Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 14 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

Mentre avemu infine à sente è vede più #realtalk nantu à a maternità in questi ghjorni, hè sempre un pocu tabù per parlà di tutte e noiose, brutte, o solu e realtà di ogni ghjornu di ciò chì hè cum'è esse una mamma.

I filmi vi daranu l'idea chì esse mamma hè stressante, sicura, ma chì hè principalmente basculante u vostru zitellu tranquillu per dorme è vesti in abiti adorabili per passeggiate in passeggiu di piacè. Vi fa pensà chì avete sempre u tempu di fà tuttu ciò chì avete fattu prima (cum'è long runs è mani-pedis). Pensate chì sarete sempre svegliatu prestu per travaglià; anu ancora u tempu di dusciaè rasatevi i ghjambi, fate i vostri capelli è mettite una faccia piena di trucco prima di fà cumissioni o di scuntrà amichi per pranzu. (In cunnessione: Claire Holt hà spartutu a "Beatitudine schiacciante è autodubitu" chì vene cù a maternità)


Hard stop: Questu ùn puderia micca esse più luntanu da a verità.

Essa una mamma hè un travagliu à tempu pienu. Cambia tuttu. Hè u travagliu più maravigliu in u mondu, ma hè ancu u più sfida. Sapiu chì esse mamma averia purtatu novu sfide, ùn pudia micca veramente capisce chì tippu di sfide o chì ci ne serà tante. (Relativu: Perchè Christmas Abbott hè "gratu" per e sfide di a maternità)

A mo prima zitella, Lucia Antonia hà 10 mesi, è hè u megliu rigalu ch'e possu mai dumandà, ma ùn vi sbagliate micca, hèassai di travagliu. Per dà vi un sensu di ciò chì vogliu dì, vi faraghju passà a mo ghjurnata.

8:32 a.m .: Riuscitemu à dorme una ora dopu l'alarma di Daddy per u travagliu. Questu hè utile dapoiqualchissiam'hà svegliatu trè volte a notte passata perchè ella continuava à perde u so ciucciu. Per avà, simu tutti cullipiti, è ùn aghju micca dormitu più di quattru o cinque ore di seguitu in aloooong tempu, cum'è in mesi. Lucia mi sveglia balancendu u bracciu in faccia. Mi svegliu cù un pede in bocca o quandu ella lotta per dorme, noiallllllll lotta per dorme. Ma per avà, Funziona per u mo maritu è ​​eiu è Lucia, è mi piace à guardà a mo dolce ragazza cuglita vicinu à a mo faccia.


Portu à Lucia à u bagnu per u so primu cambiamentu di pannolini di u ghjornu.

8:40 am: Aghju purtatu à Lucia in salottu è l'aghju stallata in u so swing vibrante in forma di clamshell. Hè u so favuritu, à u mumentu. A maiò parte di u tempu, si sveglia felice è avemu principiatu cù a nostra ghjurnata. Quandu sò sempre cusì stancu, u so visu surridente face tuttu megliu. S'ella si sveglia irritata è pienghje, diciamu solu, mi imitanu i so sentimenti. Aghju realizatu prima chì cumu ella cumencia a so ghjurnata, hà un impattu assai grande cumu cuminciu u mo propiu.

8h41: Vaiu in l'altra stanza per lavà a faccia è spazzola i denti, ma dopu à un minutu, Lucia mi signala ch'ella hè pronta per a so buttiglia. Pò esse assai difficiuli di truvà solu uni pochi di minuti per mè stessu per fà picculi cose necessarii. Aviu allattatu à Lucia da trè mesi è mezu quandu ella (micca eiu) hà decisu d'avè avutu abbastanza. Eru assai tristu di ùn avè micca allitatu per i sei mesi chì avia pianificatu, ma hè un zitellu è u mo capu, cusì aghju avutu à seguità e so regule. Per avà, simu nantu à a formula è l'alimentu per criaturi. (Assuciatu: Serena Williams s'apre nantu à a so Difficile Decisione di Smettà di Allattà)


9:40 am:Chjamatu di a natura, ma un tipu assai persunale, se sapete ciò chì vogliu dì. Mi precipitu versu u bagnu, lascendu à Lucia in securità in u so seggiolu. Lasciu a porta di u bagnu aperta. Una volta chì site una mamma, vi abituate à lascià aperta a porta di u bagnu sottualcunu circustanze. Ùn importa micca se site pipì, cacate, rasatevi e gambe o lavate i denti. Sentu à Lucia chì si piglia un pocu cumbugliu dumandendusi duve sò andatu, ma invece di precipità, mi ricordu ch'ella hè sicura è letteralmente ghjustu fora di a porta. Hè bè ch'ella s'arrubba per un minutu. Dapoi a mo gravidanza è a mo cezziunale micca pianificata, andà in bagnu hè statu più sfida è aghju qualchì volta bisognu di l'assistenza di lassativi per rende la più comoda, allora precipitassi in questa situazione attuale ùn hè micca una opzione. Eppuru, à sente a so pienghje mentre ch'e aghju pruvatu à andà in bagnu, mi sentu impotente. Nimu ùn hè in casa, allora cumminciu à pienghje.

11:35 am: Lucia è eiu cullemu in cima per pudè fà qualchì travagliu - i piatti devenu esse lavati, a lavanderia piegata è a cena preparata.Lucia hè stata pusata tranquillamente in a so sedia alta, è aghju veramente riisciutu à riunisce tuttu per cena senza un glitch. À u menu: pollu à a griglia, insalata di fasgioli verdi è broccoli arrustiti.

In realtà aghju perdutu a maggior parte di u mo pesu di gravidanza (circa 16 libbre) in i mo primi dui mesi di maternità perchè aghju trovu à pena u tempu di manghjà, ciò chì m'hà lasciatu un mal di testa, mi sentu malinconicu è affamatu senza energia quandu avia * veramente * bisognu it. Hè cusì faciule di scurdà di sè stessu quandu site in casa cù u vostru zitellu invece di vultà à travaglià cù i duveri è i termini per distrarvi. In tuttu, un cena preparata per un pastu hè una grande vittoria per mè! (Relativu: A scienza dice chì avè un zitellu riduce a vostra autostima per 3 anni interi)

12:00 pm:Lucia si mette à mette in furia in u so seggiolu - un segnu chì ella ne hà abbastanza di i so cereali cù ligumi. A pigliu in ghjò per un cambiamentu di pannolinu è un pocu di ghjocu nantu à u lettu. U surrisu di Lucia face chì u mo core si scioglie mentre ghjunghje a manu versu a mo faccia. Sò in celu à ghjucà nantu à u lettu cun ella. Ma dopu à uni pochi di minuti, ella cummencia à inclinà a testa à fiancu. Hè stancu. Cum'è una nova mamma, eru nervosu per ùn esse capace di leghje i signali di e mo figliole, ma pensu chì aghju finalmente cuminciatu à capì ciò ch'ella prova à cumunicà. Calchì volta l'aghju ghjustu è altre volte, cum'è quandu pensu ch'ella hà fame, ma praticamenti mi tira a buttiglia in faccia. Induvinatu male.

12:37 p.m.:Lucia dorme bè, cum'è in, hmmmm, puderia avè più di 20 minuti per mè stessu. Chì devu fà cù sta volta? Vocu à u pianu di sopra per fà mi una bella insalata greca per pranzu, solu per vede chì u lavamanu hè pienu di piatti da quandu aghju preparatu a cena. S'ellu ùn li facciu micca, quale farà ? Una volta chì aghju pulitu uni pochi di piatti, facciu a mo insalata, falu in casa, è mi distrughju subitu da u mo urdinatore è invece di manghjà è di piglià qualchì minutu per rilassami, verificu u mo e-mail. Sò male per rilassassi. Mi pare assai difficile da fà. Eru sempre cusì, ma avà cum'è mamma, sò ancu peggiu. Calchì volta vogliu chì u mo cervellu hà avutu un interruttore off.

12:53 pm: Infine mi sentu cù u mo pranzu è mettu "Pretty Little Liars". Per piacè ùn mi ghjudicate micca. Netflix diventa u megliu amicu di a nova mamma quandu vulete gode solu di pochi minuti di pace senza pensà à nunda.

1: 44 pm:Lucia si sveglia da a so sunnita. Stava durmendu più di una ora! E sapete ciò chì aghju fattu durante quellu tempu oltre à manghjà è rilassami? Nunda. Assolutamente nunda. Hè impurtante solu di sedesi è di schjarisce a testa per ricumpensà te. Ié, averia pussutu lavà a lavanderia o arrizzà a casa, ma quandu Lucia hè addurmintata hè l'unica volta chì possu veramente, rilassassi, allora a pigliu.

3:37 p.m.: Avà ch'ella hè sveglia, aghju urganizatu a camera per più di un'ora è poi stende Lucia per un'altra mini siesta. L'aghju messa in u swing vibratore chì si muove avanti è avanti à diverse velocità. À u principiu, ella fusses, ma dopu qualchì minutu si calma. Pruvate una nova tecnica, ancu se difficiule quandu provu à fà dorme. Ancu s'ella si lagna, l'aspettu finu à ch'ella s'addurmentessi eventualmente. Avete bisognu di assai pacienza. Sò pusatu inconfortu nantu à u pianu vicinu à ella per più di vinti minuti prima ch'ella s'alluntani.

4 ore è mezu: Decidiu di pruvà à travaglià, ancu un pocu. Nanzu di diventà mamma, aghju sempre trovu u tempu di travaglià fora qualchì volta à settimana per almenu 45 minuti. Ancu mentre era incinta, aghju riesciutu à mette in l'ellittica quasi ogni ghjornu. L'eserciziu era sempre parte di a mo rutina prima di a mamma. Mi hà aiutatu à stà focalizatu è à mantene a mo energia. Avà, provu à sprime in mini allenamenti ogni volta chì possu. Saltu nantu à a mo bicicletta ferma è mi ne vanu per 15 minuti. Amu cumu mi sentu dopu avè travagliatu. Mi piacerebbe esse capace di funzionà cum'è prima, ma onestamente mi sentu culpevule per piglià tantu tempu per mè. Avia fattu lunghi è intensi allenamenti cardio, ma u mo tempu hè preziosu cù Lucia, è ùn possu solu mette mi à dedicà tantu tempu à un allenamentu. (Relativu: Perchè avete veramente bisognu di piantà di risponde à e-mail à mezu à a notte)

16: 50 pm:Aghju a fame, è sentu vene un mal di testa. Aspittà finu à a cena ùn hè certamente micca una opzione. Accantu u monitoru di u zitellu, mette una Lucia ora sveglia in a so sedia alta è vai sopra à fà una merenda: ravanelli tagliati, cucumari è pumati cù un pocu oliu d'aliva, sali è pepite. Lucia si mette in furia è torna à batte u sonnu. Ùn rinunziu micca. Li dò un pocu di tè è cummenciu à muvà a so sedia avanti è indietru per aduttà la. Mi sentu quì finu à ch'ella s'addormenta. Stu metudu ùn diventa micca più faciule, è occupa una bona parte di a mo ghjurnata, ma spergu chì in definitiva ne valerà a pena. Lucia dorme più è più freti avà. Finalmente si ne và à dorme dopu à circa 20 minuti è a mamma si ne và à gode di a so merendella.

Hè difficiule di ùn pensà à mè stessu cum'è prima. In u passatu, s'ellu avia bisognu di qualcosa (alimentu, una duscia, un entrenamentu) l'aghju da fà. Avà e cose sò più cumplicate. Ci sò stati tempi chì aghju a fame è vogliu manghjà, ma Lucia dinù, allora vene prima. Aghju sempre messu i so bisogni prima di i mei. Aghju aspittendu un ghjornu quandu e priorità sò più flessibili di novu.

5:23 p.m.: Aghju decisu di pruvà à piglià un sonnu stessu. U zitellu dorme, dunque aghju da pruvà à dorme ancu, nò ? Mi mettu in lettu è u sicondu ch’aghju chjusu l’ochji, sentu chì Lucia si sveglia. Ella scula dolcemente. Tantu per dorme per mamma. Aviu aspittatu veramente un pocu di riposu. Mi sentu disappuntu chì chjaramente ùn succede micca oghje.

7:09 p.m.:Aghju purtatu à Lucia sopra è a mette in a so sedia alta accantu à u mo maritu chì hè ghjustu da u travagliu in casa è a mo mamma chì hà firmatu, cusì pudemu cena in famiglia. Ma, Lucia hà piani diffirenti. Ùn vole micca manghjà.

Vò à cumincià i piatti ma Lucia stende e so bracce versu mè, vale à dì chì vole ghjucà. Falemu in ghjò è ghjucemu nantu à u lettu. L'aghju stendu è tickle i so pedichi è pratichimu a so tecnica di rolling.

Di colpu, Lucia cummencia à fà "urlà" u so criaturu, è sentu l'odore chì hè ora di un altru cambiamentu di pannolinu. Questu hè statu rapidu: Dui minuti prima avemu ghjucatu dolcemente è a prossima cosa chì so, sentu chì ella m'hà fattu un "rigalu" abbastanza grande.

8: 15 pm: Lucia si strufina l'ochji è si gratta u capu. Traduzzione: "Datemi da manghjà, è fatemi in lettu !!" Aghju messu Lucia in u so swing fidu di novu. Durante i primi mesi chì aghju avutu Lucia in casa, stu swing era u mo salvatore. Quandu nunda di ciò chì aghju fattu ùn la pudia fà dorme, stu swing era l'unicu chì pudia.

8:36 p.m.: Lucia dorme, bascula avanti è avanti cù e so nanne à ghjucà. Hà avutu un ghjornu sanu di esse carina, cacca, manghjà è ghjucà cù a mamma. Hè stancu esse un zitellu, ma forse ancu più stancu esse mamma. Mi ricordu chì solu perchè sò una mamma stanca chì ùn significa micca chì sò stancu di esse mamma. Esse mamma hè un travagliu à tempu pienu cù l'ore di travagliu, è ùn ci hè micca vacanze. Ié, sò stancu. Ié, aghju un picculu mal di testa. Ié, mi piacerebbe un pocu di tempu per me stessu, ancu solu per pitturami e unghje, ma mi piace à ghjucà cun ella in lettu. Amu fighjulalla scopre novi muvimenti. Amu manghjà. Amu tuttu di sta zitella, ancu s'ellu sò un zombie chì cammina.

8:39 pm:Hmm, puderia esse scrittu stu articulu, ma invece, decisu di piglià queste ultime ore di a notte per mè stessu è rilassate davanti à a TV in pigiama cù uni pochi di biscotti è iè, più "Pretty Little Liars". (In cunnessione: Mamma Sparte un Post Rinfrescantemente Onestu Di Parenting Cù Malattia Mentale)

9:01 p.m.:U zitellu pare esse falatu per a notte. Basta Netflix. Sò andatu in lettu.

12: 32 am:Lucia si sveglia in cerca di a so sucetta. Li offru un pocu di tè, ma ella ùn hè micca interessata è u spinge via. Li dò u ciucciu. Continua à spuntà. Aghju rimessu. Spunta fora. Lucia s'agita. Si mette à pienghje. Dopu à più di 15 minuti di sta resistenza, a pigliu è a mettu in lettu cù u mo maritu è ​​eiu. A tengu forte contr'à mè è cercu di falla rilassà. Sò cusì stancu, ma aghju bisognu à rende la torna à dorme, cum'è per mè. Un altru 15 minuti dopu, torna à dorme, è provu à fà listessa.

4: 19 am: Lucia si sveglia piangendu. Possu dì ch'ella hè denti perchè si mette u pugnu in bocca è sbava assai. Provu à calmalla. L'aghju pigliatu, scuntendula avanti è avanti nant'à u mo pettu, ma ùn smette micca di pienghje. Pruvate di dà u so pacifier dentizione speciale, ma ùn importa micca. Ella si alluntana. Pruvate à mettela in terra è strofinate a testa è u nasu, chì normalmente li piace, ma hè cusì arrabbiata. L'aghju ritruvata in u so swing postu chì u muvimentu di oscillazione l'aiuta à dorme, ma ella si lamenta quì per deci minuti. Aghju rinunziatu è a riportu in lettu cun noi. Dopu à altri vinti minuti di pienghje, infine, torna lentamente à dorme. Sò stancu. Vaiu à u bagnu, dopu piglià u mo telefunu per fà un pocu di navigazione in Facebook in u lettu. Una volta chì aghju capitu ch'ella hè stata finalmente addormentata per 15 minuti, decisu chì hè sicuru per dorme di novu.

7h31:Lucia mi sveglia cù un sorrisu bellu è dolce. Semu pronti per un altru ghjornu di avventure di mamma è zitellu. Ié, vogliu dorme. Iè, vogliu manghjà. Ié, vogliu tempu per leghje. Ma Lucia deve esse alimentata è cambiata è pulita è vestita. E dopu hà bisognu à fà tuttu torna. Possu fà tuttu u restu ... più tardi.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Remissione di Colite Ulcerosa (UC): Ciò chì duvete sapè

Remissione di Colite Ulcerosa (UC): Ciò chì duvete sapè

PanoramicaA colite ulcerativa (UC) hè una malattia infiammatoria di l'inte tione (IBD). Provoca infiammazioni di lunga durata è ulcere in u vo tru trattu dige tivu.E per one cun UC peri...
Sò Nitrati è Nitrati in Alimenti Nocivi?

Sò Nitrati è Nitrati in Alimenti Nocivi?

I Nitrati è i nitriti ò cumpo ti chì i trovanu naturalmente in u corpu umanu è in certi alimenti, cum'è e verdure. I pruduttori li aghjunghjenu ancu à l'alimenti ...