micca sempre cusì? Sia chì un tumore prova à arruvinà i nostri corpi, o chì l'odiu stia eliminendu u corpu puliticu. O purtemu a nostra psique finu à u prossimu piccu di chiarezza - {textend} ùn guarisce micca sempre veramente cazzo disordinatu? Ùn simu micca diventati irriconoscibili mentre riassemblemu e nostre identità?
Aghju ballatu, dichjaratu, pregatu, scrittu, arrabbiatu, è fendu a mo via da e varie agunie. È era stupente di sentirmi diventà più me chè mai. Ma trà questi momenti di putere era qualchì bruttu terrore è risentimentu. Osse in minestra. Cunfortu in u caosu. Impegni in dissoluzione.
Eccu ciò chì pare a guarigione.
A guariscenza hè brutta quant'è "guarita" hè bella. Se ùn ghjudicemu micca u disordine di questu, avemu più probabilità di ghjunghje à l'altru latu prima - {textend} è più prufundamente guaritu è più forte di ciò chì avemu mai immaginatu pussibule. Cicatrici è tuttu. Guaritu.
Questu articulu hè statu publicatu uriginale in u DanielleLaPorte.com.Danielle LaPorte hè un guru spirituale, autore è membru di Oprah Supersoul100. Per più insight è ispirazione, verificate u libru di Danielle, White Hot Verità.