Cumu perde u pesu in u periodu postpartum

Cuntenutu
- 1. Alimentazione sana
- 2. Esercizii
- Dieta di perdita di pisu postpartu
- Quandu puderete andà à una dieta più ristretta?
A dieta post-partum deve esse ricca in liquidi, cereali integrali, frutti, verdure, pesci, latte è prudutti latticini perchè sti alimenti sò ricchi di nutrienti chì aiutanu a nova mamma à ritruvassi in forma rapidamente, è ancu di pudè risponde à i bisogni energetichi di l'allattamentu.
A dieta di perdita di pesu postpartu deve esse equilibrata, postu chì una dieta restrittiva pò preghjudiziu a recuperazione di a donna è a produzzione di latte maternu. Dunque, a perdita di pesu deve esse solu una preoccupazione intornu à i sei mesi di vita di u zitellu. Finu à tandu u pesu duveria esse riduttu naturalmente, soprattuttu cù l'aiutu di l'allattamentu.
1. Alimentazione sana

Dopu à u partitu hè impurtante chì a donna mantene una dieta sana è equilibrata per prumove micca solu a salute di u zitellu, ma ancu per mantene a so salute è favurisce a perdita di pesu è, dunque, hè impurtante includere cibi ricchi in a vita d'ogni ghjornu in minerali, vitamine è u ferru. Cusì, hè cunsigliatu chì e donne dessi preferenza à cibi sani, frutti, ligumi è legumi, postu chì sò ricchi di nutrienti è aiutanu à mantene a salute di l'intestinu.
Hè ancu impurtante chì e donne riducinu a quantità di sale in a so dieta quotidiana è evitanu cibi grassi è ricchi di zuccheru, cume in più di interferisce cù u prucessu di perdita di pesu, pò ancu cunduce à a produzzione di gas è di coliche in u zitellu.
Inoltre, hè impurtante chì beie assai liquidi durante u ghjornu per mantene u vostru corpu idratatu, luttà cù a ritenzione di fluidi è favurisce a produzzione di latte maternu, è hè ancu impurtante per e donne di mantene è incuraghjà l'allattamentu, postu chì cuntribuisce ancu à perdita di pesu dopu à partitu. Amparate cumu alimentà a donna durante l'allattamentu.
2. Esercizii

A pratica di l'attività fisica dopu à a nascita hè ancu impurtante per aiutà cù a perdita di pesu, è hè impurtante chì a donna ritorni à esercità solu dopu a liberazione di u duttore, chì accade di solitu circa 6 settimane dopu à a nascita.
Cusì, per favurisce u prucessu di perdita di pesu, hè impurtante chì a donna faci esercizi aerobici è per rinfurzà i musculi, in particulare l'abdominali, è, dunque, luttà contr'à a flaccabilità. Hè raccomandatu chì a donna sia accumpagnata da un prufessiunale in educazione fisica in modu chì l'intensità di l'esercizii sia progressiva è, dunque, cumplicazioni dopu a consegna ponu esse evitate. Alcuni di l'esercizii chì ponu esse indicati sò:
- Elevazione di l'anca: a donna duveria chjinà si in terra cun u ventre in alto è piegà e so ghjinochje, appughjendu i so pedi in terra è tenendu e mani à i so fianchi. Dopu, alza l'anca, cuntrattendu i musculi di a regione pelvica è poi ritorna à a pusizione iniziale, cuntrullendu u muvimentu;
- Cunsigliu: per fà a tavula, a donna deve inizialmente stende nantu à u pavimentu, cù u stomacu calatu, è spinghje u pianu, essendu appughjata cù e mani è i pedi, mantenendu u so addome contrattu;
- Calci: cù i gomiti è i ghjinochji nantu à u pavimentu, alza una perna da u pianu à u livellu di l'anca, mantenendula piegata, è poi torna à a pusizione iniziale cuntrullendu u muvimentu.
Queste esercitazioni devenu esse fatte circa 2 à 3 volte à settimana è quandu si cunghjunghjenu cù camminate, corse, pilates o yoga, per esempiu, hè pussibule perde più calorie è perde pesu più rapidamente.
Dieta di perdita di pisu postpartu
A seguente tabella mostra una opzione di menu di 3 ghjorni per perdere pesu in modu sanu dopu avè partutu:
Snack | Ghjornu 1 | Ghjornu 2 | Ghjornu 3 |
Breakfast | 2 frittelle di banana è d'avena cù 1 cucchiainu di miele è frutti tagliati o cù 2 fette di furmagliu biancu + 1 pera | 1 tazza di farina d'avena cù cannella + 1 cucchiaina di semi di chia + 1/2 tazza di frutti | 2 ova strapazzate cù cipolla tagliata à pezzetti è pomodoro + 2 fette di pane tostatu + 1 suchju d'aranciu naturale |
Spuntinu di a mattina | 1 banana media tagliata à a metà è riscaldata à u microonde per 3 seconde (poi aghjunghje un pocu di cannella) | 1 vasettu di gelatina senza zuccheru | 1 tazza (200 ml) di suchju d'anguria senza zuccheru + 1 pacchettu di sale è cracker d'acqua cù furmagliu biancu |
Pranzu / cena | 140 g di tonu à a griglia + 1 tazza di purè di patate + 1 tazza di fasgioli verdi cù carotte cotte è 1 cucchiaina d'oliu d'oliva + 1 mandarina | 1 filet di tacchinu à a griglia + 1/2 tazza di risu marrone + 1/2 tazza di lenticchie + 1 tazza di lattuga, rucola, insalata di pomodori è cipolla, cundite cù 1 cucchiaina d'oliu d'oliva, acitu è un pocu di senape + 1 mela | 4 cucchiai di manzo macinatu in salsa di pomodori cù tagliatelle di zucchine + 1 tazza d'insalata di lattuga cù carote grattate è granu cundite cù 1 cucchiaia d'oliu d'oliva è acitu + 1 fetta di melone |
Spuntinu dopu meziornu | 150 mL di yogurt cun 1/2 tazza di frutti tagliati | 1/2 tazza di cereali in muesli + 240 ml di latte d'amandule | 1 fetta di pane di segale accumpagnata da 1 fetta è furmagliu + 2 fette d'avucatu. |
I quantità inclusi in u menu varienu secondu l'età, l'attività fisica è se a donna hà una malattia è, dunque, l'ideale hè chì a nutrizionista sia cunsultata in modu chì si possa fà una valutazione cumpleta è un pianu nutrizionale adattatu à i so bisogni hè elaboratu.bisogni. Durante u periodu di allattamentu, l'ingestione calorica aumenta è, dunque, a guida di un prufessiunale hè impurtante.
Quandu puderete andà à una dieta più ristretta?
In u casu di e donne chì stanu allattendu, hè impurtante d'aspittà almenu 6 mesi per una dieta più limitata per inizià, cusì u corpu serà più equilibratu hormonalmente è a produzzione di latte maternu ùn serà micca compromessa.
Perde u pesu dopu à u partitu ùn hè micca faciule, essendu un pocu più difficiule per quelle mamme chì ùn anu pussutu allattà per qualchì mutivu. In questi casi, a mamma puderia manghjà un pocu più restrittiva prima di 6 mesi.
Scuprite più cunsiglii in u video seguente per perde u pesu dopu à parturisce: