Camminate per a Grecia cù Stranieri Totali Mi Insegnavanu Cumu Esse Cunfortu cun Me stessu
Cuntenutu
Viaghjà hè in cima à a lista di priorità per guasi ogni millenniu in questi ghjorni. In fattu, un studiu di Airbnb hà trovu chì i millenarii sò più interessati à spende soldi per sperienze chè à avè una casa. U viaghju in solitaria hè ancu in crescita. Un sondaghju MMGYGlobal di 2.300 adulti di i Stati Uniti hà rivelatu chì 37 per centu di i millenarii anu destinatu à fà almenu un viaghju di piacè da solu durante i prossimi sei mesi.
Ùn hè micca surprisa chì e donne attive sò ancu in l'azzione. "Più di un quartu di tutti i viaghjatori nantu à e nostre vacanze attive anu participatu solu", dice Cynthia Dunbar, direttore generale di REI Adventures. "[E fora] di tutti i nostri viaghjatori soli, 66 per centu sò donne".
Hè per quessa chì a marca hà cumandatu un studiu naziunale per capisce veramente l'implicazione di e donne in u mondu di l'escursionismo. (È e cumpagnie anu finalmente pruduttu attrezzi per camminate specificamente per e donne.) Anu trovu chì più di 85 per centu di tutte e donne inchiestate credenu chì l'aria aperta influenza positivamente a salute mentale, a salute fisica, a felicità è u benessere generale, è u 70 per centu riporta chì esse fora hè liberatore. (Statistiche chì sò d'accordu in tuttu.) Anu ancu scupertu chì u 73 per centu di e donne vulianu passà più tempu-ancu solu una ora-outdoor.
Eiu, per unu, sò una di quelle donne. Vivendu in New York City, hè difficiule di scappà da a jungla di cimentu - o ancu di l'uffiziu - per piglià un soffiu d'aria fresca chì ùn hè micca pienu di smog è altri contaminanti chì distruggenu i pulmoni. Chì hè cumu mi sò trovu guardendu u situ di REI in primu locu. Quandu aghju intesu chì avianu lanciatu più di 1,000 avvenimenti pensati per caccià e donne fora, aghju pensatu chì avarianu. qualcosa sopra u mo vicolo. È aviu ragiò: Trà e centinaia di classi di Scola à l'aria aperta è trè ritiri di REI Outessa - immersivi, aventure di trè ghjorni solu per donne - Aghju realizatu chì avia assai opzioni da sceglie.
Ma veramente, vulia qualcosa di più intensu cà una fuga di trè ghjorni. Per esse onesto, assai cose di "vita" stavanu entrendu in u modu di a mo felicità generale, è aghju avutu bisognu di qualcosa chì offrisse veramente un reset. Allora aghju andatu à a pagina REI Adventures, fighjendu chì unu di i so 19 novi viaghji in u mondu mi chjappà l'ochju. Più di unu hà fattu, ma à a fine ùn hè micca statu un viaghju tradiziunale di l'Aventure chì m'hà attiratu. Invece, hè statu u primu viaghju solu per donne in Grecia. Non solu faraghju una trekking per l'isule di Tinos, Naxos, è u Santorini Insta-perfettu, per un epicu viaghju di trekking di 10 ghjorni cù una guida REI Adventures, ma aghju da esse cù altre donne chì anu amatu ancu inzuppà a muntagna fresca. aria quant'è mè.
Almenu, hè quellu chì eiu sperava ste donne eranu. Ma ciò chì sapia - queste persone eranu stranieri cumpleti, è firmà in solitario significava chì rinunciava à a stampella di avè un amicu o un altru significativu per socializzà cun sè e cose diventavanu goffi. Ùn sapia micca se qualchissia altru hà prosperatu cù a sensazione chì scorre attraversu voi quandu i vostri musculi stanu brusgiando è site quasi à a fine di una dura scalata quandu sapè ci sò vedute epiche chì aspettanu in cima. Mi truveranu fastidiosu per vulè spinghje u dolore, o unisciti à mè in a salita in cima? In più, sò naturalmente un introvertitu-qualchissia chì hà disperatamente bisognu di tempu solu per ricaricà. A mo furtuna da u gruppu per un momentu silenziu di meditazione seria offensiva? O accettatu cum'è parte di a norma?
Tutte queste dumande mi giravanu à traversu a testa mentre passava sopra u buttone di registrazione, ma dopu aghju avutu un colpu rapidu in i pantaloni da, sicuru, una citazione chì aghju vistu in Instagram. Disse: "In ogni mumentu, avemu duie opzioni: Avanzate in crescita o per retrocede in salvezza". Semplice, sicuru, ma hè andatu in casa. Aghju realizatu chì, à a fine di a ghjurnata, era assai più prubabile ch'e avessi d'accordu cun queste donne chè no, chì avissimu legatu mentre attraversavamu i percorsi è impregnavamu u paisaghju, è chì avissimu una sperienza chì in realtà ci hà fattu vulè esse amichi assai dopu à a nostra avventura finita.
Dunque, à a fine, aghju fattu cum'è Shonda Rhimes è aghju dettu "iè". È mentre aghju pisatu un battellu in Atene per cumincià u mo viaghju, respirendu l'aria fresca è salata di u mare Egeiu, ogni preoccupazione ch'e aghju avutu per questu esse solu un viaghju straordinariu scappò. Quandu aghju imbarcatu u mo aviò di ritornu in New York, avia amparatu assai di mè, di fà una camminata per a Grecia è di esse felice mentre circundatu da stranieri. Quessi eranu i mo più grandi takeaways.
E donne sò belli escursionisti. In u studiu REI chì aghju lettu prima di u mo viaghju, e donne anu parlatu assai di amà l'aria aperta. Ma 63 per centu di elle anu ammessu ancu chì ùn pudianu micca pensà à un mudellu femminile à l'aria aperta, è 6 nant'à 10 donne anu dettu chì l'interessi di l'omi in l'attività à l'aria aperta sò pigliati di più in seriu chè e donne. Mentre chì questi risultati ùn sò micca cusì sorprendenti, mi pare chì sò una merda totale. Una di e donne in u mo viaghju era una prova vivente di quantu e donne fantastiche sò in l'aria aperta - quandu hà firmatu prima per stu viaghju, hà stabilitu un scopu di perde 110 liri in sei mesi. Hè un scopu enormu per ogni standard, ma hè ciò chì avia bisognu à fà per esse in una bona salute per arricà e muntagne chì stavamu per affruntà. È induvinate chì? Hà fattu tuttu. Cum'è ella spingeva u Monti Zeus (o Zas, cum'è dicenu i Grechi), una caminata di quasi 4 chilometri nantu à a cima più alta di a regione di i Cicladi, era quella ch'e aghju guardatu più. E muntagne anu una manera di esse assai umilianti, è ancu s'è l'escursionismo hè una attività abbastanza simplice - un pede davanti à l'altru, mi piace à dì - pò facilmente chjappà u culo si lasciate. Questa donna hà rifiutatu di lascià chì accada, è hè solu una di e parechje donne chì a dimostranu sò mudelli in u desertu. (Vulete più inspo? Queste donne cambianu u visu di l'industria di a camminata, è sta donna hà stabilitu un record mundiale di avventura in tuttu u mondu.)
Viaghjà solu ùn significa micca esse solu. U viaghju in solitaria hà assai vantaghji - cum'è fà esattamente ciò chì vulete, quandu vulete, per i principianti - ma andà fora per un viaghju solu è dopu scuntrà cun un gruppu di stranieri hè esattamente ciò chì eiu, è parechje di e donne in questu viaghju, necessariu. Eramu tutti quì per diverse ragioni, sia per u travagliu, per e relazioni, o per a famiglia, è a caminata cù stranieri ci hà permessu à ognunu di aprirsi è di cuntà e nostre storie persunali in un modu chì ùn averiamu pussutu fà cù l'amichi o, bè, s'è no caminavamu soli. Mentre camminamu per quasi 7 miglia longu a Caldera in Santorini, ci hè stata guasi una pulizia emotiva chì hè accaduta. Parechji di noi eramu stanchi di i trè ghjorni precedenti di camminate, mettendu ci in un statu di mente vulnerabile chì hà veramente scavatu in i carichi emotivi chì parechji di noi avemu avutu in a nostra vita in casa. Ma esse cù novi amichi era un ricordu chì ùn duviamu micca spalle solu quelle lotte, è ci hà ancu permessu di vede e nostre situazioni da una perspettiva diversa, datu chì, dinò, eramu tutti stranieri. Quandu u sole tramonta, i sei di noi ghjunghjenu à l'entrata di u paese di Oia (pronunciatu ee-yah, BTW) è avemu vistu tranquillamente cum'è e luci in l'alberghi, e case è i ristoranti s'alluntanu. Era un mumentu di tranquillità di serenità, è mentre stava culà à sughjendu tuttu, aghju capitu chì, s'ellu ùn era micca statu cun queste donne, puderia esse statu troppu in u mo propiu capu per firmà è apprezzà a bellezza chì era ghjustu. davanti à mè.
L'omi ùn anu micca bisognu à esse invitati. Sò tuttu per un ambiente di caminata cumplettamente inclusivu perchè, veramente, a muntagna ùn importa micca u sessu chì site. Ma stu viaghju m'hà aiutatu à capì quantu benefiziu esse solu cù e donne pò esse. In numerose parti di u viaghju, cum'è quandu avemu pigliatu una classa di cucina mediterranea da un chef locale in l'isula di Tinos, o quandu avemu statu sviati in una camminata di 7,5 chilometri attraversu i paesi di l'isula - assai scherzi interni, parolle d'incuragimentu, è attitudini spenserate sò state lampate trà u gruppu. A nostra guida, Sylvia, hà ancu nutatu a diffarenza, postu chì hà guidatu gruppi co-ed per parechji anni. Parechje volte, l'omi si trattavanu di l'aspettu fitness di un viaghju di caminata, m'hà dettu, è sò quì per ghjunghje in cima di a muntagna è basta. E donne ponu esse cusì, troppu - Certamente vulia spinghje i mo limiti fisichi in questu viaghju - ma sò ancu più aperti à cunnesse cù l'altri in u gruppu, socializà cù i lucali, è semplicemente andà cù u flussu quandu e cose ùn facenu micca t vai secondu u pianu. Hà fattu un viaghju più rilassante, apertu è invitante - è i pettegolezzi di u zitellu è i scherzi sessuali falati ùn anu fattu male, mancu. (Ehi, simu umani.)
A solitudine hè bona per voi. Quandu sò partutu per stu viaghju, esse solu ùn hè micca qualcosa chì ancu una volta mi sia passatu in mente. Sò abbastanza bè à scuntrà persone novi è aiutanu tutti à sentenu cunfortu l'una cù l'altru (è pudete scumessa chì seraghju u primu à fà una scherza à a mo spesa). Cusì sò statu abbastanza surpresu quandu, versu a metà di u viaghju, mi sò trovu veramente mancante in casa. Ùn avia nunda di fà cù induve eru - i siti chì vedemu, e persone chì avemu scuntratu, è e cose chì faciamu eranu tutte stupente - ma piuttostu cù ciò chì avia lasciatu. Cum'è l'aghju dettu, assai fattori di stress si accatastavanu di ritornu in casa, è aghju capitu chì ancu se vulia disperatamente una fuga quandu aghju riservatu stu viaghju, mi sentia male per lascià quelle lotte à u mo maritu chì era firmatu daretu.
Ma dopu, u mo gruppu hà cullatu à u monte Zas, è un sensu di calmu lavatu nantu à mè - soprattuttu quandu, fora di tutte e persone nantu à a cima di a muntagna, duie farfalle truvaru a so strada per mè, scherzosamente riposu nantu à u mo cappellu. È in falata, u mo gruppu hà trovu una zona isolata chì era un pocu luntanu da a pista - un locu chì era solu abbastanza grande per chì tutti noi pudessimu adattassi. Ci pusemu è, per uni pochi di minuti, pusemu in una meditazione guidata guidata da unu di i participanti di u viaghju chì era un istruttore di yoga. Fà chì m'hà aiutatu à esse cunfortu cù sentimenti scomodi-culpabilità è preoccupazione, soprattuttu-è mi hà permessu di fighjà dinò nantu à u presente. I soni, l'odori è e sensazioni mi aiutavanu à rinvià à u mo centru, è hè quì chì aghju realizatu chì ùn ci era nunda chì puderia fà per e cose chì succedenu in casa. Ci era un mutivu chì avia bisognu di stu viaghju in questu mumentu. Senza quella meditazione - è senza quella pesta iniziale di solitudine - ùn sò micca sicuru d'avè mai arrivatu à quelli mumenti di pace.