Perchè Avemu bisognu di parlà di a nostra paura di morte
Cuntenutu
- "A vita hà dumandatu à a Morte," Perchè a ghjente mi ama, ma ti odia? »A morte hà rispostu:" Perchè sì una bella bugia è sò una verità dolorosa ". - Autore scunnisciutu
- Parlemu di a morte per u caffè
- Chì hè a storia di a morte, o l '"elefante in a stanza"?
- Cumu purtà a cunversazione di morte in casa
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
"A vita hà dumandatu à a Morte," Perchè a ghjente mi ama, ma ti odia? »A morte hà rispostu:" Perchè sì una bella bugia è sò una verità dolorosa ". - Autore scunnisciutu
A maiò parte di a ghjente ùn piace micca pensà o parlà di morte. Ancu s'ellu hè inevitabbile chì ognunu di noi mori, teme, ansietà è paura circonda sempre a morte - ancu a parolla sola. Pruvemu à evità di pensalla. Ma fendu cusì, affettemu in realtà a nostra salute mentale è fisica negativamente più di ciò chì sapemu.
Ci hè ancu un termini per questu: ansietà da morte. Sta frasa definisce l'apprehensione chì e persone sperimentanu quandu si rendenu cuscenza di a morte.
"Questa idea", dice Lisa Iverach, PhD, senior research research in l'Università di Sydney, "hè basata nantu à evidenze chì a morte hè una caratteristica significativa in una serie di disordini relativi à l'ansietà".
L'ansietà di morte pò esse perfettamente normale. A paura di l'ignotu è di ciò chì accade dopu hè una preoccupazione legittima. Ma quandu si cumincia à interferisce cù a manera di vive a vostra vita, diventa problematica. È per e persone chì ùn trovanu micca i metudi di fronte adatti, hè pussibule per tutta l'ansietà di causà dolore mentale è stress.
Iverach stabilisce uni pochi di scenarii in cui a paura di a morte hà un impattu negativu nantu à una vita sana. Pudete ricunnosce alcuni:
- U disordine d'ansietà di separazione in i zitelli spessu implica una paura eccessiva di perde persone impurtanti per elli, cum'è i so genitori, per accidenti o morte.
- I cuntrolli compulsivi verificanu ripetutamente interruttori di alimentazione, stufe è serrature in un tentativu di prevene i danni o a morte.
- I lavatori di mani compulsivi spessu temenu cuntrae malatie croniche è periculose per a vita.
- A paura di more per un attaccu di core hè spessu a causa di frequenti visite di duttore per quelli cun disordine di panicu.
- E persone cun disordini di sintomi somatici impegnanu in richieste frequenti di testi medichi è di scansione di u corpu per identificà malatie gravi o terminali.
- E fobie specifiche implicanu una paura eccessiva di altezze, ragni, serpi è sangue, chì sò tutti associati à a morte.
«A morte ùn hè micca qualcosa chì parlemu spessu. Forse avemu tutti bisognu di diventà più comodi discutendu questu sughjettu guasgi tabù. Ùn deve micca esse l'elefante in a stanza ", ramenta Iverach.
Parlemu di a morte per u caffè
Parlà di morte hè u travagliu di a vita di Karen Van Dyke. Oltre à esse un cunsultante prufessiunale à a fine di a vita chì travaglia cun anziani in cumunità assistite è di memoria, Van Dyke hà ospitu u primu Death Cafe di San Diego in u 2013. I Death Cafes servenu cum'è ambienti amichevuli, accoglienti è cunfortevuli per quelli chì volenu parlà apertamente di morte. Parechji sò in i caffè attuali o in i ristoranti induve a ghjente manghja è beie inseme.
"U scopu di Death Cafes hè di schjarisce a carica di u misteru di ciò chì a vostra sperienza pò esse o micca", dice Van Dyke. "Aghju definitivamente a vita diversamente avà, più in u mumentu, è sò assai più specificu nantu à induve vogliu mette a mo energia, è questu hè una correlazione diretta per pudè parlà di morte cù libertà".
Questa espressione di morte hè assai più sana di l'altri abitudini è azzioni chì pudemu avè aduttatu per evità a morte. Fighjulà a televisiò, beie alcolu, fumà, è cumprà ... è s'elli fussinu solu distrazioni è abitudini in cui ci impegnemu per evità di pensà à a morte? Sicondu Sheldon Solomon, prufessore di psiculugia in u Skidmore College in Saratoga Springs, New York, aduprà sti cumpurtamenti cum'è distrazioni ùn hè micca un cuncettu straneru.
"Perchè a morte hè un sughjettu cusì sfavorevule per a maiò parte di a ghjente, pruvemu subitu à caccià la fora di a nostra testa fendu cose per distrae noi stessi", dice Solomon. A so ricerca suggerisce chì a paura di morte pò scatenà reazzioni, abitudini è cumpurtamenti chì parenu nurmali.
Per cuntrastà questi cumpurtamenti, avè un approcciu sanu è una prospettiva di morte puderia esse un iniziu.
I Caffè di a Morte sò spuntati in tuttu u mondu. Jon Underwood è Sue Barsky Reid anu fundatu Death Cafes in Londra in u 2011 cù u scopu di rende e discussioni nantu à a morte menu intimidanti presentendu li in ambienti amichevuli socialmente. In 2012, Lizzy Miles hà purtatu u primu Death Cafe in i Stati Uniti à Columbus, Ohio.
Hè chjaru chì un numeru crescente di ghjente vole parlà francamente di a morte. Ciò chì anu ancu bisognu hè un spaziu sicuru è invitante, chì i Death Cafes furniscenu.
Chì hè a storia di a morte, o l '"elefante in a stanza"?
Forse hè a paura di a parolla chì li dà u putere.
Caroline Lloyd, chì hà fundatu u primu Death Cafe in Dublinu, dice chì cù l'eredità di u Cattolicesimu in Irlanda, a maiò parte di i rituali di morte sò centrati intornu à a chjesa è e so tradizioni di lunga data cum'è funerali è cerimonie religiose. Una nuzione chì certi cattolici credevanu ancu era chì cunnosce i nomi di i dimònii era un modu di caccià u so putere.
È se, in u mondu d'oghje, pudessimu aduprà quellu approcciu à a morte? Invece di dì eufemisimi cum'è "attraversatu", mortu ", o" avanzatu "è alluntanati da a morte, perchè ùn l'abbracciamu micca?
In America, visitemu e tombe. "Ma questu ùn hè micca ciò chì tutti volenu", dice Van Dyke. A ghjente vole parlà apertamente - di a so paura di morte, di e so sperienze di esse malatu terminale, di testimone di a morte di una persona cara, è di altri temi.
U Death Cafe in Dublinu si tene in un pub, in stile irlandese, ma nimu si imbriaca quandu si tenenu queste conversazioni scherzose. Benintesa, puderanu avè una pinta o ancu tè, ma a ghjente in u pub - ghjovani è vechji, donne è omi, rurali è urbani - sò seri quandu si tratta di trattà a morte. «Anu ancu divertimentu. Laugher ne face parte ", aghjusta Lloyd, chì accoglierà prestu u so quartu Death Cafe in a capitale irlandese.
Hè chjaru chì sti caffè facenu un bon travagliu.
"Hè sempre assai ciò chì a cumunità vole", dice Van Dyke. "È, sò diventatu un pocu di più in pace chì a morte hà da accade dopu avè fattu quessa per tantu tempu." Ci hè avà 22 host Cafe di a morte in San Diego, tutti guidati da Van Dyke è cù u gruppu chì sparte e pratiche migliori.
Cumu purtà a cunversazione di morte in casa
Mentre i Caffè di a Morte sò sempre relativamente novi in i Stati Uniti, parechje altre culture anu rituali pusitivi di longa durata intornu à a morte è a morte.
Rev. Terri Daniel, MA, CT, hà un certificatu in Morte, Mortu è Luttu, ADEC. Hè dinò u fundatore di l'Istitutu di Sensibilizazione à a Morte è di a Cunferenza di l'Ultra Vita. Daniel hà sperienza in l'usu di rituali sciamanici di culture indigene per aiutà a guarigione di e persone trascinendu l'energia di u traumu è a perdita fora di u corpu fisicu. Hà studiatu i rituali di morte ancu in altre culture.
In Cina, i membri di a famiglia riuniscenu altari à parenti recentemente morti. Queste puderebbenu cuntene fiori, foto, candele, è ancu cibu. Lascianu issi altari per almenu un annu, qualchì volta per u sempre, cusì l'ànime di quelli chì sò partuti sò cun elli ogni ghjornu. A morte ùn hè micca una ripensata o una paura, hè un ricordu d'ogni ghjornu.
Daniel cita un ritu islamicu cum'è un altru esempiu: Se una persona vede una prucessione funeraria, deve seguità per 40 passi per fermà è ricunnosce l'importanza di a morte. Ammenta ancu cumu l'Induismu è u Buddhismu cum'è religioni è e culture chì frequentanu insegnanu è capiscenu l'importanza di a morte è di a preparazione per a morte cum'è una strada per l'illuminazione, invece di cunsiderà a morte cun paura è ansietà.
Cambià l'attitudine nantu à a morte hè sicuramente in ordine. Se vive a nostra vita in paura di morte affetta negativamente a nostra salute, allora duvemu fà un sforzu per abbraccià un pensamentu è un comportamentu positivi, sani intornu à u tema. Trasfurmà a narrazione nantu à a morte da l'ansietà à l'accettazione, sia attraversu i Death Cafes o altri rituali, hè di sicuru un bonu primu passu per apre a conversazione. Forse dopu à què, pudemu abbraccià apertamente è celebrà a morte cum'è una parte di u nostru ciclu di vita umanu.
Stephanie Schroeder hè una cità di New York–Scrittore è autore freelance basatu. Avvucatu è attivista di a salute mentale, Schroeder hà publicatu u so ricordu, "Beautiful Wreck: Sex, Lies & Suicide", in 2012. Attualmente coedita l'antologia "HEADCASE: LGBTQ Writers and Artists on Mental Health and Wellness", chì esse publicatu da Oxford University Press in 2018/2019. A pudete truvà nant'à Twitter à @ StephS910.