Dente di Lione: à chì serve, cumu aduprà è effetti collaterali
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- U dente di leone pò aiutà in u trattamentu di u novu coronavirus?
- Chì sò i cumpunenti principali
- Cumu aduprà u dente di leone
- 1. Tè di tarassaco
- 2. Succu di tarassaco
- 3. In modu naturale
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
U Dente di Lione hè una pianta cù un nome scientificu Taraxacum officinale, cunnisciutu ancu cum'è corona di monacu, pinta è taráxaco. Sta pianta medicinale hà un gambu cavu è erettu, cù foglie sparte in segmenti prufondi è fiori gialli d'oru, chì righjunghjenu un'altezza di circa 30 centimetri.
Per via di e so pruprietà, Dente di Lione pò esse adupratu per aiutà in u trattamentu di disordini digestivi, prublemi di fegatu è pancreas è condizioni di a pelle, per esempiu. Inoltre, secondu un studiu fattu in Cina in u 2011 [1], u tè da sta pianta pare ancu esse capace di eliminà l'infezzione da virus più rapidamente Influenza, rispunsevule di a gripe cumuna.
Per chì ghjè
Cum'è azione antiossidante, antiinfiammatoria, epatica-protettiva è leggermente analgesica, u tarassu hè spessu indicatu per aiutà in u trattamentu di:
- Prublemi digestivi;
- Mancanza d'appitittu;
- Disturbi biliari;
- Malatie di u fegatu;
- Emorroidi;
- Goccia;
- Reumatismu;
- Eczema;
- U colesterolu più bassu;
- Cambiamenti renali o vesicali.
Inoltre, u dente di leone pare ancu aumentà a produzzione d'insulina, chì pò aiutà in u trattamentu di a diabetes, in più di avè un forte putere diureticu, è pò dunque esse adupratu cum'è cumplementu per u trattamentu di infezioni urinarie, ritenzione di fluidi è alta pressione. A radica di a pianta hà ancu un liggeru effettu lassativu.
Sicondu un studiu fattu in Cina in u 2011 [1], Dente di leone pò ancu aiutà in u trattamentu di l'influenza, postu chì hè statu osservatu chì i tè di più di 15 mg / ml parenu eliminà u virus di l'influenza (Influenza) di l'urganisimu. Cusì, è ancu se u tè di tarente pò aiutà in u trattamentu di l'influenza, a so concentrazione deve esse più grande di 15 mg / ml, chì hè difficiule da attestà in casa. Cusì, u tè deve esse fattu solu cum'è cumplementu à u trattamentu indicatu da u duttore.
U dente di leone pò aiutà in u trattamentu di u novu coronavirus?
A causa di e pruprietà chì sta pianta hà dimustratu contr'à u virus di l'influenza, u Influenza, U dente di leone hè indicatu cum'è un modu per cumplementà u trattamentu di u novu coronavirus. Tuttavia, ùn ci hè nisuna indicazione di una fonte ufficiale o studiu chì dimostra a so azzione contr'à u novu coronavirus.
Cusì, u dente di leone ùn deve esse adupratu cum'è modu naturale per trattà u coronavirus, è l'autorità sanitarie devenu esse informate s'elli sò suspettati di esse infettati, per seguità u trattamentu medicu u più adattu.
Chì sò i cumpunenti principali
U Dente di Lione hè una pianta assai nutritiva, è i so cumpunenti principali includenu fibre, vitamine A, B, C è D, proteine è minerali, cumpresu u putassiu. Hè per questa ragione, chì sta pianta pare aiutà assai in casi di mancanza d'appetitu.
Cumu aduprà u dente di leone
A pianta di dente di leone pò esse usata per preparà tè, tinture è suchji. Inoltre, pò ancu esse prisente in formulazioni pronti, dispunibuli in farmarii è magazini di alimenti salutari.
1. Tè di tarassaco
Ingredienti
- 1 cucchiaia di radice di tarassaco;
- 200 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Per preparà u tè, basta à aghjunghje l'acqua bollente cù a cucchiaia di a radice è lasciate riposà per 10 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie finu à 3 volte à ghjornu. In casu di prublemi gastrointestinali, u tè deve esse betu prima di pranzi.
2. Succu di tarassaco
Ingredienti
- Foglie di dente di leone novi;
- Acqua di Coconut.
Modu di preparazione
Battite e foglie in un processatore, cù l'acqua di coccu è bevi trè volte à ghjornu. Generalmente, e foglie di tarassaco anu un gustu amaru è, dunque, i più recenti, chì u so sapore hè menu intensu, devenu esse aduprati. Inoltre, pudete mischjà altri ingredienti, cum'è u suchju di mela, a menta è u zenzeru, per esempiu, per migliurà u gustu è dà più pruprietà à stu suchju. Cunnosce e pruprietà di u zenzeru.
3. In modu naturale
U Dente di Lione pò ancu esse adupratu in a so forma naturale in cucina. Siccomu hè una pianta sicura per u cunsumu, u dente di leone pò esse adupratu per preparà insalate, zuppe è ancu alcuni dessert.
Possibili effetti collaterali
Ancu s'ellu hè raru, l'usu di dente di lione pò causà disordini gastrointestinali o reazioni allergiche.
Quale ùn deve micca aduprà
U Dente di Lione ùn deve micca esse adupratu in e persone chì sò ipersensibili à sta pianta, chì soffrenu di ostruzione di i canali biliari o di occlusione intestinale. Inoltre, ùn deve mancu esse adupratu in gravidanza.