Cura è recuperu dopu u curettage
Cuntenutu
- Quantu dura a recuperazione
- Cura dopu curettage
- Cume a menstruazione guarda dopu u curettage uterinu
- Quandu esse incinta dopu u curettaghju
- I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
U Curettage hè una prucedura chì pò esse realizata cum'è diagnosi di cambiamenti uterini, o cum'è una forma di trattamentu per rimuovere i resti uterini o placentari, in casu d'abortu, per esempiu. Cusì, e differenze principali sò:
- Curettage uterinu: si riferisce à u trattamentu cù u rascu cumpletu di l'utru, chì si faci in l'uspidale, cù a pussibilità di ricusazione;
- Curettage endocervicale: si riferisce à u test di diagnosticu chì piglia solu un picculu campione di tessutu uterinu, fattu in ufficiu senza anestesia.
L'esame di curettage endocervicale hè una tecnica relativamente simplice, chì pò esse fatta in l'uffiziu di u ginecologu, chì di solitu dura trà 15-30 minuti. Tuttavia, u trattamentu di u curettage uterinu deve esse fattu in l'uspidale, richiedendu più cura da seguità. In questu casu, a donna deve vultà in casa accumpagnata, chì a sonnolenza pò influenzà a capacità di piglià decisioni o di guidà.
Quantu dura a recuperazione
A recuperazione di u curettage uterinu (trattamentu) hè di circa 3-7 ghjorni, è a donna deve stà à u riposu per prevene l'iniziu di cumplicazioni, chì sò rare, ma pò esse sanguinamentu, infezioni uterine, perforazione di l'utru, vescica o ciclu intestinale . Inoltre, pò ancu cunduce à a furmazione di un tipu di cicatrice chì porta à l'aderenza di i muri di l'utru, cambendu u ciclu mestruale è diminuendu a fertilità.
Durante questu periodu, hè cumunu per a donna di sperimentà qualchì disagiu, in particulare alcuni crampi severi chì nascenu da l'intensa contrazione di l'utru dopu a procedura. Per alleviare questu disagiu, u duttore pò prescrive analgesici, ma aduprà una buttiglia d'acqua calda sopra a zona pelvica pò ancu arricà u fastidiu.
A recuperazione di u curettaghju endocervicale (esame) hè più simplice, è a donna deve ripusassi u listessu ghjornu, è aduprà un tampone intimu, beie più acqua di l'abitudine è ripusassi. U duttore pò raccomandà analgesici cum'è Paracetamol o Dipyrone per alleviare u dolore è u disagiu, è aduprà una buttiglia d'acqua calda sopra l'area addominale pò aiutà cun u dolore.
Cura dopu curettage
In ogni casu durante a settimana di curettage ùn hè micca cunsigliatu di fà sforzi è dunque a donna ùn deve micca andà à travaglià. L'ideale hè di chjinà si, ripusatu mentre leghje un libru o dorme. Dopu à 3 ghjorni di dimissione a donna pò ripiglià e so attività, ma senza andà in palestra. Quandu i sanguinamenti è i crampi si calanu, l'attività normale pò esse ripresa, cumpresa l'attività fisica.
Dopu, altre precauzioni devenu esse prese, cume:
- Ùn aduprate micca tampone in u primu mese dopu à curettage;
- Ùn aduprate micca a pioggia vaginale per lavà a vagina;
- Ùn avè sessu per almenu 2 settimane.
Cume a menstruazione guarda dopu u curettage uterinu
A prima menstruazione dopu u trattamentu cù curettage uterinu hè più dolorosa è pò cuntene piccule tracce è coaguli, hè per quessa chì certe donne ponu pensà d'avè un novu abortu, ma in realtà, questi sò resti di u tessutu chì hà ancu alluntanatu l'utru. mese.
Quandu esse incinta dopu u curettaghju
In casu chì u curettaghju sia fattu dopu un abortu, a donna deve esse tenuta per almenu 2 settimane à 1 mese è evità a gravidanza per i prossimi 3 mesi. Se u curettage hè statu fattu cum'è prova diagnostica, a donna pò esse incinta dopu u primu mese. Scuprite più nantu à quandu esse incinta dopu u curettage.
I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
Duvete andà à u duttore o a sala d'urgenza se sperimentate unu di i sintomi seguenti:
- Sanguinamentu, chì duvete cambià l'assorbente ogni ora;
- Frebba;
- Crampi addominali forti;
- Dolore chì s'aggrava invece di megliu;
- Scaricamentu vaginale puzzolente.
Dopu u curettage, l'utru duverà piglià uni pochi di ghjorni per recuperà cumpletamente, allora u vostru prossimu periodu pò vene un pocu più tardi di solitu.