Cume identificà è trattà e 6 malatie di a pelle più frequenti in estate

Cuntenutu
- 1. Sunburn
- 2. Punti neri è punti bianchi
- 3. Tissu biancu
- 4. Bestia giugrafica
- 5. Brotoeja
- 6. Brusgià cù u limone
Durante l'estate hè cumunu di purtà poca robba è espone a pelle à u sole, u mare, a rena, e piscine publiche è e sostanze dannose, è questu cuntattu pò causà una malattia di a pelle.
Soprattuttu durante l'estate hè cunsigliatu di aduprà crema solare ogni ghjornu, occhiali da sole, vestiti freschi, scarpi aperti, in più di beie assai acqua è evitendu l'esposizione à u sole trà 11 ore è 16 ore. Alcune precauzioni sò ancu più impurtanti, cume evità u truccu è u prufume quandu si espone à u sole, chì ponu reagisce è aduprà qualchì reazione allergica lucale.
Vede ciò ch'elli sò, amparate à evitàle è cosa fà per luttà contr'à e malatie di a pelle più cumune di l'estate:
1. Sunburn

A pelle esposta à u sole hè rossa è assai sensibile à u toccu, chì pò indicà chì a pelle hè stata dannighjata è hè brusgiata da i raggi di u sole. E persone chì anu a pelle chjara sò di solitu i più esposti per pruvà à ottene un culore più scuru è, dunque, sò più propensi à soffre di brusgie.
Cumu trattà: i sintomi ponu esse alleviati cù l'usu di cumpresse d'acqua fredda, antidolorifici è lozioni calmanti per u corpu cum'è Caladryl, per esempiu. A pelle tende à allentassi dopu à circa 5 ghjorni è per evitalla hè cunsigliatu di beie molta acqua è evità di asciugà a pelle. Tuttavia, se a pelle cummencia à allentassi, hè impurtante resistere è micca rimuoverla, lasciandula esce sola, durante u bagnu. A pelle sottu hè più fina è più faciule da brusgià è deve dunque esse prutetta cù una crema solare.
Vede un elencu di alcune creme è unguenti per trasmette a brusgiata.
2. Punti neri è punti bianchi

L'esposizione à u sole è u calore di i ghjorni tipichi d'estate tendenu à aggravà l'oliuità di a pelle, favurendu l'apparizione di punti neri è brufoli. Hè cumunu chì u primu ghjornu di vacanze, cù esposizione à u sole, a pelle diventi un pocu più secca, ciò chì pare diminuisce i brufoli, ma u ghjornu dopu, a risposta naturale di u corpu serà di fà cresce l'oliu naturale di a pelle, aggravendu acne.
Cumu trattà: duverebbe applicà una crema solare adatta à u visu, perchè generalmente ùn sò micca grassi. Lavà a to faccia cù sapone è aduprà lozioni adatte per l'acne aiuta ancu à cuntrullà sti sintomi è lascia a to faccia libera da punti neri è brufoli. Chiunque sia espostu à u sole deve ancu evità di spremere punti neri è brufoli, affinchì a faccia ùn sia macchiata. Scuprite altri cunsiglii per luttà contr'à l'acne.
3. Tissu biancu

U pannu biancu, cunnisciutu scientificamente cum'è tigna da a spiaggia o pitiriasi versicolore, hè un cambiamentu di culore di a pelle causatu da l'infezzione di u funguMalassezia furfur. Benchì stu fungu sia naturalmente prisente nantu à a pelle umana, e macchie di u pannu biancu parenu apparisce soprattuttu in e persone cun predisposizione genetica, apparisce più spessu in estate, per via di u caldu, di l'umidità è di una più grassa oliuità di a pelle.
Cumu trattà: u dermatologu pò raccomandà l'usu di creme o lozioni chì devenu esse applicate ogni ghjornu finu à l'eliminazione cumpleta di e macchie nantu à a pelle. Vede un bonu rimediu casanu chì pò cumplementà stu trattamentu.
4. Bestia giugrafica

U bug geograficu hè una larva chì penetra in a pelle, pruvucendu prurito è rossu. A larva cresce pocu à pocu, ma duv'ella passa, lascia una pista visibile è intensa pruriginosa. Di solitu hè liberatu naturalmente da u corpu in circa 8 settimane, ma postu chì i so sintomi ponu esse abbastanza scomodi, hè impurtante andà à u duttore dopu avè osservatu a vostra presenza per inizià u trattamentu.
Cumu trattà: un dermatologu deve esse cunsultatu per cumincià à aduprà un rimediu per i vermi, cum'è Albendazole, chì hè efficace in a rimozione di e larve da a pelle, è ancu un unguentu chì deve esse applicatu nantu à a zona influenzata, per alleviare u pruritu. Scuprite tutte l'opzioni di trattamentu per u bug geograficu.
5. Brotoeja

L'eruzione cutanea hè più cumuna in i zitelli è i zitelli in i ghjorni assai caldi, quandu a pelle hè umida per via di sudore. E zone più colpite sò u collu, u collu, u pettu, a panza, a schiena è i ghjinochji è i gomiti. In certi casi pò causà prurito è u zitellu diventa assai irritatu, pienghjendu senza ragione apparente è perde u desideriu di ghjucà.
Cumu trattà: nisun trattamentu specificu hè di solitu necessariu, ma pò esse evitatu purtendu vestiti freschi è evitendu i lochi assai caldi è umidi. Mette un pocu di talc in e zone più influenzate pò ancu aiutà inizialmente, ma se u zitellu continua à sudà, u talc pò aggravà a situazione.
Vede più nantu à cumu identificà è trattà currettamente l'eruzione.
6. Brusgià cù u limone

U suchju di l'agrumi in cuntattu direttu cù a pelle pò causà una brusgiata quandu hè esposta à u sole, causendu una tacca scura nantu à a pelle chjamata fitofotomellanosi. Ancu se stu tipu di brusgiatura hè più cumunu cù u limone, l'aranciu, u mandarinu è u pompelmu pò ancu causà stu tippu di ferita.
Dopu a cremazione, a zona pò esse rossa, vesciche o appena più scura. E zone più colpite sò e mani, e bracce, u collu è a faccia, chì ponu esse influenzate da schizza u fruttu.
Cumu trattà: qQuandu e bolle sò furmate, u trattamentu hè listessu chì per una brusgiata d'acqua è un stratu di biancu d'ovu crudu pò esse applicatu, chì facilita a rigenerazione di a pelle ferita. Quandu a pelle hè maculata è scura pò esse utile per applicà una lozione o unguentu cum'è a lozione sbiancante Muriel. Tuttavia, a megliu opzione hè sempre di cunsultà un dermatistu.