Cumu tengu a mo cunfidenza Mentre Avè una Malattia Invisibile
Cuntenutu
Sò ciò chì pensate: Cumu hè esattamente questu pussibule?
A depressione pò esse una di e più stime di sè chì arruvinanu e malatie. Hè una malatia chì face i vostri passatempi è interessi inferiori, una malatia chì face i vostri amichi nemichi, una malatia chì si nutrisce di a vostra luce lascendusi solu cù a bughjura. È puru, cù tuttu ciò chì hà dettu, tù pò radiate fiducia ancu sè campate cun depressione.
Prima di andà più luntanu, duvete sapè chì questu ùn hè micca un articulu di auto-aiutu. Questu ùn hè micca un articulu "Puderaghju cambià a vostra vita in 10 ghjorni". Piuttostu, questu hè un articulu "sì più forte, più curaghjosu è più meravigliosu di ciò chì pensate, allora datevi qualchì creditu". A dicu perchè ghjè ciò chì sò venutu à amparà nantu à mè stessu.
Bipolari è eiu
Vivu cun disordine bipolari. Hè una malattia mentale cù periodi di bassi è alti severi. Aghju ricevutu u diagnosticu in 2011, è aghju amparatu parechji meccanismi di affrontamentu annantu à l'anni nantu à cume trattà a mo situazione.
Ùn aghju mancu vergogna per a mo malatia. Aghju cuminciatu à soffre quandu aviu 14 anni. Aghju sviluppatu bulimia è aghju cuminciatu à dannicimmi per trattà i penseri chì passanu in a mo testa. Nimu ùn sapia ciò chì accadia cun mè perchè, allora, ùn era micca solu discututu in publicu. Era cumpletamente stigmatizatu, cumpletamente tabù.
Oghje, gestu un contu Instagram per mette in risaltu e malatie mentali è sensibilizà per e diverse cundizioni - micca solu per a mo propria. Ancu se aghju avutu bisognu di una pausa occasionale da e rete suciale, mi hà veramente aiutatu à truvà forza in tempi di debbulezza culligendu mi cù l'altri. Ma s’è tù mi avessi dettu un annu fà chì averia a fiducia d’ùn amà solu u mo corpu ma ancu i mo secreti i più prufondi è i più foschi, mi ne riderebbe in faccia. Eiu? Esse fiduciosu è felice cù me stessu? Mancu per ride.
L'amore hà bisognu di tempu per cresce
Tuttavia, cù u tempu, sò diventatu più sicuru. Ié, trattu sempre di bassa autostima è di penseri negativi - ùn anderanu mai. Ci vole tempu è capiscitura, ma aghju amparatu à amà mi stessu.
Questu ùn pudia micca esse più luntanu da a verità. U fattu chì ùn travagliate micca solu una malattia mentale, ma ancu avè da trattà cun l'estigma di a sucietà, significa chì site più forte di ciò chì pensate. Capiscu cumpletamente chì a cunfidenza è e malatie mentali ùn vanu micca da a manu. Ùn si sveglierà micca ogni matina sintendu si in cima di u mondu, prontu à cunquistà ogni scopu chì ti metti.
Ciò chì aghju amparatu hè di lascià u tempu. Permettite di sente e vostre emozioni. Date ti creditu. Date ti una pausa. Date vi u benefiziu di u dubbitu. E sopratuttu, datevi l'amore chì meritate.
Ùn site micca a vostra malatia
Hè faciule di mette l'altri in primu locu, soprattuttu quandu ùn vi sentite micca cunfidenti in voi stessu. Ma forse hè ora chì vi consideriate una priorità. Forse hè ora di smette di criticà sè stessu, è dassi veramente un cumplimentu. Sustegnu è alzate i vostri amichi - perchè ancu voi stessu?
I pinsamenti negativi in a vostra testa ponu sona cum'è i vostri, ma ùn sò micca. Sò a vostra malatia chì si cunvince di e cose chì ùn site micca. Ùn site micca inutile, un fardu, un fiascu. Ti alzate ogni matina. Ùn pudete micca lascià u vostru lettu, ùn puderete micca andà à travaglià qualchi ghjornu, ma site vivu è campatu. A fate!
Un colpu di applausi per voi!
Arricurdatevi, micca tutti i ghjorni saranu grandi. Micca tutti i ghjorni vi purtaranu nutizie stupende è sperienze maravigliose.
Face u mondu di capu. Fighjate a vita ghjustu in faccia è dite: "Aghju avutu questu".
Site stupendu. Ùn vi scurdate chì.
Olivia - o Liv in breve - hè 24, da u Regnu Unitu, è un blogger di salute mentale. Ella ama tutte e cose gotiche, in particulare Halloween. Hè dinò un appassiunatu massiccia di tatuaggi, cù più di 40 finu à avà. U so contu Instagram, chì pò smarisce di tantu in tantu, si pò truvà quì.