Co-Host "Project Runway" Tim Gunn Slams Industria di a Moda per Ignorà e Donne Plus-Size
Cuntenutu
Tim Gunn ne hà assai forti sentimenti nantu à u modu chì i disegnatori di moda trattanu à qualchissia di più di una taglia 6, è ùn si ferma più. In un novu puzzicheghju publicatu in u Washington Post ghjovi, u Prughjettu Pista co-host hà messu tutta l'industria in furia per u modu in cui "hà giratu u spinu à e donne di più dimensioni".
"Ci sò 100 milioni di donne di taglia grande in America, è, per l'ultimi trè anni, anu aumentatu a so spesa in vestiti più veloce di i so contraparti di taglia dritta", scrive. "Ci hè soldi per esse fattu quì ($ 20,4 miliardi, up 17 per centu da 2013). Ma parechji diseggiani-dripping with disdein, mancanti d'imaginazione o simpricimenti troppu cowardly per piglià un risicu - sempre ricusate di fà vestiti per elli ".
Gunn ùn si lascia micca o Prughjettu Pista fora di u ganciu, spieghendu chì i cuncettori si lagnavanu di a sfida di e "vere donne" ogni stagione è ancu ammettendu chì a recente vittoria di Ashley Nell Tipton (hà vintu a stagione 14 cù a prima collezione di più dimensioni di u spettaculu) ùn hà micca inspiratu fiducia chì l'industria hè seria di cambià.
"A so vittoria puzzava di tokenism", dice. "Un ghjudice m'hà dettu ch'ella "votava per u simbulu" è chì era vestiti per una "certa populazione". Aghju dettu ch'elli devenu esse panni chì tutte e donne volenu vèstinu. Ùn sognu micca di lascià chì ogni donna, ch'ella sia di taglia 6 o 16, li porti. Basta à fà un cennu versu l'inclusività ùn basta micca. "
Ùn ci hè nisuna ragione chì l'industria ùn deve esse capace di cambià da l'internu, è Gunn dà un gridamentu meritatu à marche cum'è ModCloth è u designer Christian Siriano chì anu dimustratu chì pò esse fattu. Ogni donna vole vede è sente u so megliu. L'industria di a moda deve fà megliu. Cum'è Gunn dice, "Cuncettori, fate u travagliu".
Leghjite u cumpletu op-ed in u Washington Post.