Pruprietà Medicinali di a Canna di Scimmia
Cuntenutu
A canna di scimmia hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è Canarana, canna viola o canna di palude, aduprata per trattà prublemi menstruali o renali, postu chì hà pruprietà astringenti, antiinfiammatorie, diuretiche è toniche, per esempiu.
U nome scientificu di u Cana-de-Macaco hè Costus spicatus è si pò truvà in certi magazini di alimenti sanitarii o drogherie.
Per chì ghjova a canna di a scimmia?
Cane-of-Monkey hà un'azione astringente, antimicrobica, antiinfiammatoria, depurativa, diuretica, emolliente, sudorosa è tonica, è pò esse aduprata per aiutà à u trattamentu di varie situazioni, cume:
- Pietre à u rene;
- Cambiamenti menstruali;
- Infezioni di trasmissione sessuale;
- Dolore di schiena;
- Dolore reumatic;
- Difficultà à urinate;
- Hernia;
- Gonfiore;
- Inflammazione in l'uretra;
- Ulceri;
- Infezzioni urinarii.
Inoltre, a canna pò esse usata per trattà u dolore musculare, e contusioni è aiutà in u prucessu di perdita di pesu, hè impurtante chì u so usu sia guidatu da u duttore o erborista.
Tè di Canna di Scimmia
E foglie, a corteccia è i steli di a canna ponu esse aduprati, tuttavia u tè è e foglie sò generalmente aduprate per fà u tè.
Ingredienti
- 20 g di foglie;
- 20 g di gambu;
- 1 litru d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone e foglie è i steli in 1 litru d'acqua bullente è lasciate per circa 10 minuti. Poi filtrà è beie u tè 4 à 5 volte à ghjornu.
Effetti secondari è contraindicazioni
A canna di scimmia ùn hè micca associata à effetti collaterali, tuttavia u so usu eccessivu o prolungatu pò causà danni à i reni, postu chì hà una pruprietà diuretica. Per questa ragione, hè impurtante chì u cunsumu di a pianta sia fattu secondu a guida di u duttore o di l'erborista.
Inoltre, e donne incinte è e donne chì allattanu ùn devenu micca cunsumà tè o qualsiasi altru pruduttu chì hè fattu cù sta pianta.