Cumu aduprà l'epilatore elettricu
Cuntenutu
- Opzioni di epilatore elettricu
- Cumu fà l'epilazione currettamente
- 1. Ferru a diapositiva 3 ghjorni nanzu
- 2. Fate l'esfoliazione di a pelle 1 à 2 ghjorni prima
- 3. Principià à una vitezza più bassa
- 4. Mantene l'epilatore à 90º
- 5. Fate l'epilazione in a direzione opposta à i capelli
- 6. Evita d'avè fretta
- 7. Applica una crema calmante à a pelle
- Cumu pulisce l'epilatore elettricu
L'epilatore elettricu, cunnisciutu ancu cum'è epilatore, hè un picculu dispositivu chì permette di epilà in modu simile à a cera, tirendu i capelli da a radica. In questu modu, hè pussibule ottene una depilazione più longa in pocu tempu è senza a necessità di esse sempre cumprendu cera.
Per caccià i capelli, l'epilatore elettricu di solitu hà picculi dischi o molle chì funzionanu cum'è pinzette elettriche, tirendu i capelli da a radica, è ponu esse aduprati in guasi tutte e parte di u corpu, cum'è a faccia, i bracci, e gambe, a zona di u bikini, daretu è panza, per esempiu.
Ci sò parechji tippi di epilatori elettrichi, chì varieghjanu di prezzu secondu a marca, u tippu di metudu ch'elli usanu per caccià i capelli è l'accessori ch'elli portanu, dunque a scelta di u megliu epilatore varia di solitu da persona à persona. Tuttavia, l'epilatori chì travaglianu cù i dischi parenu esse quelli chì causanu u menu disagiu.
Opzioni di epilatore elettricu
Alcuni di l'epilatori elettrici più usati includenu:
- Philips Satinelle;
- Braun Silk-Epil;
- Panasonic Wet & Dry;
- Philco Comfort.
Alcuni di sti epilatori anu una putenza più grande è, dunque, ponu esse megliu per l'epilazione maschile, postu chì i capelli tendenu à esse più spessi è difficiuli da rimuovere. Generalmente, più a putenza è e caliper anu u dispositivu, più sarà costu.
Cumu fà l'epilazione currettamente
Per uttene una epilazione liscia, liscia è di longa durata cù l'epilatore elettricu, ci vole à seguità uni pochi di passi:
1. Ferru a diapositiva 3 ghjorni nanzu
I capelli assai longhi, in più di causà più dolore à u mumentu di l'epilazione, ponu impedisce u funziunamentu di alcuni epilatori elettrici, riducendu a so efficacia. Dunque, una bona punta hè di fà passà u rasoiu nantu à u situ per epilà circa 3 à 4 ghjorni nanzu, affinchì i capelli sianu più corti quandu si utilizza l'epilatore. A lunghezza ideale per l'epilazione hè di circa 3 à 5 mm.
Vede cumu fà passà a lama senza causà peli incarniti.
2. Fate l'esfoliazione di a pelle 1 à 2 ghjorni prima
L'esfoliazione hè unu di i migliori metudi per prevene i peli incarniti, perchè aiuta à rimuovere e cellule morte di a pelle chì si accumulanu, permettendu à i capelli di passà per i pori.
Dunque, si raccomanda di depilà a regione da depilà da 1 à 2 ghjorni prima di l'epilazione, aduprendu per esempiu una machja di u corpu o una spugna di bagnu. Scuprite cumu fà 4 tippi di machja di u corpu fatta in casa.
Dopu l'epilazione, l'esfoliazione pò esse fatta ogni 2 o 3 ghjorni, per assicurà chì a pelle ferma liscia è libera di peli incarniti.
3. Principià à una vitezza più bassa
A maiò parte di l'epilatori elettrichi anu almenu 2 velocità operative. L'ideale hè di cumincià cù a velocità più bassa è poi aumentà gradualmente, chì permette di testà i limiti di u disagiu causatu da l'epilatore è ancu si abituisce à a pelle, riducendu u dolore cù u tempu.
4. Mantene l'epilatore à 90º
Per chì tutti i capelli sianu rimossi cù successu, l'epilatore deve esse tenutu à un angulu di 90º cù a pelle. In questu modu, hè pussibule assicurà chì e pinzette sianu capaci di capisce bè i capelli, caccendu ancu i più chjucchi, è garantendu una pelle più liscia.
Inoltre, ùn hè micca necessariu di applicà troppu pressione contr'à a pelle, chì in più di causà più irritazione di a pelle, pò ancu impedisce u funziunamentu currettu di e parti mobili di u dispusitivu, chì finisce per deteriorà u so funziunamentu.
5. Fate l'epilazione in a direzione opposta à i capelli
A differenza di u rasoiu, in cui l'epilazione deve esse fatta in direzzione di crescita di i capelli per evità i peli incarniti, l'epilatore elettricu deve esse adupratu in a direzione opposta. Questu assicura chì i capelli ùn si attaccanu micca à a pelle, essendu più facilmente afferrati da l'epilatore. Una bona opzione hè di fà movimenti circulari nantu à a pelle, assicurendu chì pudete eliminà ancu i capelli chì crescenu in direzzioni diverse.
6. Evita d'avè fretta
Passà l'epilatore elettricu troppu veloce nantu à a pelle pò finisce per rompe i capelli, invece di rimuoverli à a radice. Inoltre, per passalli rapidamente, l'epilatore pò ùn esse capace di coglie tutti i peli, è serà necessariu passà l'apparecchiu parechje volte in u stessu locu, per uttene l'epilazione desiderata.
7. Applica una crema calmante à a pelle
Dopu l'epilazione, è prima di pulisce l'epilatore, una crema calmante deve esse applicata à a pelle, cun aloe vera, per esempiu, per alleviare l'irritazione è riduce u disagiu causatu da u prucessu. Tuttavia, si deve evità di aduprà creme idratanti, chì ponu chjude i pori è aumentà u risicu di peli incarniti. L'idratante deve esse adupratu solu 12 à 24 ore dopu.
Cumu pulisce l'epilatore elettricu
U prucessu di pulizia di l'epilatore elettricu pò varià secondu a marca è u mudellu, in ogni casu, in a maiò parte di i casi hè dovutu à:
- Cacciate u capu di epilatore elettricu;
- Passà una piccula spazzola sopra a testa è l'epilatore per caccià i peli sciolti;
- Lavate a testa di l'epilatore sottu à l'acqua corrente;
- Asciugate a testa di l'epilatore cun un asciugamanu è lasciate asciugà à l'aria;
- Fate passà un pezzu di cotone cù alcolu in e pinzette per eliminà ogni tipu di batteri.
Ancu se stu passu à passu si pò fà nantu à guasi tutti l'epilatori elettrichi, hè sempre megliu à leghje u manuale d'istruzzioni di u dispusitivu è seguità l'istruzzioni di u fabricatore.