Cosa hè è cumu trattà a distrofia musculare Becker

Cuntenutu
A distrofia musculare Becker hè una malattia genetica chì provoca a distruzzione graduale di parechji musculi vuluntarii, vale à dì, i musculi chì simu capaci di cuntrullà, cum'è quelli di l'anche, di e spalle, di e gambe o di i bracci, per esempiu.
Hè di solitu più cumunu in l'omi è i primi sintomi si presentanu in a zitellina o durante l'adulescenza, cuminciendu cù una perdita leggera è graduale di forza in guasi tutti i musculi di u corpu, ma soprattuttu in e spalle è l'anche.
Ancu se sta malatia ùn hà micca cura, hè pussibule avè trattamentu medicu per alleviare i sintomi è avè una bona qualità di vita è speranza di vita finu à 50 anni.

Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a distrofia musculare Becker hè fattu per alleviare i sintomi di ogni persona è, dunque, pò varia in ogni casu. Tuttavia, e forme più cumuni di trattamentu includenu:
- Rimedi corticosteroidi, cum'è Betamethasone o Prednisone: aiuta à riduce l'infiammazione musculare mentre prutegge e fibre musculari è u so vulume. In questu modu hè pussibule di mantene a funzione di u musculu per un tempu più longu;
- Fisioterapia: aiuta à mantene u muvimentu di i musculi, allungendu li è impedenduli di diventà troppu stretti. Cusì, hè pussibule di riduce u numeru di ferite à e fibre musculare è à l'articuli;
- Terapia occupazionale: sò sessioni chì insegnanu à campà cù e nuove limitazioni causate da a malattia, furmendu novi modi per fà attività di ghjornu di basa cum'è manghjà, camminà o scrive, per esempiu.
Inoltre, pò sempre esse necessariu di fà una chirurgia, soprattuttu se i musculi diventanu più corti o troppu stretti, per allentalli è curregge l'accurtamentu. Quandu e contracture apparsu in i musculi di e spalle o di u spinu, ponu causà deformità in a spina chì anu da esse corrette ancu cù chirurgia.
In a fase più severa di a malatia, hè cumunu per cumparisce cumplicazioni più gravi, cume prublemi cardiaci è difficoltà à respirà, per via di a distruzzione di u musculu cardiacu è di i musculi respiratori. In quessi casi, un cardiologu è un pneumologu pò esse nominatu per aiutà à adattà u trattamentu.
Principali sintomi
I primi sintomi di distrofia musculare Becker di solitu cumpariscenu trà 5 è 15 anni di età, è ponu include segni cum'è:
- Difficultà graduale à marchjà è à cullà e scale;
- Cadute frequenti senza ragione apparente;
- Perdita di massa musculare;
- Indebolimentu di i musculi di u collu è di e bracce;
- Stanchezza eccessiva;
- Perdita di equilibriu è di coordinazione;
In a maiò parte di i casi u zitellu pò piantà di marchjà finu à l'età di 16 anni, postu chì a malattia progredisce più veloce in i membri inferiori. Tuttavia, quandu i sintomi parenu più tardi di u normale, a capacità di camminà pò esse mantenuta ancu trà l'età di 20 è 40.
Cumu hè fattu u diagnosticu
In a maiò parte di i casi, u pediatra pò suspettà stu tipu di distrofia solu valutendu i sintomi è osservendu a perdita di tessuti musculari, per esempiu. Tuttavia, alcune prove diagnostiche cum'è biopsia musculare, test cardiaci è raggi X ponu aiutà à cunfirmà a presenza di Distrofia Musculare Becker.
Ciò chì pò causà distrofia
A Distrofia Musculare di Becker nasce per via di una alterazione genetica chì inibisce a produzzione di proteine distrofine, una sostanza assai impurtante per mantene intatte e cellule musculari. Cusì, quandu sta proteina hè in quantità bassa in u corpu, i musculi sò incapaci di funziunà bè, cuminciendu à cumparisce lesioni chì distrughjenu e fibre musculari.
Cume una malattia genetica, stu tippu di distrofia pò esse trasmessa da genitori à figlioli o nasce per via di una mutazione durante a gravidanza.