Autore: Helen Garcia
Data Di Creazione: 14 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
L'ibuprofene rende veramente u Coronavirus peghju? - Vita Di Vita
L'ibuprofene rende veramente u Coronavirus peghju? - Vita Di Vita

Cuntenutu

Hè chjaru avà chì un grande percentualità di a pupulazione serà probabilmente infettata da COVID-19. Ma questu ùn significa micca u listessu numeru di persone sperimenteranu sintomi periculosi per a vita di u novu coronavirus. Dunque, mentre amparate di più nantu à cumu si preparanu per una potenziale infezione da coronavirus, pudete avè pigliatu u ventu di l'avvertimentu di a Francia contru l'usu di un tipu cumuni di analgésicu per i sintomi di coronavirus COVID-19 - è avà avete qualchì quistione nantu à questu.

Se l'avete mancatu, u ministru di a salute in Francia, Olivier Véran hà avvistatu annantu à l'effetti potenziali di i FANS nantu à l'infezioni à coronavirus in un tweet nant'à u sabatu. "# COVID-19 | Piglià antiinflamatorii (ibuprofene, cortisone ...) puderia esse un fattore per aggravà l'infezzione", hà scrittu. "Se avete a frebba, pigliate u paracetamol. Sè site digià in antiinflamatori o site in dubbitu, dumandate cunsiglii à u vostru duttore".

Nanzu quellu ghjornu, u Ministeru di a Salute di Francia hà publicatu una dichjarazione simili nantu à i droghe antiinflamatorii è COVID-19: "Eventi avversi gravi ligati à l'usu di droghe antiinflamatorii non steroidali (AINS) sò stati signalati in pazienti cun potenziale è cunfirmatu. casi di COVID-19 ", leghje a dichjarazione. "Vi ricurdemu chì u trattamentu cunsigliatu di una febbre o dolore mal tolerata in u cuntestu di COVID-19 o qualsiasi altru virus respiratoriu hè u paracetamol, senza superà a dosa di 60 mg / kg / ghjornu è 3 g / ghjornu. esse pruibitu ". (Relativu: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a consegna di prescription in a pandemia di Coronavirus)


Un rinfrescamentu rapidu: I farmaci antiinfiammatori non steroidali (AINE) ponu aiutà à prevene l'infiammazione, riduce u dolore è calà e febbre. Esempii cumuni di FANS includenu l'aspirina (truvata in Bayer è Excedrin), naproxen sodiu (trovu in Aleve), è ibuprofene (truvatu in Advil è Motrin). Acetaminophen (chjamatu paracetamol in Francia) allevia ancu u dolore è a frebba, ma senza abbassà l'infiammazione. Probabilmente u sapete cum'è Tylenol. I dui AINE è l'acetaminophen ponu esse OTC o solu per prescription, secondu a so forza.

U ragiunamentu daretu à sta postura, chì hè tenuta micca solu da l'esperti di salute in Francia, ma ancu da alcuni circadori di u Regnu Unitu, hè chì l'AINS puderia interferiscenu cù a risposta immune di u corpu à u virus, secondu à BMJ. A stu mumentu, parechji scienziati sembranu crede chì u coronavirus guadagna l'ingressu in e cellule per mezu di un recettore chjamatu ACE2. A ricerca nantu à l'animali suggerisce chì i NSAID puderanu aumentà i livelli ACE2, è certi scientisti credenu chì l'aumentu di i livelli ACE2 si traduce in sintomi COVID-19 più severi una volta infettati.


Alcuni esperti ùn credenu micca chì ci sia abbastanza evidenza scientifica per ghjustificà a direttiva di a Francia, però. "Ùn pensu micca chì e persone necessitanu necessariamente di alluntanassi da i FANS", dice Edo Paz, MD, cardiologu è vicepresidente, medicu di K Health. "U fundamentu di sta nova alerta hè chì l'infiammazione face parte di a risposta immunitaria, è dunque i farmaci chì fermanu a risposta infiammatoria, cume i FANS è i corticosteroidi, ponu riduce a risposta immunitaria necessaria per luttà contr'à COVID-19. Tuttavia, i FANS sò stati ampiamente studiatu è ùn ci hè micca un ligame chjaru cù cumplicazioni infettive ". (Assuciatu: I sintomi più cumuni di Coronavirus da circà, secondu l'esperti)

Angela Rasmussen, Ph.D., virologa à l'Università Columbia, hà datu a so prospettiva nantu à u ligame trà i FANS è COVID-19 in un filu Twitter. Hà suggeritu chì a raccomandazione di a Francia si basa nantu à un'ipotesi chì "si basa nantu à parechje supposizioni maiò chì forse ùn sò micca vere". Ella sustene ancu chì ùn ci hè attualmente nisuna ricerca chì suggerisce chì un aumentu di i livelli ACE2 porta necessariamente à più cellule infettate; chì più cellule infettate significa chì più di u virus serà pruduttu; o chì e cellule chì producenu più di u virus significanu sintomi più severi. (Se site interessatu à amparà di più, Rasmussen scumparte ognunu di sti trè punti in più dettu in u so filu Twitter).


"In u mo parè, hè irresponsibile di basà e raccomandazioni cliniche da i funzionari di salute di u guvernu nantu à una ipotesi micca pruvata avanzata in una lettera chì ùn hè micca stata sottoposta à una revisione di i pari", hà scrittu. "Allora ùn lampate micca u vostru Advil o smettite di piglià a vostra medicina per a pressione sanguigna." (Assuciatu: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a trasmissione di coronavirus)

Dittu chistu, sè preferite micca piglià NSAID in questu momentu per una ragione o un'altra, l'acetaminofene pò ancu alleviare u dolore è a febbre, è l'esperti dicenu chì ci sò altre ragioni per chì puderia esse una scelta megliu per voi.

"Unrelated with COVID-19, AINE sò stati ligati à fallimentu renale, sanguinamentu gastrointestinali è eventi cardiovascolari", spiega u duttore Paz. "Allora se qualchissia vole evità ste droghe, un sustitutu naturale seria l'acetaminofene, l'ingredientu attivu in Tylenol. Questu pò aiutà cù dolori, dolori è frebba assuciati à COVID-19 è altre infezioni".

Ma tenite in mente: L'acetaminophen ùn hè micca senza culpa, ancu. Piglià quantità eccessivi pò causà danni à u fegatu.

Bottom line: In casu di dubbitu, discute e vostre opzioni cù u vostru duttore di salute. E di regula generale per l'analgèsici cum'è i FANS è l'acetaminofene, tenite sempre à a dosa raccomandata, sia chì pigliate una versione OTC o una versione di prescrizione.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

Scelta Di Lettori

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

I trattamenti naturali per una cattiva circulazione ò l'u u di tè diureticu, cum'è tè verde o tè di prezzemolo, beie più liquidi durante a ghjurnata o riducendu u...
Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

U pacemaker pruvi oriu, cunni ciutu ancu cum'è tempurale o e ternu, hè un di po itivu chì hè adupratu per cuntrullà u ritmu cardiacu, quandu u core ùn funziona micca ...