E persone cù u diabete ponu manghjà e date?
![E persone cù u diabete ponu manghjà e date? - Nourrisson E persone cù u diabete ponu manghjà e date? - Nourrisson](https://a.svetzdravlja.org/nutrition/can-people-with-diabetes-eat-dates-1.webp)
Cuntenutu
E date sò i frutti dolci è carnosi di a palma datilica. Sò tipicamente venduti cum'è frutti secchi è guditi da soli o in frullati, dessert è altri piatti.
A causa di a so dulcezza naturale, u so impattu annantu à u zuccherinu in sangue pò esse una preoccupazione per quelli chì anu diabete.
Questu articulu esplora se e persone cun diabete ponu manghjà in sicurezza e date.
Perchè e date sò una preoccupazione?
E date imballanu assai dolcezza in un morsu relativamente chjucu. Sò una fonte naturale di frutosa, u tippu di zuccheru chì si trova in i frutti.
Ogni data secca, pitted (circa 24 grammi) cuntene 67 calorie è circa 18 grammi di carboidrati ().
I livelli di zuccheru in sangue ponu esse sfida à gestisce trà e persone cun diabete, è quelli chì anu a cundizione sò tipicamente cunsigliati per esse cuscienti di a so assunzione di carboidrati.
Datu u so altu cuntenutu in carb, e date ponu suscità preoccupazioni.
Tuttavia, quandu si manghjanu cun moderazione, e date ponu esse parte di una dieta sana se avete diabete (,).
Una sola data secca cuntene quasi 2 grammi di fibra, o 8% di u Valore Quotidianu (DV) (,).
Questu hè significativu, chì a fibra dietetica aiuta u vostru corpu à assorbe i carboidrati à un ritmu più lente, ciò chì hè particolarmente impurtante per e persone cun diabete. I carboidrati più lenti sò digeriti, u menu prubabile chì u zuccherinu in sangue spichji dopu manghjatu ().
riassuntuE date vantanu un prufilu nutrizionale impressiunante ma sò abbastanza dolci. Eppuru, sò ricchi di fibra, chì aiuta u vostru corpu à assorbe i so zucaroli più pianu. Quandu si manghjanu cun moderazione, sò una scelta sana è sana per e persone cun diabete.
Cumu e date influenzanu u zuccherinu in sangue
L'indice glicemicu (GI) hè un modu di misurà l'effettu di i carbuidrati annantu à i vostri livelli di zuccheru in sangue ().
Hè misurata nantu à una scala da 0 à 100, cù glucosiu puru (zuccheru) assignatu cum'è 100 - u più altu u zuccherinu in sangue pò spike dopu avè manghjatu un alimentu.
I carboidrati GI bassi anu un IG di 55 o inferiore, mentre quelli chì anu un GI elevatu sò classificati à 70 o più. I carbuidrati GI mediani si trovanu ghjustu à mezu cù un IG di 56-69 ().
In altre parolle, un alimentu cù una GI bassa provoca fluttuazioni menu significative in i livelli di zuccheru in sangue è insulina.
Per d 'altra banda, un alimentu cù un IG elevatu spicca rapidamente u zuccherinu in sangue. Questu pò spessu cunduce à un crash di zuccheru in sangue, in particulare in e persone cun diabete, chì i so corpi anu più difficiule à cuntrullà queste variazioni.
E persone cun diabete devenu generalmente pruvà à attaccà à l'alimenti cù un IG inferiore. Questu aiuta à gestisce i so livelli di zuccheru in sangue. In quelli cun diabete di tip 2, u zuccheru pò accumulà in u sangue è cullà à livelli periculosamente alti.
Fortunatamente, malgradu a so dolcezza, i datteri anu un IG bassu. Questu significa chì, quandu si manghjanu cun moderazione, sò sicuri per e persone cun diabete.
Un studiu hà esaminatu l'IG di 50 grammi di 5 grammi di 5 varietà cumuni di date. Hà trovu chì generalmente anu un IG bassu, trà 44 è 53, chì pò differisce leggermente secondu u tippu di data ().
Ùn ci era nisuna differenza significativa in l'IG di e date quandu si misurava in e persone cun è senza diabete ().
Un'altra misura utile di l'effettu di un alimentu nantu à u zuccherinu in sangue hè a carica glicemica (GL). A diversità di GI, GL conta per a parte manghjata è a quantità di carboidrati in quella porzione particulare ().
Per calculà GL, multiplica l'IG di l'alimentu per i grammi di carboidrati in a quantità chì manghjate è dividite quellu numeru per 100.
Ciò significa chì 2 date secche (48 grammi) avarianu circa 36 grammi di carboidrati è un GI di circa 49. Ciò calcula à un GL di circa 18 (,,).
I carboidrati cun un GL bassu sò trà 1 è 10; carbuidrati GL mediani sò trà 11 è 19; mentre chì i carboidrati GL alti misuranu in 20 o sopra. Questu significa un spuntinu cumpostu di 2 date imballa un GL mediu.
Sì avete diabete, scopu di manghjà micca più di 1 o 2 date à a volta. Manghjalli à fiancu à una fonte di proteine - cume una manata di noci - permette ancu à i so carboidrati di esse digeriti un pocu più pianu, aiutendu ancu à prevene i picchi di zuccheru in sangue.
riassuntuE date anu un IG bassu, chì significa chì sò menu prubabili di spike i vostri livelli di zuccheru in sangue, chì li facenu una scelta sicura per e persone cun diabete. Inoltre, e date anu un GL mediu, chì significa chì 1 o 2 frutti à a volta sò una bona scelta.
U fondu
E date vantanu un prufilu nutrizionale impressiunante è una dolcezza naturale.
Perchè sò una fonte naturale di frutosa, puderebbenu esse una preoccupazione per e persone cun diabete.
Tuttavia, perchè anu un IG bassu è un GL mediu, sò sicuri per quelli chì anu diabete cun moderazione - chì si traduce à micca più di 1 à 2 date à a volta.