Emojis Limita e Ragazze à Stereotipi?
Cuntenutu
Ci piaci o micca, l'emoji sò diventati un modu essenziale di cumunicazione - è micca solu per l'adolescenza. (A parolla a più pupulare di u 2014 hè stata l'emoji di core. Ùn hè mancu una parolla!) U nostru passu à parlà cù e fiure hè ghjuntu cù aghjurnamenti d'accolta, cumprese l'aghjuntu di novi razze è novi alimenti (ciao, taccu). Ma quandu si tratta di raffigurà e donne chì facenu sport o in travagliu, l'opzioni sò inesistenti-menu chì cuntate un surfista maschile cù serrature longhe bionde. Per ùn dì micca, quelli chì esistenu sò abbastanza stereotipati: Avemu principesse è ragazze chì si facenu i unghie o i capelli tagliati.
Ebbè, l'ultimu video Sempre #LikeAGirl - parte di a missione generale di a marca per inspirà fiducia in e ragazze mentre entranu in pubertà - affronta stu prublema di fronte. Sempre assuciatu cù u realizatore documetariu Lucy Walker per "accende una conversazione nantu à cume emojis ritrattu e zitelle è mostranu chì ponu fà più cà portà una tiara o ballà in un vestitu rossu", spiega u comunicatu stampa. D'appressu à Walker, chì hà ancu studiatu a socioliguistica, e scelte linguistiche apparentemente innocu ponu in effetti avè un grande impattu annantu à e zitelle. Stu video mette in luce cumu "l'opzioni dispunibuli per elli rafforzanu suttilmente i stereotipi di a sucietà è e limitazioni chì affrontanu ogni ghjornu", dice. (In un'altra nota, Facebook deve pruibisce l'Emoji "Feeling Fat"?)
In u clip, e ragazze veri sò dumandate se si sentenu accuratamente rapprisentate da u paisaghju emoji attuale (alerta spoiler: nò!) È da l'emojis ch'elli vogliono vede aghjuntu à u mix. Espressu chì volenu vede e zitelle chì ghjucanu à u calciu, sollevanu pesi, luttanu è andavanu in bicicletta. È, micca da stupisce, vularianu ancu vede prufessiunali femine raffigurate in u mondu emoji cum'è flicchi, avucati, detettivi è musicanti. (U Runner è l'Olympian Molly Huddle hè ancu nantu à questu - l'Olympian hà presentatu un'idea per un emoji di corridore femminile in u vaghjimu.)
Per fà una copia di salvezza di u video, Always hà ancu publicatu novi dati d'indagine chì riportanu e seguenti statistiche: 75 per centu di e ragazze di 16 à 24 anni piacerebbe vede emojis femminili ritratti più progressivamente; U 54 per centu di e donne di 18 à 24 anni crede chì l'emojis femine attuali sò stereotipati; U 76 per centu crede chì ùn devenu micca esse ritrattati solu fendu attività femminili cum'è taglià i capelli o manicure; è 67 per centu di e zitelle sò d'accordu chì e emoji femine dispunibili implicanu chì e zitelle sò limitate in ciò ch'elli ponu fà.
Per sperà stu ciculu, Always hè incuraghjendu e ragazze à sparte l'emojis femminili chì volenu aghjunghje cù u #LikeAGirl. (Dita incruciate per una zitella yogi!) Cù qualchì furtuna, avemu da principià à vede più di sti emoji di zitella tantu aspittatu prestu per piantà stu sottile sexismu in i so pezzi. È sì, cresce u nostru ghjocu emoji mentre ci simu.