Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Aprile 2025
Anonim
PORTARE. ODESSA MAMMA. 18 FEBBRAIO. Ricetta del lardo. PANORAMICA DEI COLTELLI
Video: PORTARE. ODESSA MAMMA. 18 FEBBRAIO. Ricetta del lardo. PANORAMICA DEI COLTELLI

Cuntenutu

U sviluppu di u zitellu à 40 settimane di gestazione, chì hè incinta di 9 mesi, hè cumpletu è hè prontu à nasce. Tutti l'organi sò furmati cumpletamente, u core batte circa 110 à 160 volte per minutu è a consegna pò cumincià à ogni mumentu.

Attenti à quante volte u zitellu si move un ghjornu è se a panza si rigida o si sente crampata, chì sò segni di travagliu, soprattuttu s'elli rispettanu una frequenza regulare. Verificate altri segni di travagliu

Immagine di u fetu à a settimana 40 di a gravidanza

Sviluppu di u fetu

U sviluppu di u fetu à 40 settimane di gestazione mostra chì:


  • Upelle hè liscia, cù pieghe grasse nantu à e gambe è e bracce è pò ancu esse qualchì vernice. U zitellu pò avè assai capelli o uni pochi fili, ma alcuni sò prubabili di cascà in i primi mesi di u zitellu.
  • musculi è articulazioni sò forti è u zitellu reagisce à u sonu è u muvimentu. Ricunnosce i soni cunnisciuti, in particulare a voce di a mamma è di u babbu, s'ellu hà cumunicatu spessu cun ellu.
  • O sistema nervosu hè cumpletamente prontu è abbastanza maturu per u zitellu per sopravvive fora di l'utru, ma e cellule cerebrali continueranu à multiplicassi in i primi anni di vita di u zitellu.
  • O sistema respiratoriu hè maturu è appena u cordone umbilicale hè tagliatu, u zitellu pò cumincià à respira da solu.
  • ochji di u zitellu sò abituati à vede in una distanza stretta, perchè era in l'utru è ùn ci era micca assai spaziu quì, è dopu a nascita, a distanza ideale per parlà cù u zitellu hè un massimu di 30 cm, chì a distanza da u pettu à u visu di a mamma, circa.

Dimensione di u fetu

A dimensione di u fetu à 40 settimane di gestazione hè di circa 50 cm, misurata da u capu à i piedi è u pesu hè di circa 3,5 kg.


Cambiamenti in donne à 40 settimane di gravidanza

I cambiamenti in e donne à 40 settimane di gravidanza sò marcate da stanchezza è gonfiore chì, malgradu esse più apparenti in e gambe è in i pedi, ponu influenzà tuttu u corpu. À questu stadiu, ciò chì hè raccomandatu hè di riposà u più pussibule, avendu una dieta leggera.

Sì e cuntrazioni sò sempre assai sporadiche, marchjà à un ritmu più veloce pò aiutà. A donna incinta puderà marchjà per circa 1 ora à u ghjornu, ogni ghjornu, in a prima mattina o in a tarda dopu meziornu, per evità i tempi più caldi di a ghjurnata.

A maiò parte di i zitelli nascenu finu à 40 settimane di gestazione, ma hè pussibule chì continuerà finu à 42 settimane, tuttavia, se u travagliu ùn principia spontaneamente finu à 41 settimane, hè pussibule chì l'ostetricu sceglie di induce u parturimentu, chì cunsiste in l'amministrazione oxytocin in u sangue di a mamma, in l'uspidale, per stimulà e cuntrazioni uterine.

A vostra gravidanza per trimestru

Per fà a vostra vita più faciule è ùn perde micca u tempu à circà, avemu separatu tutte l'infurmazioni chì avete bisognu per ogni trimestre di gravidanza. In chì quartieru site?


  • 1u Trimestre (da a 1a à a 13a settimana)
  • 2u Trimestru (da a 14 à a 27th settimana)
  • 3u Trimestru (da u 28 à a 41stima settimana)

Interessante

Cosa hè a moxibustione è à chì serve

Cosa hè a moxibustione è à chì serve

A moxibu tione, chjamata ancu moxoterapia, hè una tecnica di agopuntura chì cun i te à applicà u calore direttamente o indirettamente à a pelle, aduprendu un ba tone avvoltu c...
Rinite vasomotoria: chì hè, sintomi principali è trattamentu

Rinite vasomotoria: chì hè, sintomi principali è trattamentu

A rinite va omotoria hè l'infiammazione di e membrane chì i trovanu à l'internu di u na u, chì producenu intomi cum'è na u eculu, na u tufatu è pruriginante, ...