Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
E donne anu bisognu di più sonnu chè l'omi? - Vita Di Vita
E donne anu bisognu di più sonnu chè l'omi? - Vita Di Vita

Cuntenutu

Avete mai rimarcatu chì dopu à a notte passata cù u vostru omu, avete un mumentu più duru u ghjornu dopu ch'è ellu? Ùn hè micca tuttu in a vostra testa. Grazie à i diversi makeups hormonali, soffremu più emotivamente è fisicamente quandu avemu mancatu di zzzs. [Tweetate stu fattu ingiustu!]

"U sonnu poveru hà certamente un effettu più prufondu nantu à e donne chì in l'omi", dice Edward Suarez, Ph.D., prufissore assuciatu à a Duke University School of Medicine è ricercatore principale di un studiu chì hà esaminatu a relazione trà u sonnu poveru è u poviru. salute. Hà trovu chì per e donne, u sonnu ridottu era assuciatu cù un aumentu significativu di u risicu di malatie cardiache è di diabete, è ancu di più stress, depressione, ansia è rabbia. Tuttavia, queste associazioni eranu più deboli o inesistenti per l'omi.


Chì dà? Testosterone. I livelli di questu ormone crescenu dopu à un sonnu poveru in l'omi, è "perchè diminuisce l'insulina è aumenta a massa musculare, a testosterone hà un effettu antiinfiammatoriu, chì hà mantenutu più bassi l'ormoni di u stress di l'omi", spiega.

Sfortunatamente per noi, l'ormoni di e donne, in particulare u progesterone, ùn anu micca u listessu effettu di smorzamentu di u stress. L'estrogenu hè cunnisciutu per avè un effettu antiinflamatoriu, cusì a diminuzione di l'hormone invechjemu puderia cuntribuisce à u peghju di u sonnu è à sente ancu più crappier dopu una notte passata à tossing and turning.

E mentre pudete avè vistu tituli recenti chì proclamanu chì e donne anu bisognu di più dorme chè l'omi, a verità hè assai più complicata, dice Aric Prather, Ph.D., un prufessore assistente di psichiatria à l'Università di California, San Francisco è autore di un studiu 2013 più grande chì hà cunfirmatu i risultati di Suarez. "Ùn pensu micca chì ci hè ancu una bona evidenza chì e donne anu bisognu più dorme chè l'omi ", dice Prather." I dati attuali sò più in sustegnu à u fattu chì e donne ponu esse più suscettibili à l'effetti negativi di una qualità di sonnu scarsa. "


In i dui studii, u stress fisiulogicu hè statu misuratu fighjendu i livelli di sangue di a proteina C-reattiva (CRP), chì cresce in risposta à l'inflamazioni è hè cunsideratu un marcatore di stress megliu cà guardà i livelli di cortisol solu. I vuluntarii sò stati ancu dumandati di valutà a qualità di u sonnu.

In più di u tempu di snooze generale, u studiu di Suarez hà fighjatu quattru aspetti diversi di u sonnu "disturbatu": quantu ci hè vulsutu i sughjetti per addurmintassi, quante volte si sò svegliati a notte, quantu ci hè vulsutu à addurmintassi di novu, è se si svegliavanu troppu prestu matina. Sorprendentemente, ùn hè micca solu u numeru tutale d'ore in u saccu chì hà fattu a differenza. Sicondu Suarez, u fattore N ° 1 hè correlatu cù un aumentu di CRP per e donne chì stava pigliendu più di 30 minuti per addurmintassi quandu anu toccu i fogli. Questu hè un doppiu colpu per e donne, dice, chì ùn solu ùn simu 20 per centu più prubabile di soffre di insomnia cà l'omi, ma ancu soffrenu più effetti malati da questu.


Grandi studii epidemiulogichi anu truvatu chì e donne tendenu à qualificà a so qualità di u sonnu cum'è peghju di l'omi ancu quandu u so sonnu hè dimustratu per mezu di misure oggettive per esse megliu. "Questu pone a quistione di se e donne ponu esse più sensibili à i prublemi di sonnu, chì ponu avè cunsequenze biologiche, cumprese elevazioni di l'infiammazione", dice Suarez.

Kelly Glazer Baron, Ph.D., psicologu clinicu è direttore di u Prugramma di Sonnu Comportamentale à a Scola di Medicina di l'Università Northwestern Feinberg, aghjusta chì u sonnu pessimu pò diventà un ciclu viziosu: L'ochji chiusi sgradati aumentanu u stress, chì a so volta causa insonnia per parechji ghjente, chì porta à ancu più stress nantu à ciò chì sperimentate ogni ghjornu.

Ma ci sò cose chì e donne ponu fà per mitigà questi effetti. "Pudemu migliurà a manera di prevene e malatie durante a vita simpliciamente da fà picculi miglioramenti in u nostru sonnu", dice Suarez. Hè per quessa hè impurtante di trattà subitu i prublemi di sonnu, in particulare l'insonnia. Barone dice chì se a vostra insonnia ghjunghje à u puntu induve rende difficile a funzione durante u ghjornu, parlate cù u vostru duttore nantu à e modifiche di u modu di vita è altre opzioni.

Ricumanda ancu di stabilisce una rutina di fitness regulare. "Hè cunnisciutu da un bellu pezzu chì l'eserciziunisti dormenu megliu", dice ella, citendu i so recenti studii chì mostranu chì 16 settimane di eserciziu aerobicu à intensità moderata quattru ghjorni à a settimana aiutavanu e donne à ottene almenu sette ore di sonnu a notte è ancu migliuravanu a so percepzione di a qualità di u so restu. [Tweet this tip!]

Infine, ùn vi scurdate di e raccomandazioni di a Fundazione Naziunale per u Sonnu, dice Prather (chì pudete probabilmente recità in u vostru sonnu - o mentre fighjate u tettu): Andate à dorme à a listessa ora tutti i ghjorni di a settimana, evitate i pesanti pasti prima di dorme, stabilisci una rutina rilassante per dorme, ùn dorme micca, è esercitassi ogni ghjornu.

Rivista per

Publicità

Oghje Interessante

A routine di Barre in Casa chì Funziona Seriu u vostru Culu

A routine di Barre in Casa chì Funziona Seriu u vostru Culu

Pen ate à telefonà per u vo tru allenamentu di ogni ghjornu? Ùn andate micca ver u u lettu olu. Que ta rutina vi darà i vo tri calci (è lunge ) in tuttu ciò chì avet...
Incuntrà Caroline Marks, u Surfista più ghjovanu chì hà mai qualificatu per u Tour di u Campionatu Mundiale

Incuntrà Caroline Marks, u Surfista più ghjovanu chì hà mai qualificatu per u Tour di u Campionatu Mundiale

ì ave i dettu à Caroline Mark da zitella ch'ella arebbe cre ciuta per e e a per ona più chjuca chì ia mai tata qualificata per u Campionatu Femminile Tour (alia u Grand lam di...