Chì hè DMAA è l'effetti secundari principali

Cuntenutu
A DMAA hè una sustanza prisente in a cumpusizione di certi supplementi dietetichi, essendu ampiamente usata cum'è pre-allenamentu da e persone chì praticanu attività fisiche, postu chì sta sustanza hè capace di prumove a perdita di grassu è di assicurà una energia più grande per fà l'eserciziu.
Ancu se pò aiutà u prucessu di perdita di pesu, a distribuzione, a cummercializazione, a diffusione è l'usu di i prudutti chì cuntenenu DMAA hè stata sospesa da ANVISA dapoi u 2013 per via di u fattu chì agisce direttamente nantu à u sistema nervosu centrale è aumenta u risicu di sviluppà cori, fegatu. e malatie renali, per esempiu.esempiu.
Inoltre, dosi croniche o alte di sta sustanza ponu causà dipendenza, dunque si raccomanda chì i prudutti chì cuntenenu DMAA in a so composizione ùn sianu micca cunsumati.

Effetti secondari di DMAA
L'effetti secundarii di DMAA sò principalmente associati à u cunsumu in dosi elevate, in modu crònicu è assuciatu cù altre sustanzi stimulanti, cum'è l'alcol o a caffeina, per esempiu.
U mecanismu principale di azzione di DMAA hè a vasocostrizione, allora l'effetti avversi di l'usu frequente di DMAA cumincianu cù un aumentu improvvisu di pressione, in più di i seguenti:
- Severu mal di testa;
- Nausea;
- Agitazione;
- Cunvulsioni;
- Emorragia cerebrale o colpu;
- Insufficiency renal;
- Dannu di u fegatu;
- Cambiamenti cardiaci;
- Disidratazione.
Ancu se DMAA era originariamente inclusu in alcuni supplementi dietetichi, hè contraindicatu per l'usu umanu per i so effetti gravi nantu à a salute.
Cumu funziona DMAA
U meccanismu di azzione di DMAA hè sempre ampiamente discusso, tuttavia si crede chì sta sustanza agisce cum'è stimulante di u sistema nervosu centrale è porta à una pruduzzione aumentata di norepinefrina è dopamina. A quantità più grande di norepinefrina in circulazione stimula a ripartizione di e molecule di grassu, dendu energia in più per l'attività fisica è aiutendu u prucessu di perdita di pesu.
Inoltre, l'aumentu di a quantità di dopamina in circulazione diminuisce a sensazione di stanchezza, aumenta u focu durante a furmazione è aumenta u scambiu di gas, furnisce una quantità più grande di ossigenu per i musculi.
Tuttavia, à causa di a so azzione nantu à u sistema nervosu, hè pussibule chì l'usu frequente è in dosi elevate di sta sustanza, soprattuttu quandu si cunsuma cun altre sostanze stimolanti cume a caffeina, per esempiu, pò causà dipendenza è insufficienza epatica è cardiaca alterazioni, per esempiu.