Malatia di Dent
Cuntenutu
A malatia di Dent hè un prublema geneticu raru chì tocca i reni, pruvucendu un numeru più grande di proteine è minerali da esse eliminati in l'urina chì pò purtà à l'apparizione frequente di calcoli renali o altri prublemi più gravi, cum'è l'insufficienza renale.
Generalmente, a malattia di Dent hè più cumuna in l'omi, ma pò ancu cumparisce in donne, presentendu sintomi più lievi.
U A malatia di Dent ùn hà cure, ma ci sò qualchi trattamenti chì aiutanu à riduce i sintomi è prevene e ferite chì causanu u sviluppu di prublemi renali più gravi.
Sintomi di a malatia di Dent
I sintomi principali di a malatia di Dent sò:
- Attacchi renali frequenti;
- Sangue in l'urina;
- Urina scura di culore scuru.
Di solitu, sti sintomi si presentanu durante a zitiddina è s'aggravanu cù u tempu, soprattuttu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè.
Inoltre, a malatia di Dent pò ancu esse identificata in u test di urina quandu ci hè un aumentu esageratu di a quantità di proteine o di calciu, senza alcuna causa apparente.
Trattamentu per a malatia di Dent
U trattamentu per a malatia di Dent deve esse guidatu da un nefrologu è di solitu mira à riduce i sintomi di i pazienti per via di l'ingestione di diuretici, cume Metolazone o Indapamide, chì impediscenu l'eliminazione eccessiva di minerali, impedendu l'apparizione di calcoli renali., Per esempiu.
Tuttavia, à misura chì a malattia progredisce, ponu sorgere altri prublemi, cum'è fallimentu renale o indebulimentu di l'osse, chì richiedenu un trattamentu specificu, chì varieghja da l'assunzione di vitamine à a dialisi.
Ligami utili:
- Insufficiency renal
- Sintomi di calcoli renali