Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 28 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
U Miele Mai Và male? Ciò chì duvete sapè - Nourrisson
U Miele Mai Và male? Ciò chì duvete sapè - Nourrisson

Cuntenutu

U mele hè unu di i più antichi edulcoranti cunsumati da l'omu, cù un usu arregistratu finu à u 5.500 a.C. Si dice ancu chì averebbe pruprietà speciali, di longa durata.

Parechje persone anu intesu parlà di vasetti di meli chì sò stati sbulicati in l'antiche tombe egiziane, sempre cusì boni da manghjà cum'è u ghjornu ch'elli eranu sigillati.

Sti storii anu purtatu à parechje persone à crede chì u mele ùn hè micca solu male, mai.

Ma hè veramente veru?

Questu articulu indaga perchè u meli pò durà tantu, è ciò chì pò causà u so male.

Chì hè Miele?

U mele hè una dolce, sustanza naturale prodotta da l'ape da u nettaru o da e secrezioni di e piante (1,).

L'ape aspiranu u nettaru di fiori, u mischjanu cù saliva è enzimi è u tenenu in un saccu di mele. Dopu u lascianu in u bugnu per maturà è esse adupratu cum'è alimentu ().


Perchè a cumpusizione di u mele dipende da e spezie di l'ape è da e piante è i fiori chì adupranu, pò varià significativamente in gustu è culore, da chjaru è incolore à ambra scura (1).

U mele hè cumpostu da circa 80% zuccaru è micca più di 18% acqua. A quantità esatta hè determinata da e spezie d'api, e piante, u tempu è l'umidità è ancu da a trasfurmazione (1).

Contene ancu acidi organici cum'è l'acidu gluconicu, chì hè rispunsevule per u so gustu acidicu caratteristicu. Inoltre, u polline truvatu in u melu micca filtratu cuntene assai piccule quantità di proteine, enzimi, aminoacidi è vitamine (1).

Nutritivamente, l'unicu nutriente significativu in u mele hè u zuccheru, cù 17,2 grammi è 65 calorie per cucchiaia (21 grammi) (3).

Ci sò ancu tracce di minerali, cum'è u putassiu, in particulare in varietà più scure, ancu se e quantità sò troppu chjuche per esse nutritivamente pertinenti (1).

Riassuntu

U mele hè un alimentu pruduttu da l'ape da u nettaru di e piante. Hè riccu in zuccheru è cuntene tracce d'altre sostanze cum'è acidi organici, putassiu, proteine, enzimi è vitamine.


Perchè u mele pò durà assai tempu?

U Miele hà uni pochi di pruprietà speciali chì l'aiutanu à durà assai tempu, cumprese un elevatu zuccheru è un bassu cuntenutu di umidità, una natura acida è enzimi antimicrobici produtti da l'ape.

Hè Altamente Zuccheru è Bassa Umidità

U mele hè cumpostu da circa 80% di zuccheru, chì pò inibisce a crescita di parechji tippi di microbi cum'è batteri è funghi ().

Un altu cuntenutu di zuccaru significa chì a pressione osmotica in u mele hè assai alta. Questu face chì l'acqua scorri fora da e cellule di i microbi, fermendu a so crescita è a so riproduzione (, 5).

Inoltre, malgradu chì cuntene circa 17-18% d'acqua, l'attività di l'acqua in u mele hè assai bassa ().

Ciò significa chì i zuccheri interagiscenu cù e molecule d'acqua, dunque ùn ponu micca esse aduprati da i microorganismi è ùn pò fà fermentazione o rottura di u mele (, 5).

Inoltre, cum'è u mele hè abbastanza densu, l'ossigenu ùn si pò scioglie facilmente in ellu. Questu, torna, impedisce parechji tippi di microbi di cresce o riproducesi ().


Hè Acidu

U pH di u mele varieghja da 3,4 à 6,1, cù un pH mediu di 3,9, chì hè abbastanza acidicu. U mutivu primu di questu hè a presenza di l'acidu gluconicu, chì hè pruduttu durante a maturazione di u nettaru (, 5).

À l'origine, si pensava chì l'ambiente acidicu di u mele era incaricatu di prevene a crescita microbica. Tuttavia, studii chì paragunanu varietà cù valori di pH più bassi è più alti ùn anu micca truvatu una differenza significativa in l'attività antimicrobica (5).

Tuttavia, per certi batteri cum'è C. diphtheriae, E.coli, Streptococcus è Salmonella, un ambiu acidu hè di sicuru ostile è ne impedisce a crescita (5).

In fattu, u mele hè cusì efficace per tumbà certi tippi di batteri chì hè ancu adupratu per brusgià ferite è ulcere per prevene è trattà infezioni (,).

L'ape anu Enzimi Speziali chì Sopprimenu a Crescita Batterica

Durante a produzzione di meli, l'ape secretanu un enzima chjamatu glucosio ossidasa in u nettaru per aiutà à priservà u mele (1, 5).

Quandu u meli matura, a glucosio ossidasa cunvertisce u zuccheru in acidu gluconicu è produce ancu un cumpostu chjamatu perossidu d'idrogenu (5).

Si pensa chì questu perossidu d'idrogenu contribuisce à e pruprietà antibatteriche di u mele è aiuta à prevene a crescita di microorganismi (1,, 5).

Inoltre, u meli hè statu trovu chì cuntene una varietà di altri cumposti cum'è polifenoli, flavonoidi, metilglioxali, peptidi di l'ape è altri agenti antibatterichi, chì ponu ancu aghjunghje e so qualità antimicrobiche ().

Riassuntu

U melu hà un altu zuccheru è un bassu cuntenutu di umidità. Hè acidicu è cuntene a sustanza antibatterica perossidu d'idrogenu. Queste trè caratteristiche sò ciò chì permette à u meli cunservatu currettamente di mantene per tantu tempu.

Quandu u Miele pò andà male?

Malgradu e pruprietà antimicrobiche di u mele, pò spende o causà malatie in certe circustanze. Questi includenu contaminazione, adulterazione, almacenamentu incorrettu è degradazione cù u tempu.

Pò Esse Cuntaminatu

I microbi presenti naturalmente in u mele includenu batteri, lieviti è muffe. Queste ponu vene da u polenu, u trattu digestivu di l'ape, a polvera, l'aria, a terra è i fiori ().

Per via di e pruprietà antimicrobiche di u mele, sti urganismi si trovanu di solitu solu in numeri assai pochi è ùn sò micca capaci di multiplicassi, ciò chì significa chì ùn devenu micca esse un prublema di salute ().

Tuttavia, spore di a neurotossina C. botulinum si trovanu in 5-15% di campioni di meli in quantità assai poche ().

Questu hè generalmente innocu per l'adulti, ma i zitelli sottu à l'età di unu pò, in rari casi, sviluppà botulismu infantile chì pò causà danni à u sistema nervosu, paralisi è fallimentu respiratoriu. Dunque, u mele ùn hè micca adattu per stu gruppu d'età ghjovana (,, 9).

Inoltre, un gran numeru di microorganismi in u mele puderia indicà una contaminazione secondaria durante a trasfurmazione da l'omu, l'attrezzatura, i contenitori, u ventu, a polvere, insetti, animali è acqua ().

Pò cuntene cumposti tossichi

Quandu l'ape raccolenu nettaru da certi tipi di fiori, e tossine vegetali ponu esse trasferite in u mele ().

Un esempiu ben cunnisciutu di questu hè "meli pazzu", causatu da grayanotoxine in nettaru da Rhododendron ponticum è Azalea pontica. U mele pruduttu da queste piante pò causà vertigini, nausea è prublemi cù u ritmu cardiacu o a pressione sanguigna (,,).

Inoltre, una sostanza chjamata idrossimetilfurfurale (HMF) hè prodotta durante a trasfurmazione è l'invecchiamentu di u mele ().

Mentre alcune ricerche anu trovu effetti negativi di l'HMF nantu à a salute cum'è danni à e cellule è à l'ADN, altri studii riportanu ancu alcune caratteristiche pusitive cume pruprietà antioxidanti, anti-allergiche è antiinflamatorie ().

Tuttavia, hè raccomandatu chì i prudutti finiti cuntenenu micca più di 40 mg di HMF per chilugrammu di meli (,).

Pò esse Adulteratu

U mele hè un alimentu caru, chì richiede assai tempu da pruduce.

Cum'è tale, hè stata a mira di l'adulterazione per parechji anni. L'adulterazione si riferisce à l'aggiunta di edulcoranti economici per aumentà u vulume è riduce i costi.

Per calà a pruduzzione, l'ape ponu esse nutrite cù sciroppi di zuccheru da maize, canna è zucca di barbabietola o sciroppi di zuccheru ponu esse aghjunti direttamente à u pruduttu finitu (14, 15).

Inoltre, per accelerà a trasfurmazione, u mele pò esse raccoltu prima ch'ella sia matura, resultendu in un cuntenutu d'acqua più altu è periculosu (15).

Normalmente, l'ape stoccanu u mele in u bugnu è u disidratanu in modu chì cuntene menu di u 18% d'acqua. Se u mele hè coltu troppu prestu u cuntenutu di l'acqua pò esse più di 25%. Què risulta in un risicu assai più altu di fermentazione è di cattivu gustu (15).

Pò esse Stoccatu incorrectamente

Se u melu hè almacenatu in modu incorrettu pò perde alcune di e so proprietà antimicrobiche, diventà contaminatu o cumincià à degradassi.

Quandu hè lasciatu apertu o imprecisamente sigillatu, u cuntenutu di l'acqua pò cumincià à cresce sopra u livellu sicuru di 18%, aumentendu u risicu di fermentazione.

Inoltre, i vasetti aperti o cuntinenti ponu permette à u mele di cuntaminassi cù i microbi di l'ambiente circundante. Queste puderebbenu cresce se u cuntenutu di l'acqua diventa troppu altu.

U mele riscaldante à alte temperature pò ancu avè effetti negativi accelerendu a degradazione di u culore è di u sapore è aumentendu u cuntenutu HMF (16).

Pò Cristalizà è Degradà cù u Tempu

Ancu quandu hè almacenatu currettamente, hè abbastanza nurmale chì u mele si cristallizessi.

Hè perchè cuntene più zucaroli di quelli chì ponu esse sciolti. Ùn significa micca chì hè andatu male ma u prucessu face qualchì cambiamentu (1).

U mele cristallizatu diventa più biancu è più chjaru in culore. Diventa ancu assai più opacu invece di chjaru, è pò parè granulosu (1).

Hè sicuru di manghjà. Tuttavia, l'acqua hè liberata durante u prucessu di cristallizazione, chì aumenta u risicu di fermentazione (1, 17).

Inoltre, u mele conservatu per un bellu pezzu pò diventà più scuru è cumincià à perde u so aroma è u so gustu. Mentre questu ùn hè micca un risicu per a salute, pò esse micca gustosu o attraente.

Riassuntu

U mele pò andà male quandu hè cuntaminatu, se l'ape raccolgenu nettaru da certe piante tossiche è s'ella hè adulterata o conservata in modu incorrettu. A cristallizazione hè un prucessu naturale è generalmente ùn significa micca chì u vostru melu sia andatu male.

Cume Conservà è Manighjà u Miele Correttamente

Per fà u massimu di e pruprietà à longu andà di u to melu, hè impurtante di cunservallu currettamente.

Un fattore chjave per u almacenamentu hè u cuntrollu di l'umidità. Se troppu acqua entre in u vostru meli, u risicu di fermentazione aumenta è pò andà male.

Eccu alcuni consiglii nantu à e migliori pratiche di conservazione (18):

  • Store in un container hermeticu: I vasetti o buttiglii cumprati in u magazinu, i vasetti di vetru è i contenitori in acciaio inox cù coperchi ermetichi sò adatti.
  • Mantene in una zona fresca è secca: U meli deve idealmente esse conservatu sottu à 10 ° C (50 ° F). Tuttavia, u so almacenamentu à temperature fresche di l'ambiente trà 50-70 ° F (10-20 ° C) hè generalmente ok.
  • Refrigera: U meli pò esse cunservatu in u frigorifero se preferitu ma pò cristallizà più veloce è diventà più densu.
  • Caldu se cristallizatu: Se u meli cristallizeghja, pudete rientrallu in forma liquida riscaldendu delicatamente è agitendulu. Tuttavia, ùn surriscaldate o bollite cum'è chì degraderà u so culore è u so sapore.
  • Evite a contaminazione: Evite di cuntaminà u mele cù l'utensili brutti cum'è cultelli o cucchiai, chì puderebbenu permette à i batteri, lieviti è muffe di cresce.
  • In casu di dubbitu, scacciallu: Se u vostru meli hà un gustu spanu, hè spumante o si nota assai acqua libera, pò esse megliu à lampallu fora.

Arricurdatevi chì i sfarenti tippi di meli ponu vede è gustà diversi. Per istruzzioni specifiche di conservazione, fate riferenza à quelle stampate nantu à l'etichetta di u vostru pruduttu individuale.

Riassuntu

U mele deve esse tenutu in un cuntainer ermeticu in una zona fresca è secca. Hè u più impurtante di limità a quantità di umidità chì pò entre in u cuntinuu chì un cuntenutu più altu d'acqua aumenta u risicu di fermentazione.

U Bottom Line

U mele hè un cibu dolce è deliziosu chì vene in parechji sapori è culori sfarenti secondu u locu induve hè pruduttu.

A causa di u so altu zuccheru è di u so bassu cuntenutu in acqua, è ancu di u so valore pH bassu è di e so proprietà antimicrobiche, u mele pò stà frescu per anni, decennii o ancu di più.

Tuttavia, in certe circustanze, pò andà male o perde u so appellu.

U mele pò esse cuntaminatu da batteri, lieviti, funghi o muffe, ancu se di solitu ùn si riproduceranu micca à un numeru significativu. Pò cuntene ancu cumposti tossichi da certe piante o pò esse adulteratu cù edulcoranti di poca qualità o trasfurmazioni.

Inoltre, u melu chì hè almacenatu in modu incorrettu ùn durerà micca tantu. Per quessa, hè impurtante tene lu sigillatu in un cuntainer ermeticu in un locu frescu è seccu.

Cumprendu u meli da fornitori di bona reputazione è immagazzinendu lu in modu currettu, si pò gode in modu sicuru per parechji anni in fine.

Populari In Situ

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

Un grande trattamentu naturale per a inu ite cun i te à inalà eucaliptu, ma lavà u na u cù ale gro u, è pulì u na u cù alina ò ancu bone opzioni.Tuttavia, te tr...
Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

L'anemia da carenza di ferru hè unu di i tippi più cumuni di anemia, chì hè cau ata da una carenza di ferru chì pò accade per via di u cun umu ba u di cibi cù fe...