Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
The Amazing Benefits of Berberine
Video: The Amazing Benefits of Berberine

Cuntenutu

A berberina hè una sustanza chimica chì si trova in parechje piante cumpresi u barberry europeu, u doratu, u filu d'oru, a celidonia maiò, uva Oregon, u filodendru è a curcuma di l'arburu.

A berberina hè più comunemente presa per a diabete, livelli alti di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia), è pressione alta. Hè ancu adupratu per brusgiature, afte, malatie di fegatu, è parechje altre cundizioni ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene assai di sti usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per BERBERINE sò i seguenti:

Possibilmente efficace per ...

  • Canker ferite. E ricerche mostranu chì l'applicazione di un gel chì cuntene berberina pò riduce u dolore, u rossu, a trasudazione, è a dimensione di l'ulcere in e persone cù u cancru.
  • Diabetes. Berberine pare riduce leggermente i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete. Inoltre, alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià 500 mg di berberina 2-3 volte à ghjornu per un massimu di 3 mesi puderia cuntrullà u zuccherinu in sangue in modu efficace cum'è metformina o rosiglitazone.
  • Alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia). A Berberina puderia aiutà à calà i livelli di colesterolu in e persone cun colesterolu altu. Piglià berberina finu à 2 anni pare riduce u colesterolu tutale, lipoproteine ​​à bassa densità (LDL o "cattivu") colesterolu, è livelli di trigliceridi in e persone cun colesterolu altu. Quandu si compara cù i medicazione standard per abbassà u colesterolu, a berberina pare causà cambiamenti simili in u colesterolu tutale, u colesterolu LDL è in lipoproteine ​​à alta densità (HDL o "bonu") u colesterolu, è puderia esse megliu per riduce i livelli di trigliceridi.
  • Pressione sanguigna alta. Pigliate 0,9 grammi di berberina à ghjornu cù a droga chì diminuisce a pressione sanguigna amlodipina riduce a pressione sanguigna sistolica (u numeru più altu) è a pressione sanguigna diastolica (u numeru inferiore) megliu cà piglià amlodipina sola in e persone cù pressione sanguigna alta.
  • Un disordine ormonale chì provoca ovari allargati cù cisti (sindrome di l'ovariu polististicu o PCOS). E ricerche mostranu chì a berberina pò abbassà u zuccherinu in sangue, migliurà i livelli di colesterolu è trigliceridi, riduce i livelli di testosterone, è abbassà u rapportu cintura-anca in donne cù PCOS. A berberina pò ancu abbassà i livelli di zuccheru in sangue in modu simile à a metformina è pò migliurà i livelli di colesterolu megliu cà a metformina. Ùn hè chjaru se a berberina aumenta i tassi di gravidanza o i tassi di nascita in diretta in donne cù PCOS.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Brucia. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un unguentu chì cuntene berberina è beta-sitosterol pò trattà e brusgiature di secondu gradu di manera efficace cum'è u trattamentu convenzionale cù sulfadiazina d'argentu.
  • Una infezzione di l'intestini chì provoca diarrea (colera). Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià sulfate di berberina pò diminuisce a diarrea di una piccula quantità in e persone cun colera. Tuttavia, a berberina ùn pare micca migliurà l'effetti di l'antibioticu tetraciclina in u trattamentu di a diarrea in relazione cù l'infezzione di colera.
  • Crescenze non cancerose in l'intestinu grossu è in u rettu (adenoma culettale). E prime ricerche mostranu chì piglià berberina per 2 anni sembra impedisce a ricrescita di l'adenomi colorettali in e persone chì sò dighjà trattate per queste crescita.
  • A fallimentu cardiacu è u fluidu si accumulanu in u corpu (fallimentu cardiacu congestivu o CHF). E prime ricerche mostranu chì a berberina pò riduce alcuni di i sintomi è abbassà a percentuale di morte in alcune persone cun insufficienza cardiaca congestiva.
  • Malatie cardiache. E ricerche mostranu chì piglià un pruduttu specificu chì cuntene berberina è altri ingredienti per 3 mesi riduce i livelli di colesterolu in e persone cun malatie cardiache chì avianu una procedura chjamata interventu percutanea (PCI). Stu pruduttu sembra abbassà i livelli di colesterolu di più cà a ezetimibe medicazione standard, chì hè aduprata per abbassà u colesterolu. Piglia ancu stu pruduttu in cumbinazione cù basse dosi di medicinali chjamati "statine" sembra funzionà megliu chè di piglià solu statine à bassa dosi. Ùn hè chjaru se l'effetti di stu pruduttu sò da causa di berberina, altri ingredienti, o a cumbinazione. Ùn si sà ancu se stu pruduttu riduce u risicu di eventi avversi relativi à u core in e persone cun malatie cardiache.
  • Diarrea. Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià sulfate di berberina pò diminuisce a diarrea in e persone cun una infezione da E. coli.
  • Un gruppu di disordini oculari chì ponu purtà à a perdita di a visione (glaucoma). E prime ricerche mostranu chì l'usu di gocce d'occhi chì cuntenenu berberina è tetrahydrozoline ùn riduce micca a pressione oculare in e persone cun glaucoma megliu cà e gocce d'occhi chì cuntenenu tetrahydrozoline solu.
  • Una infezzione di u trattu digestivu chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori). E prime ricerche mostranu chì piglià berberina hè più efficace chè a droga ranitidina per trattà l'infezione da H. pylori. Ma a berberina pare menu efficace per curà l'ulcere in e persone cù ulcere di stomacu per via di H. pylori. Altre ricerche mostranu chì a berberina puderia trattà l'infezione da H. pylori è ancu u medicamentu bismutu quandu hè presu in cumbinazione cù un regime standard di trè droghe per l'infezione da H. pylori.
  • Gonfiore (infiammazione) di u fegatu causatu da u virus di l'epatite B (epatite B). E prime ricerche mostranu chì a berberina diminuisce u zuccherinu in sangue, i grassi di u sangue chjamati trigliceridi è i marcatori di danni à u fegatu in e persone cun diabete è epatite B.
  • Gonfiore (infiammazione) di u fegatu causatu da u virus di l'epatite C (epatite C). E prime ricerche mostranu chì a berberina diminuisce u zuccherinu in sangue, i grassi di u sangue chjamati trigliceridi è i marcatori di danni à u fegatu in e persone cun diabete è epatite C.
  • Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS). E prime ricerche mostranu chì a berberina duie volte à ghjornu per 8 settimane puderia riduce a diarrea è u dolore di stomacu è puderebbe migliurà a qualità di vita in e persone cù IBS cù diarrea.
  • Sintomi di ménopause. E prime ricerche mostranu chì piglià una cumbinazione di berberina è isoflavoni di soia pò riduce i sintomi di a menopausa. Tuttavia, ùn hè micca chjaru se a berberina riduce i sintomi di a menopausa se aduprata sola.
  • Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). E prime ricerche mostranu chì a berberina riduce l'indice di massa corporea (BMI), a pressione sanguigna sistolica (u numeru primu), i grassi sanguigni chjamati trigliceridi, è i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun sindrome metabolicu. Sembra ancu migliurà a sensibilità à l'insulina. Altre ricerche iniziali suggerenu chì piglià un pruduttu cumbinatu chì cuntene berberina, policosanol, risu di levitu rossu, acidu folicu, coenzima Q10, è astaxantina migliora a pressione sanguigna è u flussu di sangue in e persone cun sindrome metabolicu.
  • Accumulazione di grassu in u fegatu in e persone chì bevanu pocu o micca alcolu (malattia di fegatu grassu non alcolicu o NAFLD). E prime ricerche mostranu chì a berberina riduce u grassu in u sangue è i marcatori di ferita epatica in e persone cun diabete è NAFLD. Altre ricerche iniziali mostranu chì a berberina puderia riduce u grassu in u fegatu, i marcatori di ferita epatica, è u pesu in e persone cun questa condizione. A Berberina sembra travaglià ancu cum'è u medicamentu pioglitazone.
  • Obesità. E prime ricerche mostranu chì piglià berberina pò riduce u pesu in e persone obese di circa 5 libbre.
  • Diarrea causata da radioterapia. Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià berberina durante a radioterapia pò riduce a ferita intestinale da radiazioni in i pazienti trattati per u cancer.
  • Cicatrici di tissuti causati da radioterapia. Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià berberina durante a radioterapia pò riduce a ferita pulmonare da radiazioni in i pazienti trattati per u cancer.
  • Bassi livelli di piastrine in u sangue (trombocitopenia). E piastrine di sangue sò impurtante per a coagulazione di u sangue. E prime ricerche mostranu chì piglià berberina sia da sola sia cù prednisolone, pò aumentà u numeru di piastrine di sangue in e persone cun conti di piastrine in sangue.
  • Una infezzione oculare causata da Chlamydia trachomatis (trachoma). Ci hè parechje evidenze chì e gocce d'occhi chì cuntenenu berberina ponu esse utili per trattà u trachoma, una causa cumuna di cecità in i paesi in via di sviluppu.
  • Un tipu di malatia infiammatoria di l'intestione (colite ulcerosa). E prime ricerche mostranu chì piglià berberina ùn sembra micca migliorà i sintomi in e persone cun colite ulcerosa chì piglianu a droga mesalamina.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'efficacità di a berberina per questi usi.

A berberina pò causà battiti cardiaci più forti. Questu puderia aiutà e persone cun certe condizioni cardiache. A berberina puderia ancu aiutà à regulà cumu u corpu usa u zuccheru in u sangue. Questu puderia aiutà e persone cun diabete. Puderia ancu esse capace di tumbà i batteri è riduce u gonfiore.

Quandu hè presu per bocca: Berberine hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di l'adulti per usu à cortu andà. L'effetti secondari includenu diarrea, stinzia, gasu, mal di stomacu è mal di testa.

Quandu si applica à a pelle: Berberine hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di l'adulti quandu sò aduprati à breve tempu.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Hè PROVU UNSAFE piglià berberina per bocca se site incinta. I ricercatori credenu chì a berberina pò attraversà a placenta è pò causà danni à u fetu. Kernicterus, un tipu di dannu cerebrale, si hè sviluppatu in i zitelli nascuti esposti à a berberina.

Hè dinò PROVU UNSAFE piglià berberina se stai allattendu. A berberina pò esse trasferita à u criaturu per mezu di u latte maternu, è pò causà danni.

I zitelli: Hè PROVU UNSAFE dà berberina à i nati novi. Pò causà u kernicteru, un tippu raru di danni cerebrali chì pò accade in neonati chì anu itterizia severa. L'itteru hè ingiallitu di a pelle causatu da troppu bilirubina in u sangue. A bilirubina hè una sostanza chimica prodotta quandu i vechji globuli rossi si rompenu. Hè nurmalmente cacciatu da u fegatu. A berberina pò impedisce à u fegatu di caccià a bilirubina abbastanza prestu. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a berberina hè sicura in i zitelli maiò.

Diabetes: A berberina pò calà u zuccherinu in sangue. Teoricamente, a berberina pò fà chì u zuccherinu in sangue diventi troppu bassu se pigliatu da diabetichi chì controllanu u so zuccherinu in sangue cù insulina o medicazione. Aduprà cun prudenza in e persone cun diabete.

Elevati livelli di bilirubina in u sangue in i zitelli: A bilirubina hè una sostanza chimica prodotta quandu i vechji globuli rossi si rompenu. Hè nurmalmente cacciatu da u fegatu. A berberina pò impedisce à u fegatu di caccià a bilirubina abbastanza prestu. Questa pò causà prublemi cerebrali, in particulare in i zitelli cun alti livelli di bilirubina in u sangue. Evite aduprà.

Pressione sanguigna bassa: A berberina pò calà a pressione sanguigna. Teoricamente, a berberina puderia aumentà u risicu chì a pressione sanguigna diventi troppu bassa in e persone chì anu dighjà bassa pressione sanguigna. Aduprà cun prudenza.

Major
Ùn pigliate micca sta cumminazione.
Ciclosporina (Neoral, Sandimmune)
U corpu rompe a ciclosporina per sbarrazzallu. A berberina puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scumparte a ciclosporina è si pò accumulà in u corpu è puderia causà effetti collaterali.
Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Dextrometorfanu (Robitussin DM, altri)
U corpu rompe destrometorfanu per sbarrazzallu. A Berberina puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu u rompe è puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di destrometorfanu.
Losartan (Cozaar)
U fegatu attiveghja u losartanu per fallu travaglià. A Berberina puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu l'attiva, è puderia diminuisce i so effetti.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C9 (CYP2C9))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Berberine puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte questi medicamenti è aumentà i so effetti è effetti collaterali.

Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu celecoxib (Celebrex), diclofenac (Voltaren), fluvastatin (Lescol), glipizide (Glucotrol), ibuprofen (Advil, Motrin), irbesartan (Avapro), losartan (Cozaar), fenitoina (Dilantin), piroxicam (Feldene), tamoxifen (Nolvadex), tolbutamide (Tolinase), torsemide (Demadex) è S-warfarina (Coumadin).
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2D6 (CYP2D6))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Berberine puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte questi medicamenti è aumentà i so effetti è effetti collaterali. Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), codeina, desipramina (Norpramin), flecainide (Tambocor), haloperidol (Haldol), imipramina (Tofranil), metoprolol (Lopressor, Toprol XL), ondansetron (Zofran), paroxetina (Paxil) ), risperidone (Risperdal), tramadol (Ultram), venlafaxine (Effexor), è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4)
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. Berberine puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte questi medicamenti è aumentà i so effetti è effetti collaterali. Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu ciclosporina (Neoral, Sandimmune), lovastatin (Mevacor), clarithromycin (Biaxin), indinavir (Crixivan), sildenafil (Viagra), triazolam (Halcion), è assai altri.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
A berberina puderia abbassà u zuccherinu in sangue. I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Pigliate berberina cun medicazione per a diabete pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni medicamenti aduprati per a diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (Diabeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), è altri.
Medicazione per a pressione sanguigna alta (farmaci antiipertensivi)
A Berberina puderia diminuisce a pressione sanguigna in alcune persone. Piglià berberina cun medicazione aduprate per abbassà a pressione alta pò fà chì a vostra pressione sanguigna scenda troppu.

Alcuni medicamenti per a pressione sanguigna alta includenu captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), losartan (Cozaar), valsartan (Diovan), diltiazem (Cardizem), amlodipine (Norvasc), hydrochlorothiazide (HydroDIURIL), furosemide (Lasix), è assai altri .
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
Berberine puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Piglià berberina cun medicazione chì ancu rallenta a coagulazione puderia aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, cilostazol (Pletal), clopidogrel (Plavix), dalteparin (Fragmin), enoxaparin (Lovenox), eparina, ticlopidine (Ticlid), è altri.
Metformina (Glucophage)
Berberine puderia aumentà a quantità di metformina in u corpu. Questu pò aumentà i so effetti è effetti collaterali. Questa interazione pare accadere quandu a berberina hè presa circa 2 ore prima di metformina. Piglià berberina è metformina in listessu tempu ùn sembra micca aumentà a quantità di metformina in u corpu.
Midazolam (Versed)
U corpu rompe u midazolam per sbarrazzallu. A berberina pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu u rompe è pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di midazolam.
Pentobarbital (Nembutal)
U pentobarbital hè un medicamentu chì pò causà sonnolenza. A berberina pò ancu causà sonnolenza è sonnolenza. Piglià berberina cù pentobarbital pò causà troppu sonnolenza.
Medicazioni sedative (depressivi CNS)
A berberina pò causà sonnolenza è sonnolenza. I medicazione chì causanu sonnolenza sò chjamati sedativi. Piglià berberina cun medicazione sedative pò causà troppu sonnolenza.

Alcuni medicamenti sedativi includenu benzodiazepine, pentobarbital (Nembutal), fenobarbital (Luminal), secobarbital (Seconal), tiopental (Pentothal), fentanyl (Duragesic, Sublimaze), morfina, propofol (Diprivan), è altri.
Tacrolimus (Prograf)
Tacrolimus hè una droga immunosuppressiva. Hè cacciatu da u corpu da u fegatu. A Berberina puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu a toglie è questu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di tacrolimus.
Erbe è supplementi chì ponu abbassà a pressione sanguigna
A Berberina puderia calà a pressione sanguigna. U so usu cun altre erbe è supplementi chì anu u listessu effetti puderia aumentà u risicu di pressione sanguigna chì cala troppu bassa in alcune persone. Alcuni di sti prudutti includenu andrographis, peptidi di caseina, griffe di ghjattu, coenzima Q-10, oliu di pesce, L-arginina, lycium, ortica, teanina, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
A berberina puderia calà u zuccherinu in sangue. Aduprà lu cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu puderebbenu fà calà u zuccherinu in sangue troppu bassu in certe persone. Alcuni di sti prudutti includenu acidu alfa-lipoicu, melone amaru, cromu, griffa di u diavulu, fienu grecu, agliu, gomma di guar, sementi di castagna equina, ginseng Panax, psyllium, ginseng siberianu, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
Berberine puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Piglià berberina cù altre erbe chì puderebbenu rallentà a coagulazione di u sangue puderanu aumentà e probabilità di contusioni è sangu. Queste erbe includenu angelica, clove, danshen, agliu, zenzeru, ginkgo, Panax ginseng, è altri.
Erbe è supplementi cù pruprietà sedative
Berberine pò causà sonnolenza o sonnolenza. Aduprà lu cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu puderebbenu rende troppu assonnatu. Alcune di queste erbe è supplementi includenu calamus, papavero californianu, catnip, luppulu, cornu giamaicanu, kava, L-triptofanu, melatonina, salvia, SAMe, erba di San Ghjuvanni, sassafras, calotta, è altri.
Probiotici
I supplementi probiotici cuntenenu batteri chì si pensanu benefichi per a salute. A Berberina puderia tumbà certi ceppi probiotici. S'ellu hè pigliatu inseme, a berberina puderia riduce u funziunamentu di i supplementi probiotici.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
ADULTI

DA BOCCA:
  • Per u diabete: 0,9-1,5 grammi di berberina hè stata presa in dosi divise à ghjornu per 2-4 mesi.
  • Per alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia): 0,6-1,5 grammi di berberina hè stata presa in dosi spartite ogni ghjornu per 6 à 24 mesi. Prudutti cumbinati chì cuntenenu 500 mg di berberina, 10 mg di policosanol è 200 mg di risu di levitu rossu, cù altri ingredienti, sò stati presi ogni ghjornu finu à 12 mesi.
  • Per pressione alta: 0,9 grammi di berberina hè stata presa ogni ghjornu per 2 mesi.
  • Per un disordine ormonale chì causa ovari allargati cù cisti (sindrome di l'ovariu polististicu o PCOS): 1,5 grammi di berberina sò stati presi ogni ghjornu per 3-6 mesi.
APPLICATU A A PELLE:
  • Per e malatie di u cancru: U gel chì cuntene 5 mg di berberina per gramma hè statu applicatu quattru volte à ghjornu per 5 ghjorni.
Alcaloïde de Berbérine, Berberina, Berbérine, Alcaloide Berberine, Complex Berberine, Sulfate Berberine, Sulfate de Berbérine, Umbellatine.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Asbaghi ​​O, Ghanbari N, Shekari M, et al. L'effettu di a supplementazione di berberina nantu à i parametri di l'obesità, l'infiammazione è l'enzimi di u funziunamentu di u fegatu: una revisione sistematica è una meta-analisi di provi controllati randomizati. Clin Nutr ESPEN 2020; 38: 43-9. Vede astrattu.
  2. Chen YX, Gao QY, Zou TH, et al. Berberine versus placebo per a prevenzione di a recurrenza di l'adenoma colorettale: un studiu multicentru, doppiu cecu, randomizatu cuntrullatu. Lancet Gastroenterol Hepatol. 2020; 5: 267-75. Vede astrattu.
  3. Beba M, Djafarian K, Shab-Bidar S. Effettu di Berberine nantu à a proteina C-reattiva: una stima sistematica è metanàlisi di prucessi aleatorii cuntrullati. Cumplementu Ther Med. 2019; 46: 81-6. Vede astrattu.
  4. Lyu Y, Zhang Y, Yang M, et al. Interazzione farmacocinetica trà metformina è berberina in topi: Rolu di e sequenze di amministrazione orale è microbiota. Life Sci. 2019; 235: 116818. Vede astrattu.
  5. Xu L, Zhang Y, Xue X, et al. Un prucessu di fase I di berberina in Cinese cù colite ulcerosa. Cancer Prev Res (Phila). 2020; 13: 117-26. Vede astrattu.
  6. Zhang LS, Zhang JH, Feng R, et al. Efficacità è sicurezza di berberina sola o cumbinata cù statine per u trattamentu di l'iperlipidemia: una revisione sistematica è metanàlisi di provi clinichi cuntrullati randomizati. Am J Chin Med 2019; 47: 751-67. Vede astrattu.
  7. Qing Y, Dong X, Hongli L, Yanhui L. Berberine hà prumuvutu a prutezzione miocardica di i pazienti postoperatori attraversu a regulazione di l'autofagia miocardica. Pharmacother Biomed. 2018; 105: 1050-1053. Vede astrattu.
  8. Ju J, Li J, Lin Q, Xu H. Efficacità è sicurezza di berberina per dislipidemie: Una stima sistematica è metanàlisi di prucessi clinichi randomizati. Fitomedicina. 2018; 50: 25-34. Vede astrattu.
  9. Li G, Zhao M, Qiu F, Sun Y, Zhao L. Interazioni farmacocinetiche è tollerabilità di u cloruru di berberina cù simvastatina è fenofibratu: un studiu apertu, randomizatu, parallellu in sughjetti cinesi sani. Drug Des Devel Ther. 2018; 13: 129-139. Vede astrattu.
  10. Yan HM, Xia MF, Wang Y, Chang XX, Yao XZ, Rao SX, et al. Efficacità di a berberina in i pazienti cù malatie di fegatu grassu non alcolicu. PLoS Unu. 2015 Aug 7; 10: e0134172. doi: 10.1371 / journal.pone.0134172. Vede astrattu.
  11. Chen C, Tao C, Liu Z, Lu M, Pan Q, Zheng L, et al. Un prucessu clinicu randomizatu di cloridrato di berberina in pazienti cun sindrome di l'intestinu irritabile predominante in diarrea. Phytother Res. 2015 Nov; 29: 1822-7. doi: 10.1002 / ptr.5475. Vede astrattu.
  12. Wu XK, Wang YY, Liu JP, Liang RN, Xue HY, Ma HX, et al. Prova cuntrullata randomizata di letrozole, berberina, o una cumbinazione per l'infertilità in u sindromu di l'ovariu polististicu. Fertil Steril. 2016; 106: 757-765.e1. doi: 10.1016 / j.fertnstert.2016.05.022. Vede astrattu.
  13. Zhang D, Ke L, Ni Z, Chen Y, Zhang LH, Zhu SH, et al. Berberina chì cuntene una terapia quadrupla per l'eradicazione iniziale di Helicobacter pylori: Un prucessu di fase IV randomizatu in etichetta aperta. Medicina (Baltimore). 2017; 96: e7697. doi: 10.1097 / MD.0000000000007697. Vede astrattu.
  14. Marazzi G, Campolongo G, Pelliccia F, Quattrino S, Vitale C, Cacciotti L, et al. Comparazione di statina à bassa dose versus statina à bassa dose + Armolipid plus in pazienti di alta intensità intolleranti à statine cù un avvenimentu coronariu precedente è interventu coronariu percutaneu (prucessu ADHERENCE). Am J Cardiol. 2017 Sep 15; 120: 893-897. doi: 10.1016 / j.amjcard.2017.06.015. Vede astrattu.
  15. Marazzi G, Pelliccia F, Campolongo G, Quattrino S, Cacciotti L, Volterrani M, et al. Utilità di nutraceutici (Armolipid Plus) versus ezetimibe è cumbinazione in pazienti intolleranti à statine cù dislipidemia cù malatie coronarie. Am J Cardiol. 15 Dic 2015; 116: 1798-801. doi: 10.1016 / j.amjcard.2015.09.023. Vede astrattu.
  16. Wen C, Wu L, Fu L, Zhang X, Zhou H. Berberine aumenta l'attività antitumorale di tamoxifenu in e cellule MCF 7 sensibili à e droghe resistenti à e cellule MCF 7 / TAM. Mol Med Rep.2016; 14: 2250-6. Vede astrattu.
  17. Millán J, Cicero AF, Torres F, Anguera A. Effetti di una cumbinazione nutraceutica chì cuntene berberina (BRB), policosanol è risu di levitu rossu (RYR), nantu à u prufilu lipidicu in i pazienti ipercolesterolemici: Una meta-analisi di provi controllati randomizati. Clin Investig Arterioscler. 2016; 28: 178-87. Vede astrattu.
  18. Pérez-Rubio KG, González-Ortiz M, Martínez-Abundis E, Robles-Cervantes JA, Espinel-Bermúdez MC. Effettu di l'amministrazione di berberina nantu à u sindrome metabolicu, a sensibilità à l'insulina è a secrezione d'insulina. Metab Syndr Relat Disord 2013; 11: 366-9. Vede astrattu.
  19. Lan J, Zhao Y, Dong F, et al. Meta-analisi di l'effettu è a sicurezza di a berberina in u trattamentu di u diabete mellitus di tip 2, iperlipemia è ipertensione. J Ethnopharmacol. 2015; 161: 69-81. Vede astrattu.
  20. Jiang XW, Zhang Y, Zhu YL, et al. Effetti di a gelatina di berberina nantu à a stomatite aftosa ricorrente: una prova randomizata, controllata da placebo, doppia ceca in una coorte cinese. Oral Surg Oral Med Oral Pathol Oral Radiol 2013; 115: 212-7. Vede astrattu.
  21. Hou Q, Han W, Fu X. Interazione farmacocinetica trà tacrolimus è berberina in un zitellu cù sindrome nefroticu idiopaticu. Eur J Clin Pharmacol 2013; 69: 1861-2. Vede astrattu.
  22. Dong H, Zhao Y, Zhao L, Lu F. L'effetti di a berberina nantu à i lipidi di sangue: una rivista sistemica è metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Planta Med 2013; 79: 437-46. Vede astrattu.
  23. An Y, Sun Z, Zhang Y, Liu B, Guan Y, Lu M. L'usu di berberina per e donne cun sindrome di l'ovariu polististicu sottumessu à trattamentu IVF. Clin Endocrinol (Oxf) 2014; 80: 425-31. Vede astrattu.
  24. Abascal K, Yarnell E. Avanzamenti clinichi recenti cù berberina. Cumplementu Alternativu 2010; 16: 281-7.
  25. Huang CG, Chu ZL, Wei SJ, Jiang H, Jiao BH. Effettu di a berberina annantu à u metabolismu di l'acidu arachidonicu in e piastrine di cunigliulu è in e cellule endoteliali. Thromb Res 2002; 106 (4-5): 223-7. Vede astrattu.
  26. Garber AJ. Agonisti di u receptore 1 di u peptide glucagonu à azzione lunga: una rivista di a so efficacia è di a tollerabilità. Diabetes Care 2011; 34 Suppl 2: S279-84. Vede astrattu.
  27. Coughlan KA, Valentine RJ, Ruderman NB, Saha AK. Activazione AMPK: un target terapeuticu per a diabete di tip 2? Diabetes Metab Syndr Obes 2014; 7: 241-53. Vede astrattu.
  28. Butcher NJ, Minchin RF. Arylamine N-acetyltransferase 1: un novu scopu di droga in u sviluppu di u cancer. Pharmacol Rev 2012; 64: 147-65. Vede astrattu.
  29. Ruscica M, Gomaraschi M, Mombelli G, Macchi C, Bosisio R, Pazzucconi F, Pavanello C, Calabresi L, Arnoldi A, Sirtori CR, Magni P. Nutraceutical approach to moderate cardiometabolic risk: results of a randomized, double-blind and crossover studiu cù Armolipid Plus. J Clin Lipidol. 2014; 8: 61-8. Vede astrattu.
  30. Rabbani G. Meccanismu è trattamentu di a diarrea per Vibrio cholerae è Escherichia coli: roli di droghe è prostaglandine. Bulletin Medicu Danese 1996; 43: 173-185.
  31. Kaneda Y, Torii M, Tanaka T, et al. Effetti in vitro di u sulfatu di berberina nantu à a crescita è a struttura di Entamoeba histolytica, Giardia lamblia è Trichomonas vaginalis. Annali di Medicina Tropicale è Parasitologia 1991; 85: 417-425.
  32. Saksena HC, Tomar VN è Soangra MR. Efficacità di un novu sale di Berberine Uni-Berberine in a ferita orientale. Pratica Medica Attuale 1970; 14: 247-252.
  33. Purohit SK, Kochar DK, Lal BB, et al. Cultivazione di Leishmania tropica da casi non trattati è trattati di ferita orientale. Indian Journal of Public Health 1982; 26: 34-37.
  34. Sharma R, Joshi CK è Goyal RK. Tannatu berberinu in diarrea acuta. Indian Pediatrics 1970; 7: 496-501.
  35. Li XB. [Pruvenza clinica cuntrullata in zitelli è zitelli paragunendu i sacchetti Lacteol Fort cù duie droghe di riferenza antidiarreiche]. Ann Pediatr 1995; 42: 396-401.
  36. Lahiri S è Dutta NK.Berberina è cloramfenicolu in u trattamentu di u colerà è di a diarrea grave. Journal of the Indian Medical Association 1967; 48: 1-11.
  37. Kamat SA. Pruvenzi clinichi cù cloridrato di berberina per u cuntrollu di a diarrea in gastroenterite acuta. J Assoc Physicians India 1967; 15: 525-529.
  38. Dutta NK è Panse MV. Utilità di a berberina (un alcaloide di Berberis aristata) in u trattamentu di u colera (sperimentale). Indian J Med Res 1962; 50: 732-736.
  39. Wu, S. N., Yu, H. S., Jan, C. R., Li, H. F., è Yu, C. L. Effetti inibitori di a berberina nantu à i currenti di potassiu attivati ​​da tensione è di calciu in e cellule di mieloma umanu. Life Sci 1998; 62: 2283-2294. Vede astrattu.
  40. Ozaki, Y., Suzuki, H., è Satake, M. [Studi comparativi nantu à a concentrazione di berberina in plasma dopu l'amministrazione orale di estrattu di rizoma coptidis, u so estratto di cellule cultivate, è l'usu cumbinatu di questi estratti è estratto di glicirrizhe radice in ratti] . Yakugaku Zasshi 1993; 113: 63-69. Vede astrattu.
  41. Hu, F. L. [Comparazione di l'acidu è Helicobacter pylori in ulcerogenesi di a malatia d'ulcera duodenale]. Zhonghua Yi.Xue.Za Zhi. 1993; 73: 217-9, 253. Vede astrattu.
  42. Arana, B. A., Navin, T. R., Arana, F. E., Berman, J. D., è Rosenkaimer, F. Efficacità di un cursu cortu (10 ghjorni) di alta dosi meglumina antimonata cù o senza interferone-gamma in u trattamentu di leishmaniasi cutanea in Guatemala. Clin Infect Dis 1994; 18: 381-384. Vede astrattu.
  43. Chekalina, S. I., Umurzakova, R. Z., Saliev, K. K., è Abdurakhmanov, T. R. [Effettu di berberine bisulfate nantu à l'emostasi di plaquette in i pazienti trombocitopenia]. Gematologiia i Transfuziologiia 1994; 39: 33-35. Vede astrattu.
  44. Ni, Y. X., Yang, J., è Fan, S. [Studiu clinicu nantu à jiang tang san in u trattamentu di i pazienti diabetichi mellitus non dipendenti da l'insulina]. Zhongguo Zhong.Xi.Yi.Jie.He.Za Zhi. 1994; 14: 650-652. Vede astrattu.
  45. Kuo, C. L., Chou, C. C., è Yung, B. Y. Complessi Berberine cun DNA in l'apoptosi indotta da berberina in cellule HL-60 leucemiche umane. Cancer Lett 7-13-1995; 93: 193-200. Vede astrattu.
  46. Miyazaki, H., Shirai, E., Ishibashi, M., Hosoi, K., Shibata, S., è Iwanaga, M. Quantità di cloruru di berberina in urina umana per l'usu di monitorizazione ionica selezionata in u modu di desorzione di campu. Biomed.Mass Spectrom. 1978; 5: 559-565. Vede astrattu.
  47. Babbar, O. P., Chhatwal, V. K., Ray, I. B., è Mehra, M. K. Effettu di gocce d'ochju di cloruru di berberina nantu à i pazienti clinicamente positivi cun trachoma. Indianu J Med Res. 1982; 76 Suppl: 83-88. Vede astrattu.
  48. Mahajan, V. M., Sharma, A., è Rattan, A. Attività antimicotica di u sulfatu di berberina: un alcaloide da una erba medicinali indiana. Sabouraudia. 1982; 20: 79-81. Vede astrattu.
  49. Mohan, M., Pant, C. R., Angra, S. K., è Mahajan, V. M. Berberine in trachoma. (Un prucessu clinicu). Indianu J Ophthalmol. 1982; 30: 69-75. Vede astrattu.
  50. Tai, Y. H., Feser, J. F., Marnane, W. G., è Desjeux, J. F. Effetti antisecretori di berberina in rat ileum. Am J Physiol 1981; 241: G253-G258. Vede astrattu.
  51. Chun YT, Yip TT, Lau KL, et al. Un studiu biochimicu nantu à l'effettu ipotensivu di berberina in ratti. Gen Pharmac 1979; 10: 177-182. Vede astrattu.
  52. Desai, A. B., Shah, K. M., è Shah, D. M. Berberine in trattamentu di a diarrea. Indian Pediatr. 1971; 8: 462-465. Vede astrattu.
  53. Khin, Maung U., Myo, Khin, Nyunt, Nyunt Wai, Aye, Kyaw, è Tin, U. Pruvenza clinica di berberina in diarrea acquosa aguda. Br.Med.J. (Clin.Res.Ed) 12-7-1985; 291: 1601-1605. Vede astrattu.
  54. Khin, Maung U., Myo, Khin, Nyunt, Nyunt Wai, è Tin, U. Pruvenza clinica di alta dosi di berberina è tetraciclina in u colera. J Diarrheal Dis Res 1987; 5: 184-187. Vede astrattu.
  55. Thumm, H. W. è Tritschler, J. [L'azzione di Berberin-drops nantu à a pressione intraoculare (IOP) (trad di l'autore)]. Klin.Monbl.Augenheilkd. 1977; 170: 119-123. Vede astrattu.
  56. Albal, M. V., Jadhav, S., è Chandorkar, A. G. Valutazione clinica di berberina in infezioni micotiche. Indianu J Ophthalmol. 1986; 34: 91-92. Vede astrattu.
  57. Wang, N., Feng, Y., Cheung, F., Chow, OY, Wang, X., Su, W., è Tong, Y. Un studiu comparativu nantu à l'azione epatoprotettiva di a bile d'orsu è Coptidis Rhizoma estratto acquoso nantu à fibrosi epatica sperimentale in surci. BMC.Cumplementu Altern.Med 2012; 12: 239. Vede astrattu.
  58. Pisciotta, L., Bellocchio, A., è Bertolini, S. Pillula nutraceutica chì cuntene berberina versus ezetimibe nantu à u schema lipidicu plasmaticu in i sughjetti ipercolesterolemici è u so effettu additivu in i pazienti cun ipercolesterolemia familiare nantu à u trattamentu stabile di abbassamentu di u colesterolu. Lipidi Salute Dis 2012; 11: 123. Vede astrattu.
  59. Trimarco, V., Cimmino, CS, Santoro, M., Pagnano, G., Manzi, MV, Piglia, A., Giudice, CA, De, Luca N., e Izzo, R. Nutraceuticals for blood pressure control in patients cù ipertensione alta nurmale o di gradu 1. Presse sanguigna alta Cardiovasc. 9-1-2012; 19: 117-122. Vede astrattu.
  60. Hayasaka, S., Kodama, T., è Ohira, A. Medicinali tradiziunali à base di erbe giapponesi (kampo) è trattamentu di malatie oculari: una rivista. Am J Chin Med 2012; 40: 887-904. Vede astrattu.
  61. Hermann, R. è von, Richter O. Evidenza clinica di droghe à base di erbe cume autori di interazioni farmacocinetiche. Planta Med 2012; 78: 1458-1477. Vede astrattu.
  62. Hu, Y., Ehli, EA, Kittelsrud, J., Ronan, PJ, Munger, K., Downey, T., Bohlen, K., Callahan, L., Munson, V., Jahnke, M., Marshall, LL, Nelson, K., Huizenga, P., Hansen, R., Soundy, TJ, è Davies, GE Effettu di riduzzione lipidica di berberina in sughjetti umani è ratti. Fitomedicina. 15-7-2012; 19: 861-867. Vede astrattu.
  63. Carlomagno, G., Pirozzi, C., Mercurio, V., Ruvolo, A., e Fazio, S. Effetti di una combinazione nutraceutica nantu à u rimodellamentu ventriculare sinistro è a vasoreattività in i sughjetti cù u sindrome metabolicu. Nutr Metab Cardiovasc.Dis 2012; 22: e13-e14. Vede astrattu.
  64. Cianci, A., Cicero, A. F., Colacurci, N., Matarazzo, M. G., è De, Leo, V. Attività di isoflavoni è berberina nantu à i sintomi vasomotori è u prufilu lipidicu in donne ménopause. Gynecol.Endocrinol. 2012; 28: 699-702. Vede astrattu.
  65. Xie, X., Meng, X., Zhou, X., Shu, X., è Kong, H. [Ricerca nantu à l'effettu terapicuu è l'emorrheologia cambiamentu di berberina in novi pazienti diagnosticati cun diabete di tipu 2 chì combina malatie di fegatu grassu non alcolicu]. Zhongguo Zhong Yao Za Zhi 2011; 36: 3032-3035. Vede astrattu.
  66. Meng, S., Wang, L. S., Huang, Z. Q., Zhou, Q., Sun, Y. G., Cao, J. T., Li, Y. G., è Wang, C. Q. Berberine migliora l'infiammazione in i pazienti cun sindrome coronaricu acutu dopu à l'interventu coronariu percutanicu. Clin Exp. Pharmacol Physiol 2012; 39: 406-411. Vede astrattu.
  67. Kim, H. S., Kim, M. J., Kim, E. J., Yang, Y., Lee, M. S., è Lim, J. S. L'attivazione AMPK indotta da Berberine inibisce u potenziale metastaticu di e cellule di melanoma per riduzzione di l'attività ERK è di l'espressione di a proteina COX-2. Biochem.Pharmacol 2-1-2012; 83: 385-394. Vede astrattu.
  68. Marazzi, G., Cacciotti, L., Pelliccia, F., Iaia, L., Volterrani, M., Caminiti, G., Sposato, B., Massaro, R., Grieco, F., and Rosano, G. Effetti à longu andà di nutraceutici (berberina, risu di levitu rossu, policosanol) in pazienti anziani ipercolesterolemici. Adv.Ther 2011; 28: 1105-1113. Vede astrattu.
  69. Wei, W., Zhao, H., Wang, A., Sui, M., Liang, K., Deng, H., Ma, Y., Zhang, Y., Zhang, H., è Guan, Y. Un studiu clinicu nantu à l'effettu à breve termine di a berberina in paragone cù metformina nantu à e caratteristiche metaboliche di e donne cù sindrome di l'ovariu polististicu. Eur J Endocrinol. 2012; 166: 99-105. Vede astrattu.
  70. Wang, Q., Zhang, M., Liang, B., Shirwany, N., Zhu, Y., è Zou, MH L'attivazione di a proteina chinasi attivata da AMP hè necessaria per a riduzione indotta da berberina di aterosclerosi in topi: u rolu di sbulicà a proteina 2. PLoS.One. 2011; 6: e25436. Vede astrattu.
  71. Guo, Y., Chen, Y., Tan, Z. R., Klaassen, C. D., è Zhou, H. H. L'amministrazione ripetuta di berberina inibisce i citocromi P450 in umani. Eur J Clin Pharmacol 2012; 68: 213-217. Vede astrattu.
  72. Lamb, JJ, Holick, MF, Lerman, RH, Konda, VR, Minich, DM, Desai, A., Chen, TC, Austin, M., Kornberg, J., Chang, JL, Hsi, A., Bland, JS, è Tripp, ML A supplementazione nutrizionale di acidi iso-alfa hop rho, berberina, vitamina D è vitamina K produce un prufilu di biomarcatore ossu favorevule chì sustene u metabolismu ossu sano in donne in postmenopausa cù sindrome metabolica. Nutr Res 2011; 31: 347-355. Vede astrattu.
  73. Holick, MF, Lamb, JJ, Lerman, RH, Konda, VR, Darland, G., Minich, DM, Desai, A., Chen, TC, Austin, M., Kornberg, J., Chang, JL, Hsi, A., Bland, JS è Tripp, ML Hop rho iso-alpha acidi, berberina, vitamina D3 è vitamina K1 influenzanu favorevolmente i biomarcatori di rotazione ossea in donne in postmenopausa in un prucessu di 14 settimane. J Bone Miner.Metab 2010; 28: 342-350. Vede astrattu.
  74. Zhang, H., Wei, J., Xue, R., Wu, JD, Zhao, W., Wang, ZZ, Wang, SK, Zhou, ZX, Song, DQ, Wang, YM, Pan, HN, Kong, WJ, è Jiang, JD Berberine abbassa u glucosiu in u sangue in i pazienti di diabete mellitus di tip 2 attraversu l'espressione crescente di u receptore di l'insulina. Metabolismu 2010; 59: 285-292. Vede astrattu.
  75. Wang, Y., Jia, X., Ghanam, K., Beaurepaire, C., Zidichouski, J., è Miller, L. Berberine è i stanoli vegetali inibiscenu sinergicamente l'assorbimentu di colesterolu in i hamsters. Aterosclerosi 2010; 209: 111-117. Vede astrattu.
  76. Li, GH, Wang, DL, Hu, YD, Pu, P., Li, DZ, Wang, WD, Zhu, B., Hao, P., Wang, J., Xu, XQ, Wan, JQ, Zhou, YB, è Chen, ZT Berberine inibisce a sindrome intestinale di radiazioni acute in umani cù radioterapia addominale. Med Oncol. 2010; 27: 919-925. Vede astrattu.
  77. Affuso, F., Ruvolo, A., Micillo, F., Sacca, L., e Fazio, S. Effetti di una combinazione nutraceutica (berberina, risu di levura rossa è policosanoli) nantu à i livelli lipidici è a funzione endoteliale randomizata, in doppiu cieco , studiu cuntrullatu da placebo. Nutr Metab Cardiovasc.Dis 2010; 20: 656-661. Vede astrattu.
  78. Jeong, H. W., Hsu, K. C., Lee, J. W., Ham, M., Huh, J. Y., Shin, H. J., Kim, W. S., è Kim, J. B. Berberine suprime risposti proinflamatorii attraversu l'attivazione AMPK in macrofagi. Am J Physiol Endocrinol.Metab 2009; 296: E955-E964. Vede astrattu.
  79. Kim, WS, Lee, YS, Cha, SH, Jeong, HW, Choe, SS, Lee, MR, Oh, GT, Park, HS, Lee, KU, Lane, MD, è Kim, JB Berberine migliora a disregulazione lipidica in l'obesità cuntrullendu l'attività centrale è periferica AMPK. Am J Physiol Endocrinol.Metab 2009; 296: E812-E819. Vede astrattu.
  80. Lu, SS, Yu, YL, Zhu, HJ, Liu, XD, Liu, L., Liu, YW, Wang, P., Xie, L. è Wang, GJ Berberine prumove u peptide glucagon-like-1 (7- 36) secrezione amida in topi diabetichi indotti da streptozotocin. J Endocrinol. 2009; 200: 159-165. Vede astrattu.
  81. Liu, Y., Yu, H., Zhang, C., Cheng, Y., Hu, L., Meng, X., è Zhao, Y. Effetti protettivi di a berberina nantu à a lesione pulmonare indotta da radiazioni via adesione intercellulare moleculare- 1 è trasfurmendu u fattore di crescita-beta-1 in i pazienti cun cancru di pulmone. Eur J Cancer 2008; 44: 2425-2432. Vede astrattu.
  82. Yang, Z., Shao, YC, Li, SJ, Qi, JL, Zhang, MJ, Hao, W., e Jin, GZ Medicazione di l-tetrahydropalmatine migliora significativamente a brama di oppiacei è aumenta u tassu di astinenza in i consumatori di eroina: un pilotu studiu. Acta Pharmacol Sin. 2008; 29: 781-788. Vede astrattu.
  83. Zhou, JY, Zhou, SW, Zhang, KB, Tang, JL, Guang, LX, Ying, Y., Xu, Y., Zhang, L. è Li, DD Effetti cronichi di a berberina nantu à u sangue, u metabolismu glucolipidicu di u fegatu è spressione PPAR di fegatu in topi iperlipidemichi diabetichi. Biol Pharm Bull. 2008; 31: 1169-1176. Vede astrattu.
  84. Yin, J., Xing, H., è Ye, J. Efficacità di berberina in pazienti cun diabete mellitus di tip 2. Metabolismu 2008; 57: 712-717. Vede astrattu.
  85. Zhang, Y., Li, X., Zou, D., Liu, W., Yang, J., Zhu, N., Huo, L., Wang, M., Hong, J., Wu, P., Ren, G., è Ning, G. Trattamentu di u diabete di tipu 2 è di a dislipidemia cù l'alcaloide vegetale naturale berberina. J Clin Endocrinol.Metab 2008; 93: 2559-2565. Vede astrattu.
  86. Xu, M. G., Wang, J. M., Chen, L., Wang, Y., Yang, Z., è Tao, J. A mobilizazione indotta da Berberine di e cellule progenitrici endoteliali circulanti migliora l'elasticità di l'arteria chjuca umana. J Hum. Hypertens 2008; 22: 389-393. Vede astrattu.
  87. Xin, H. W., Wu, X. C., Li, Q., Yu, A. R., Zhong, M. Y., è Liu, Y. Y. L'effetti di a berberina nantu à a farmacocinetica di ciclosporina A in volontarii sani. Metodi Truvà.Exp.Clin Pharmacol 2006; 28: 25-29. Vede astrattu.
  88. Mantena, S. K., Sharma, S. D., è Katiyar, S. K. Berberine, un pruduttu naturale, induce l'arrestu di u cicculu cellulare di fase G1 è l'apoptosi dipendente da caspase-3 in cellule di carcinoma di prostata umana. Mol Cancer Ther 2006; 5: 296-308. Vede astrattu.
  89. Lin, C. C., Kao, S. T., Chen, G. W., Ho, H. C., è Chung, J. G. Apoptosi di leucemia umana cellule HL-60 è leucemia murina WEHI-3 cellule indotte da berberina attraverso l'attivazione di caspase-3. Anticancer Res 2006; 26 (1A): 227-242. Vede astrattu.
  90. Lin, J. P., Yang, J. S., Lee, J. H., Hsieh, W. T., è Chung, J. G. Berberine induce l'arrestu di u ciculu cellulare è l'apoptosi in carcinoma gastricu umanu SNU-5 linea cellulare. Mondu J Gastroenterol. 1-7-2006; 12: 21-28. Vede astrattu.
  91. Inoue, K., Kulsum, U., Chowdhury, S. A., Fujisawa, S., Ishihara, M., Yokoe, I., è Sakagami, H. Citotossicità specifica per u tumore è attività inducente di l'apoptosi di berberine. Anticancer Res 2005; 25 (6B): 4053-4059. Vede astrattu.
  92. Lee, S., Lim, H. J., Park, H. Y., Lee, K. S., Park, J. H., è Jang, Y. Berberine inibisce a proliferazione di cellule lisciali vascolari di ratti è a migrazione in vitro è migliora a formazione di neointima dopu a ferita di pallone in vivo. Berberine migliora a furmazione di neointima in un mudellu di topu. Aterosclerosi 2006; 186: 29-37. Vede astrattu.
  93. Kuo, C. L., Chi, C. W., è Liu, T. Y. Modulazione di l'apoptosi da berberina per inibizione di ciclooxigenasi-2 è espressione Mcl-1 in cellule di cancru orale. In Vivo 2005; 19: 247-252. Vede astrattu.
  94. Kong, W., Wei, J., Abidi, P., Lin, M., Inaba, S., Li, C., Wang, Y., Wang, Z., Si, S., Pan, H., Wang, S., Wu, J., Wang, Y., Li, Z., Liu, J., è Jiang, JD Berberine hè un novu medicamentu anti-colesterolu chì travaglia per mezu di un meccanismu unicu distintu da statine. Nat Med 2004; 10: 1344-1351. Vede astrattu.
  95. Yount, G., Qian, Y., Moore, D., Basila, D., West, J., Aldape, K., Arvold, N., Shalev, N., e Haas-Kogan, D. Berberine sensibilizza l'umanu cellule glioma, ma micca cellule gliali normali, à radiazioni ionizzanti in vitro. J Exp Ther Oncol. 2004; 4: 137-143. Vede astrattu.
  96. Lin, S., Tsai, S. C., Lee, C. C., Wang, B. W., Liou, J. Y., è Shyu, K. G. Berberine inibisce l'espressione HIF-1alpha via proteolisi migliorata. Mol Pharmacol 2004; 66: 612-619. Vede astrattu.
  97. Nishida, S., Kikuichi, S., Yoshioka, S., Tsubaki, M., Fujii, Y., Matsuda, H., Kubo, M., e Irimajiri, K.Induzione di apoptosi in cellule HL-60 trattate cù erbe medicinali. Am J Chin Med 2003; 31: 551-562. Vede astrattu.
  98. Iizuka, N., Oka, M., Yamamoto, K., Tangoku, A., Miyamoto, K., Miyamoto, T., Uchimura, S., Hamamoto, Y., è Okita, K. Identificazione di cumuni o distinti geni ligati à l'attività antitumorali di una erba medicinali è a so cumpunente maiò da u microarray oligonucleotide. Int J Cancer 11-20-2003; 107: 666-672. Vede astrattu.
  99. Jantova, S., Cipak, L., Cernakova, M., è Kost'alova, D. Effettu di a berberina nantu à a proliferazione, u ciculu cellulare è l'apoptosi in e cellule HeLa è L1210. J Pharm Pharmacol 2003; 55: 1143-1149. Vede astrattu.
  100. Hong, Y., Hui, S. S., Chan, B. T., è Hou, J. Effettu di berberina nantu à i livelli di catecholamina in ratti cù ipertrofia cardiaca sperimentale. Life Sci. 18-04-2003; 72: 2499-2507. Vede astrattu.
  101. Wang, DY, Yeh, CC, Lee, JH, Hung, CF è Chung, JG Berberine inibisce l'attività di arilamina N-acetiltransferasi è a spressione genica è a furmazione di u DNA adduttu in l'astrocitoma malignu umanu (G9T / VGH) è u glioblastoma cerebrale multiformi (GBM 8401 ) cellule. Neurochem. Res 2002; 27: 883-889. Vede astrattu.
  102. Sriwilaijareon, N., Petmitr, S., Mutirangura, A., Ponglikitmongkol, M., è Wilairat, P. Specificità di stadiu di Plasmodium falciparum telomerase è a so inibizione da berberina. Parasitol. Int 2002; 51: 99-103. Vede astrattu.
  103. Pan, J. F., Yu, C., Zhu, D. Y., Zhang, H., Zeng, J. F., Jiang, S. H., è Ren, J. Y. Identificazione di trè metaboliti cunjugati sulfati di clorur di berberina in urina di vuluntarii sani dopu l'amministrazione orale. Acta Pharmacol Sin. 2002; 23: 77-82. Vede astrattu.
  104. Soffar, S. A., Metwali, D. M., Abdel-Aziz, S. S., el Wakil, H. S., è Saad, G. A. Valutazione di l'effettu di un alcaloide vegetale (berberina derivata da Berberis aristata) nantu à Trichomonas vaginalis in vitro. J Egittu.Soc Parasitol. 2001; 31: 893-904. Vede astrattu.
  105. Inbaraj, J. J., Kukielczak, B. M., Bilski, P., Sandvik, S. L., è Chignell, C. F. Fotochimica è fotocitotossicità di alcaloidi da Goldenseal (Hydrastis canadensis L.) 1. Berberina. Chem Res Toxicol 2001; 14: 1529-1534. Vede astrattu.
  106. Wright, C. W., Marshall, S. J., Russell, P. F., Anderson, M. M., Phillipson, J. D., Kirby, G. C., Warhurst, D. C., e Schiff, P. L. In vitro attività antiplasmodiali, antiamoebiche e citotossiche di alcuni alcaloidi isoquinolini monomerici. J Nat Prod 2000; 63: 1638-1640. Vede astrattu.
  107. Hu, J. P., Takahashi, N., è Yamada, T. Rizoma Coptidis inibisce a crescita è a proteasa di i batteri orali. Disca Orale. 2000; 6: 297-302. Vede astrattu.
  108. Chung, JG, Chen, GW, Hung, CF, Lee, JH, Ho, CC, Ho, HC, Chang, HL, Lin, WC, e Lin, JG Effetti di berberina nantu à l'attività di arilamina N-acetiltransferasi è 2-aminofluorene- A furmazione di u DNA adduce in e cellule di leucemia umana. Am J Chin Med 2000; 28: 227-238. Vede astrattu.
  109. Berberine. Altern Med Rev 2000; 5: 175-177. Vede astrattu.
  110. Iizuka, N., Miyamoto, K., Okita, K., Tangoku, A., Hayashi, H., Yosino, S., Abe, T., Morioka, T., Hazama, S., et Oka, M. Effettu inibitore di Coptidis Rhizoma è berberina nantu à a proliferazione di linee cellulari di u cancheru esofagicu umanu. Cancer Lett 1-1-2000; 148: 19-25. Vede astrattu.
  111. Chae, S. H., Jeong, I. H., Choi, D. H., Oh, J. W., è Ahn, Y. J. Effetti inibitori di crescita di alcaloidi isoquinoline derivati ​​da radice Coptis japonica nantu à i batteri intestinali umani. J Agric. Food Chem 1999; 47: 934-938. Vede astrattu.
  112. Zeng, X. è Zeng, X. Relazione trà l'effetti clinichi di a berberina nantu à l'insufficienza cardiaca congestiva severa è a so concentrazione in plasma studiata da HPLC. Chromatogr Biomed 1999; 13: 442-444. Vede astrattu.
  113. Lin, J. G., Chung, J. G., Wu, L. T., Chen, G. W., Chang, H. L., è Wang, T. F. Effetti di berberina nantu à l'attività di arilamina N-acetiltransferasi in cellule tumorali di colon umanu. Am J Chin Med 1999; 27: 265-275. Vede astrattu.
  114. Chung, JG, Wu, LT, Chu, CB, Jan, JY, Ho, CC, Tsou, MF, Lu, HF, Chen, GW, Lin, JG è Wang, TF Effetti di berberina nantu à l'attività di arilamina N-acetiltransferasi in cellule tumorali di a vescica umana. Food Chem Toxicol 1999; 37: 319-326. Vede astrattu.
  115. Wu, H. L., Hsu, C. Y., Liu, W. H., è Yung, B. Y. L'apoptosi indotta da Berberine di leucemia umana Le cellule HL-60 hè associata à a regolazione di u nucleofosmin / B23 è di l'attività telomerasi. Int J Cancer 6-11-1999; 81: 923-929. Vede astrattu.
  116. Sun D, ​​Courtney HS, è Beachey EH. U sulfatu di Berberina blocca l'aderenza di Streptococcus pyogenes à e cellule epiteliali, fibronectina è esadecane. Agenti Antimicrobiani è Chimioterapia 1988; 32: 1370-1374.
  117. Palasuntheram C, Iyer KS, de Silva LB, et al. Attività antibatterica di Coscinium fenestratum Colebr contr'à Clostridium tetani. Ind J Med Res 1982; 76 (Suppl): 71-76.
  118. Zhu B è Ahrens FA. Effettu di a berberina nantu à a secrezione intestinale mediata da Escherichia coli enterotossina stabile à u calore in u jejunum di i porchi. Am J Vet Res 1982; 43: 1594-1598.
  119. Supek Z è Tomic D. Farmakološko-kemijsko istrazivanje zutike (
  120. Zalewski A, Krol R, è Maroko PR. Berberine, un novu agente inotropicu - distinzione trà e so risposte cardiache è periferiche. Clin Res 1983; 31: 227A.
  121. Krol R, Zalewski A è Maroko PR. Effetti benefiziunali di berberina, un novu agente inotropicu pusitivu, nantu à l'aritmie ventriculare indotte da digitalis. Circulazione 1982; 66 (suppl 2): ​​56.
  122. Subbaiah TV è Amin AH. Effettu di u sulfatu di berberina annantu à Entamoeba histolytica. Natura 1967; 215: 527-528.
  123. Kaneda Y, Tanaka T è Saw T. Effetti di berberina, un alcaloide vegetale, nantu à a crescita di protozoi anaerobici in cultura axenica. Tokai J Exp Clin Med 1990; 15: 417-423.
  124. Ghosh AK, Bhattacharyya FK è Ghosh DK. Leishmania donovani: inibizione amastigote è modu d'azione di berberina. Parasitulugia Sperimentale 1985; 60: 404-413.
  125. Sabir M, Mahajan VM, Mohapatra LN, et al. Studiu sperimentale di l'azione antitrachoma di berberina. Indian J Med Res 1976; 64: 1160-1167.
  126. Seery TM è Bieter RN. Una cuntribuzione à a farmaculugia di a berberina. J Pharmacol Exp Ther 1940; 69: 64-67.
  127. Tripathi YB è Shukla SD. Berberis artistata inibisce l'agregazione indotta da PAF di piastrine di cunigliulu. Ricerca di Fitoterapia 1996; 10: 628-630.
  128. Sabir M è Bhide NK. Studiu di alcune azzioni farmacologiche di berberina. Ind J Physiol & Pharmac 1971; 15: 111-132.
  129. Chung JG, Wu LT, Chang SH, et al. Azzioni inibitorie di berberina nantu à a crescita è l'attività di arilamina N-acetiltransferasi in ceppi di Helicobacter Pylori da pazienti ulcerati peptici. Revista Internaziunale di Tossicologia 1999; 18: 35.
  130. Sharda DC. Berberine in u trattamentu di a diarrea di a zitella è di a zitiddina. J Indian M A 1970; 54: 22-24.
  131. Vik-Mo H, Faria DB, Cheung WM, et al. Effetti benefichi di a berberina nantu à a funzione ventriculare sinistra in i cani cù insufficienza cardiaca Ricerca Clinica 1983; 31: 224a.
  132. Ksiezycka E, Cheung W, è Maroko PR. Effetti antiarritmici di berberina nantu à aritmie ventriculare è supraventriculare indotte da aconitina. Ricerca clinica 1983; 31: 197A.
  133. Seow WK, Ferrante A, Summors A, et al. Effetti comparativi di tetrandrina è berbamina nantu à a produzzione di citochine infiammatorie interleukin-1 è fattore di necrosi tumorale. Scienze di a Vita 1992; 50: pl-53-pl-58.
  134. Peng, W. H., Hsieh, M. T., è Wu, C. R. Effettu di l'amministrazione à longu andà di berberina nantu à l'amnesia indotta da scopolamina in ratti. Jpn J Pharmacol 1997; 74: 261-266. Vede astrattu.
  135. Wu, J. F. è Liu, T. P. [Effetti di berberina nantu à l'agregazione di piastrine è i livelli di plasma di TXB2 è 6-keto-PGF1 alfa in ratti cù occlusione di l'arteria cerebrale media reversibile]. Yao Xue.Xue.Bao. 1995; 30: 98-102. Vede astrattu.
  136. Yuan, J., Shen, X. Z., è Zhu, X. S. [Effettu di a berberina nantu à u tempu di transitu di l'intestinu tenue umanu]. Zhongguo Zhong.Xi.Yi.Jie.He.Za Zhi. 1994; 14: 718-720. Vede astrattu.
  137. Muller, K., Ziereis, K., è Gawlik, I. L'antipsoriatic Mahonia aquifolium è i so cumpunenti attivi; II. Attività antiproliferativa contr'à a crescita cellulare di cheratinociti umani. Planta Med 1995; 61: 74-75. Vede astrattu.
  138. Swabb, E. A., Tai, Y. H., è Jordan, L. Inversione di a secrezione indotta da tossina di colera in ileum di rat da berberina luminale. Am J Physiol 1981; 241: G248-G252. Vede astrattu.
  139. Sack, R. B. è Froehlich, J. L. Berberine inibisce a risposta secretoria intestinale di Vibrio cholerae è Escherichia coli enterotoxins. Infetta Immun. 1982; 35: 471-475. Vede astrattu.
  140. Zhu, B. è Ahrens, F. Effetti antisecretorii di berberina cù morfina, clonidina, L- fenilefrina, yohimbina o neostigmina in porcu jejunum. Eur J Pharmacol 12-9-1983; 96 (1-2): 11-19. Vede astrattu.
  141. Shanbhag, S. M., Kulkarni, H. J., è Gaitonde, B. B. Azzioni farmacologiche di berberina nantu à u sistema nervosu centrale. Jpn.J Pharmacol 1970; 20: 482-487. Vede astrattu.
  142. Choudhry, V. P., Sabir, M., è Bhide, V. N. Berberine in giardiasi. Indian Pediatr. 1972; 9: 143-146. Vede astrattu.
  143. Kulkarni, S. K., Dandiya, P. C., è Varandani, N. L. Investigazioni farmacologichi di u sulfatu di berberina. Jpn.J Pharmacol. 1972; 22: 11-16. Vede astrattu.
  144. Marin-Neto, J. A., Maciel, B. C., Secches, A. L., è Gallo, Junior L. Effetti cardiovascolari di berberina in pazienti cun insufficienza cardiaca congestiva severa. Clin.Cardiol. 1988; 11: 253-260. Vede astrattu.
  145. Ni, Y. X. [Effettu terapeuticu di a berberina nantu à 60 pazienti cun diabete mellitus di tip II è ricerca sperimentale]. Zhong.Xi.Yi.Jie.He.Za Zhi.- Chinese Journal of Modern Developments in Traditional Medicine 1988; 8: 711-3, 707. Vede astrattu.
  146. Zhang, M. F. è Shen, Y. Q. [Effetti antidiarreici è antiinflamatori di berberina]. Zhongguo Yao Li Xue.Bao. 1989; 10: 174-176. Vede astrattu.
  147. Shaffer, J. E. Attività inotropica è cronotropica di berberina nantu à atria di cavia isolata. J Cardiovasc Pharmacol 1985; 7: 307-315. Vede astrattu.
  148. Huang, W. M., Wu, Z. D., è Gan, Y. Q. [Effetti di berberina nantu à l'aritmia ventriculare ischemica]. Zhonghua Xin.Xue.Guan.Bing.Za Zhi. 1989; 17: 300-1, 319. Vede astrattu.
  149. Huang, W. [Tachiaritmii ventriculari trattati cù berberina]. Zhonghua Xin.Xue.Guan.Bing.Za Zhi. 1990; 18: 155-6, 190. Vede astrattu.
  150. Hui, K. K., Yu, J. L., Chan, W. F., è Tse, E. Interazione di berberina cù adrenoceptori alfa 2 di piastrine umane. Life Sci. 1991; 49: 315-324. Vede astrattu.
  151. Freile, ML, Giannini, F., Pucci, G., Sturniolo, A., Rodero, L., Pucci, O., Balzareti, V., e Enriz, RD Attività antimicrobica di estratti acquosi è di berberina isolata da Berberis heterophylla . Fitoterapia 2003; 74 (7-8): 702-705. Vede astrattu.
  152. Khin, Maung U. è Nwe, Nwe Wai. Effettu di a berberina annantu à l'accumulazione di fluidi intestinali indotta da enterotossine in ratti. J Diarrheal Dis Res 1992; 10: 201-204. Vede astrattu.
  153. Hajnicka, V., Kost'alova, D., Svecova, D., Sochorova, R., Fuchsberger, N., e Toth, J. Effect of Mahonia aquifolium active components on interleukin-8 production in the human monocytic cell line THP -1. Planta Med 2002; 68: 266-268. Vede astrattu.
  154. Lau, C. W., Yao, X. Q., Chen, Z. Y., Ko, W. H., è Huang, Y. Azzioni cardiovascolari di berberina. Droga Cardiovasc Rev 2001; 19: 234-244. Vede astrattu.
  155. Mitani, N., Murakami, K., Yamaura, T., Ikeda, T., è Saiki, I. Effettu inibitoriu di a berberina nantu à a metastasi di i nodi linfatici mediastinali prodotta da l'implantazione ortotopica di u carcinoma di pulmone di Lewis. Cancer Lett. 4-10-2001; 165: 35-42. Vede astrattu.
  156. Fukuda, K., Hibiya, Y., Mutoh, M., Koshiji, M., Akao, S., è Fujiwara, H. Inibizione da berberina di attività transcripzionale cicloossigenasi-2 in cellule di tumore di colon umanu. J Ethnopharmacol. 1999; 66: 227-233. Vede astrattu.
  157. Li, H., Miyahara, T., Tezuka, Y., Namba, T., Suzuki, T., Dowaki, R., Watanabe, M., Nemoto, N., Tonami, S., Seto, H., è Kadota, S. L'effettu di e formule kampo nantu à a resorzione ossea in vitro è in vivo. II. Studiu detallatu di berberina. Biol Pharm Bull 1999; 22: 391-396. Vede astrattu.
  158. Abe, F., Nagafuji, S., Yamauchi, T., Okabe, H., Maki, J., Higo, H., Akahane, H., Aguilar, A., Jimenez-Estrada, M., and Reyes- Chilpa, R. Componenti tripanocidi in piante 1. Valutazione di alcune piante messicane per a so attività tripanocida è componenti attivi in ​​Guaco, radici di Aristolochia taliscana. Biol Pharm Bull 2002; 25: 1188-1191. Vede astrattu.
  159. Chatterjee P, Franklin MR. Inibizione di citocromu umanu p450 è formazione di complessi metabolichi-intermedi da estrattu di saldatura d'oru è i so cumpunenti metilendioxifenilici. Drug Metab Disposizione 2003; 31: 1391-7. Vede astrattu.
  160. Budzinski JW, Foster BC, Vandenhoek S, Arnason JT. Una valutazione in vitro di l'inibizione di citocromu P450 3A4 umanu da estratti di erbe è tinture commerciali selezionati. Fitomedicina 2000; 7: 273-82. Vede astrattu.
  161. Huang XS, Yang GF, Pan YC. Effettu di berberina cloridrato su concentrazione sanguigna di ciclosporina A in pazienti trapiantati cardiaci. Zhongguo Zhong Xi Yi Jie He Za Zhi 2008; 28: 702-4. Vede astrattu.
  162. Zhang Y, Li X, Zou D, et al. Trattamentu di u diabete di tipu 2 è di a dislipidemia cù l'alcaloide vegetale naturale berberina. J Clin Endocrinol Metab 2008; 93: 2559-65. Vede astrattu.
  163. Cicerone, AF, Rovati LC è Setnikar I. Effetti eulipidemici di berberina amministrata sola o in cumbinazione cù altri agenti naturali di riduzione di u colesterolu. Una indagine clinica monoceca. Arzneimittelforschung. 2007; 57: 26-30. Vede astrattu.
  164. Vollekova A, Kost’alova D, Kettmann V, Toth J. Attività antifungale di u strattu Mahonia aquifolium è i so principali alcaloidi protoberberini. Phytother Res 2003; 17: 834-7. Vede astrattu.
  165. Kim SH, Shin DS, Oh MN, et al. Inibizione di a proteina superficiale batterica chì ancura a transpeptidasa sortase da alcaloidi isoquinoline. Biosci Biotechnol Biochem 2004; 68: 421-4 .. Vede astrattu.
  166. Li B, Shang JC, Zhou QX. [Studiu di alcaloidi totali da rhizoma coptis chinensis nantu à ulcere gastriche sperimentali]. Chin J Integr Med 2005; 11: 217-21. Vede astrattu.
  167. Ivanovska N, Philipov S. Studiu nantu à l'azione anti-infiammatoria di estrattu di radice Berberis vulgaris, frazzioni alcaloidi è alcaloidi puri. Int J Immunopharmacol 1996; 18: 553-61. Vede astrattu.
  168. Ang ES, Lee ST, Gan CS, et al. Valutazione di u rolu di a terapia alternativa in a gestione di e ferite da brusgi: prucessu randomizatu paragunendu unguentu di brusgiatura esposta à umidità cù metudi convenzionali in a gestione di i pazienti cù brusgiature di secondu gradu. MedGenMed 2001; 3: 3. Vede astrattu.
  169. Tsai PL, Tsai TH. Escrezione epatobiliare di berberina. Drug Metab Dispos 2004; 32: 405-12. . Vede astrattu.
  170. Wu X, Li Q, Xin H, Yu A, Zhong M. Effetti di berberina nantu à a concentrazione di sangue di ciclosporina A in destinatari trapiantati renali: studiu clinicu è farmacocineticu. Eur J Clin Pharmacol 2005; 61: 567-72. Vede astrattu.
  171. Khosla PG, Neeraj VI, Gupta SK, et al. Berberina, una droga putenziale per u trachoma. Rev Int Trach Pathol Ocul Trop Subtrop Sante Publique 1992; 69: 147-65. Vede astrattu.
  172. Hsiang CY, Wu SL, Cheng SE, Ho TY.L'interleuchina-1beta indotta da acetaldeide è a produzione di fattori alfa di necrosi tumorale hè inibita da a berberina attraversu a via di segnalazione di fattore nucleare-kappaB in cellule HepG2. J Biomed Sci 2005; 12: 791-801. Vede astrattu.
  173. Anis KV, Rajeshkumar NV, Kuttan R. Inibizione di a carcinogenesi chimica da berberina in topi è topi. J Pharm Pharmacol 2001; 53: 763-8. . Vede astrattu.
  174. Zeng XH, Zeng XJ, Li YY. Efficacità è sicurità di berberina per fallimentu cardiacu congestivu secondariu à cardiomiopatia dilatata ischemica o idiopatica. Am J Cardiol 2003; 92: 173-6. Vede astrattu.
  175. Janbaz KH, Gilani AH. Studii nantu à l'effetti preventivi è curativi di a berberina nantu à l'epatotossicità indotta da i chimichi in i roditori. Fitoterapia 2000; 71: 25-33 .. Vede astrattu.
  176. Fukuda K, Hibiya Y, Mutoh M, et al. Inibizione da berberina di l'attività trascrizionale ciclooxigenasi-2 in cellule di cancru di colon umanu. J Ethnopharmacol 1999; 66: 227-33. Vede astrattu.
  177. Park KS, Kang KC, Kim JH, et al. Effetti inibitori differenziali di protoberberine nantu à biosintesi di sterol è chitina in Candida albicans. J Antimicrob Chemother 1999; 43: 667-74. Vede astrattu.
  178. Kim JS, Tanaka H, ​​Shoyama Y. Analisi immunoquantitativa per a berberina è i so cumposti cunnessi aduprendu anticorpi monoclonali in medicinali à base di erbe. Analista 2004; 129: 87-91. Vede astrattu.
  179. Scazzocchio F, Corneta MF, Tomassini L, Palmery M. Attività antibatterica di l'estrattu Hydrastis canadensis è i so alcaloidi isolati principali. Planta Med 2001; 67: 561-4. Vede astrattu.
  180. Sun D, ​​Courtney HS, Beachey EH. U sulfatu di Berberina blocca l'aderenza di Streptococcus pyogenes à e cellule epiteliali, fibronectina è esadecane. Antimicrob Agents Chemother 1988; 32: 1370-4. Vede astrattu.
  181. Amin AH, Subbaiah TV, Abbasi KM. Sulfate di Berberina: attività antimicrobiana, bioassaiu, è modu d'azzione. Can J Microbiol 1969; 15: 1067-76. Vede astrattu.
  182. Bhide MB, Chavan SR, Dutta NK. Assorbimentu, distribuzione è escrezione di berberina. Indian J Med Res 1969; 57: 2128-31. Vede astrattu.
  183. Chan E. Spustamentu di a bilirubina da l'albumina da a berberina. Biol Neonate 1993; 63: 201-8. Vede astrattu.
  184. Gupte S. Utilizazione di berberina in trattamentu di giardiasi. Am J Dis Child 1975; 129: 866. Vede astrattu.
  185. Kaneda Y, Torii M, Tanaka T, Aikawa M. Effetti in vitro di berberina sulphate nantu à a crescita è a struttura di Entamoeba histolytica, Giardia lamblia è Trichomonas vaginalis. Ann Trop Med Parasitol 1991; 85: 417-25. Vede astrattu.
  186. Sun D, ​​Abraham SN, Beachey EH. Influenza di u berberinu sulfatu nantu à a sintesi è l'espressione di Pap fimbrial adhesin in uropathogenic Escherichia coli. Antimicrob Agents Chemother 1988; 32: 1274-7. Vede astrattu.
  187. Rehman J, Dillow JM, Carter SM, et al. Aumentata a produzione di immunoglobuline antigen-specifiche G è M dopu à un trattamentu in vivo cù e piante medicinali Echinacea angustifolia è Hydrastis canadensis. Immunol Lett 1999; 68: 391-5. Vede astrattu.
  188. Sheng WD, Jiddawi MS, Hong XQ, Abdulla SM. Trattamentu di a malaria resistente à a clorochina aduprendu pirimetamina in cumbinazione cù berberina, tetraciclina, o cotrimoxazole. Med Afr Est J 1997; 74: 283-4. Vede astrattu.
  189. Rabbani GH, Butler T, Knight J, et al. Pruvenza cuntrullata randomizata di a terapia di sulfatu di berberina per a diarrea per via di Escherichia coli enterotoxigenica è Vibrio cholerae. J Infect Dis 1987; 155: 979-84. Vede astrattu.
  190. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
  191. Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.
  192. Monografie nantu à l'usi medicinali di e droghe vegetali. Exeter, UK: European Scientific Co-op Phytother, 1997.
Ultima rivista - 26/01/2021

Populari

Esercizi di Respirazione per Aumentà a Capacità Pulmonare

Esercizi di Respirazione per Aumentà a Capacità Pulmonare

PanoramicaA vo tra capacità pulmonare hè a quantità totale di aria chì i vo tri pulmoni ponu tene. Cù u tempu, a no tra capacità pulmonare è a funzione pulmonaria d...
Perchè sò e lacrime salate?

Perchè sò e lacrime salate?

'è vo avete mai avutu lacrime chì falanu in e to guance in bocca, averete for e nutatu ch'elli anu un apore chjaramente alitu. Allora perchè e lacrime ò alate? A ri po ta ...