DiabetesMine Design Challenge - Vincitori passati
Cuntenutu
#WeAreNotWaiting | Summit annuale di l'innovazione | D-Data ExChange | Cuncorsu di Voci di Paziente
I nostri Vincitori di u 2011 Challenge Design
Un ringraziu tamantu è felicitazioni à tutti quelli chì anu participatu à u nostru cuncorsu d'innovazione aperta 2011! Ancora una volta pensemu chì questu sforzu hè un esempiu di "crowdsourcing" à u so megliu - {textend} cullendu i cuncetti più brillanti di tutta a cumunità per aiutà à migliurà a vita cù u diabete.
Jeffrey Brewer, allora Presidente è CEO di a Fundazione per a Ricerca di Diabete Juvenile (JDRF), hà dichjaratu:
"Stu cuncorsu hà creatu una grande quantità di buzz in l'industria di u diabete, aiutendu veramente à spinghje l'evoluzione di i dispositivi medici".
Simu assai fieri è eccitati per quessa.
Quist'annu avemu ricevutu guasi 100 sottumissioni - {textend} decine di quelli di studienti universitarii, chì studianu Medicina, Entomologia, Nutrizione, Cuncepimentu Industriale, Cuncepimentu d'Interazione, Cuncepimentu di u Produttu, Ingegneria, Ingegneria Biomedica, Ingegneria Meccanica, Media Interattivi, Architettura, è ancu di più. Avemu avutu assai più entrate internaziunale quest'annu chè mai! Avemu vistu dinò assai participazione da prufessiunali medichi è imprenditori in imprese startup intornu à i Stati Uniti È ci sò stati assai ricercatori, pazienti è genitori implicati. Kudos à tutti!
Istituzioni educative participanti incluse (in ordine alfabeticu):
- Università di l'Accademia d'Arte
- Università AUT, Nuova Zelanda
- College di Brooklyn
- Università Carnegie Melon
- Fanshawe College
- Istitutu di Tecnulugia di Georgia
- IED (Instituto Europeo di Design)
- Università Johns Hopkins
- Massachusetts Institute of Technology (MIT)
- Università Nordoccidentale
- Oslo School of Architecture and Design
- Università di Pune, India
- Università di Brasilia
- Università di Cincinnati
- Università di l'Illinois Urbana Champaign
- Università di Limerick
- Università di Medicina è Farmacia, Bucarest
- Università di Pennsylvania / Scola di Medicina
- VSMU (Vitebsk State Medical University) in Europa
Una volta di più, bella a bella alinea!
A sfida per a nostra Squadra di Ghjudiziu ogni annu hè di bilancià i cuncetti qualchì volta cuncurrenti di "grande cuncepimentu" versus "innuvazione". Cumu valutemu l'estetica nantu à a fattibilità funzionale di un'idea, è u so veru putenziale per vene à u mercatu prestu? È chì ne pensemu di a larghezza di l'impattu: Onuremu una grande soluzione per un picculu nichu, o circhemu solu cose chì anu un impattu largu quant'è a vita di parechje persone pussibule? A nostra soluzione in l'ultimi anni hè stata di spartà i premii di u Grand Premiu in trè categorie approssimative chì abbraccianu a gamma di queste preoccupazioni.
Avemu avutu tante entrate stand-out quest'annu chì aghjustemu dinò duie menzioni d'onore. Assicuratevi di leghje finu à a fine di questu post.
Senza più tardi, sò felice di annunzià i vincitori di quist'annu:
VINCITORI DI GRAN PREMIO (3){Paquet de prix: 7.000 $ en numéraire, plus une consultation complémentaire avec les experts IDEO Design Health & Wellness, è un bigliettu d'accessu gratuitu à a Cunferenza Health 2.0 di settembre 2011}
Pancreum hè un "pancreas artificiale purtabile" modulare in trè parti futuristichi chì porta a cumminazione di u pompamentu di l'insulina tubeless è u monitoru continuu di u glucosiu à u prossimu livellu. I so creatori anu aghjuntu ancu un terzu cumpunente chì furnisce u glucagonu cum'è antidotu per u zuccherinu in sangue. I "cervelli" di u sistema risiedenu in u CoreMD abilitatu Bluetooth, cuncepitu per "creà una piattaforma flessibile, aperta, è cuncepimentu architetturale cumunu chì permetterebbe à i dispositivi medici di esse più accessibili di ciò chì hè dispunibule in u mercatu oghje".
I ghjudici anu accunsentitu chì Pancreum hè un cuncettu futuristicu fantasticu. Unu hà nutatu: "Si tratta di difetti di cuncepimentu maiò in tutte e pompe attuali è hè u primu cuncepimentu chì aghju vistu chì riunisce un sistema di consegna duale cun CGM in una manera integrata è chiavi in mano".
Aspettemu di amparà di più nantu à cume si consegna l'insulina è u glucagonu sottucutaneamente. A bona nutizia hè chì Pancreum pare esse digià in sviluppu, è hà certamente u putenziale di avè un impattu veru nantu à a vita di e persone cun diabete.
Felicitazioni à l'ingenieru elettronicu è software Gil de Paula è a so squadra in Pancreum, LLC, per u so design vincitore!
BLOB hè un picculu dispositivu portatile di consegna di insulina à u cuntrariu di tuttu ciò chì avemu vistu prima. Pò esse purtatu in una stacca o purtatu nantu à una catena di collu, è ancu incorpora un refrigerante per quelli chì campanu in climi più caldi.
I ghjudici anu pensatu chì si trattava di una soluzione semplice è elegante à un prublema di diabete di u mondu reale: schlepping your insulin around and injecting discretely.
In particulare, seria utile per i diabetichi di tippu 2 chì piglianu quantità determinate di insulina - {textend} ancu cum'è una alternativa pussibule à e semplici pompe patch chì sò sviluppate per quellu mercatu. Perchè portà qualcosa di aderitu à u vostru corpu sempre se puderete serve u listessu scopu cù sti picculi "blobs" di tasca?
Felicitazioni à u designer è diabeticu di tipu 1 (da l'Uruguay) Lucianna Urruty per u so pensamentu innovatore!
diaPETic hà impressionatu i ghjudici purtendu l'elementi impegnativi di u ghjocu in u mondu di u diabete di un ghjovanu. Hè una applicazione iPhone / iPod touch chì aiuta un glucometru per "ricunnosce l'utilizatore cum'è un essere umanu". Hè attualmente cuncepitu specificamente per e ragazze adolescenti, ma altri caratteri ponu esse facilmente creati per masci è zitelli più chjucchi, ecc
L'applicazione funziona un pocu cum'è i famosi siti WebKinz è Club Penguin per i zitelli, ma cumbinata direttamente cù a gestione di u diabete: l'utente crea un avatar per animali domestici chì interagisce cun elli per incuraghjà i test di glucosiu è suggerisce strategie per u cuntrollu. L'utilizatori riuniscenu punti chì ponu esse riscattati per "accessori" per u so avatar. A diversione hè di "sbloccà" novi elementi, è u vostru avatar pò trasformassi in un novu animale cù u tempu.
I ghjudici anu ritenutu chì sta applicazione incarnava un'idea impactante per motivà u cambiamentu di comportamentu aduprendu l'ultime tecnologie interattive. Hè spot-on cù tendenze sanitarie chjave: l'impurtanza di ricunnosce i bisogni psicologichi di i pazienti, di creà strumenti veramente orientati à u cunsumadore è di affinà u cambiamentu di cumpurtamentu - {textend} chì tante imprese stanu luttendu per trattà avà!
Felicitazioni à a designer Emily Allen per questu cuncettu vincitore!
Avà, à i nostri vincitori di categuria:
A più Idea Creativa{Premiu = $ 2,500 in contanti}
I vostri voti anu sceltu Tubi Culuriti, un'idea chì hè tracciata da cannucce culurite! È se i tubi di a pompa cambessinu dinò u culore quandu l'insulina passava per ellu, affinchì i PWD pudessinu facilmente rilevà zuppi o bolle d'aria?
Uni pochi anni fà, avemu avutu duie entrate chì suggerenu insulina culurita per scopi simili, ma l'idea di tubi chì cambia culore hè in realtà più pratica. In più, "Avemu bisognu di più culore in e soluzioni per sta malatia", secondu u paziente-ghjudice Bernard Farrell.
Complimenti à D-Mom Molly Johnson di Somewheretheresacure.org per sta idea originale!
(In verità, u nostru ghjudice CDE Gary Scheiner hà alcuni in l'industria è vuleria spinghje u cuncettu di Molly in più "in a catena alimentaria", per esse; attraversate e dita.)
Vincitore di a Categoria di i zitelli{Premiu = $ 1,500 in contanti, iscritti à l'età di 17 anni è menu}
U vincitore di i nostri zitelli quist'annu hè Rapid-Absorbing Glucose Patch, un patch transdermicu di glucosiu chì facilita a natazione o u sport senza preoccupassi di purtassi zuccaru d'urgenza in casu d'ipoglicemia. Apparentemente à u so creatore Stefan P. li piace à bagnà in mare, cum'è noi!
Stefan stà in u statu di Washington è hà ghjustu compiutu 14 anni. Hè statu diagnosticatu uni pochi d'anni fà à l'età di 11 anni. Ghjoca in una squadra di calcio per tuttu l'annu, è di solitu usa PowerAid per evità è curà i minimi durante u sport. "Ma aghju avutu l'idea chì sarebbe bellu d'avè (u glucosiu) quì in un patch, cum'è un patch di nicotina, soprattuttu quandu si bagna perchè ùn si pò micca portà nunda cun voi allora", hà spiegatu per telefunu stu weekend. "U mo babbu m'hà aiutatu à circallu nantu à Internet, è avemu scupertu chì travaglianu nantu à sti patch di pelle à azzione rapida per a medicina".
Nant'à a so idea specificamente, Stefan spiega: "Puderete attivà tirendu una linguetta di pull in plastica, cum'è per l'usu iniziale di una batteria di telefunu. Questa puderia evità colpi dolorosi di glucagone, è sì nuà, puderia salvà a vita di qualcunu. È hè ciò chì pensu chì aiutaria à fà a diabete più faciule da vive ".
Complimenti à voi, Stefan! È a bona furtuna in a 9a annata 😉
Menzione Onorevole di a ComunitàA cumunità hà ancu datu un bellu capu à Hanky Pancreas, una seria di accessori di moda per e donne chì portanu pompe à insulina o CGM. Queste trattanu definitivamente u latu psicologicu di a vita cun diabete, in particulare i prublemi di autocoscienza, autostima è accettazione suciale. Puderanu rende a tecnulugia di u diabete più divertente per vive - {textend} avà! Capimu chì una cullezzione d'omi hè ancu in opera.
Felicitazioni à a criatori Jessica Floeh!
Menzione d'onore di i GhjudiciU nostru gruppu di 10 ghjudici vuleria ancu ricunnosce u Sanguine Diabetes Manager cum'è una sottumissione "best-of" in l'arena di gestione di i dati di u diabete. Stu prugramma intelligente riprisenta i dati in un modu assai più userale di ciò chì avemu vistu prima, è sottolinea interoperabilità di dati cum'è un tenet chjave. Ci piacerebbe vede sti cuncetti integrati in i prugrammi di logging esistenti, se hè pussibule. Forse u creatore di Sanguine puderia unisce e forze cù SweetSpot.com o qualcosa di simile?
Complimenti à Interactive Media maiò Damon Muma!