Cunsiglii di Corsa per Tempu Fredu da Elite Marathoners
Cuntenutu
- Vesti ti
- Fuel Better
- Abbracciate u 'Mulinu
- Facilità in questu
- Shake It Off (Literalmente)
- Siate un Snow Runner
- Just Get Out There
- Vantarsi un pocu (o assai)
- Scaldate i musculi principali di u vostru mutore
- Rivista per
Ah, primavera. Tulipani chì fiuriscenu, acelli chì ciarlanu ... ancu l'inevitabile pioggia di pioggia sembra idilliaca quandu ci sò pile di neve in terra. Basta à pensà à aprile è à maghju pò fà chì a firma per una mezza maratona o piena pare una grande idea. Finu à capì chì a furmazione per una corsa significa allora corre in tempu freddu avà.
Ma ùn cambiate micca sempre a vostra idea. "Avè qualcosa nantu à u calendariu aiuta solu per esce da a porta in l'invernu quandu ùn site micca cusì motivatu", dice Sara Hall, una maratona Asics, chì gestisce a so prima maratona LA di marzu. In più: "Scuve chì mi prepara bè per a corsa stessa, postu chì a maiò parte di e maratone partenu di prima matina, quandu hè più friddu". A furmazione per l'inguernu ùn hè micca ideale - ma ùn sceglite micca di registràvvi appena! Avemu parlatu cù Hall è altri prufessiunali in esecuzione per i so cunsiglii principali per a furmazione à u fretu. (Eccu qualchì motivazione: I 10 Migliori Maratoni per Viaghjà in u mondu.)
Vesti ti
All-Athletics.com
L'avete intesu prima: a stratificazione hè chjave. Ma per una dura, longa corsa di furmazione in maratona, ùn vulete micca voluminosa strati, dice Hall. "A più grande cosa chì aghju da assicurà chì aghju hè qualcosa nantu à a mo testa è l'arechje, cum'è l'Asics Felicity Fleece Headwarmer ($ 18; asicsamerica.com)", dice. Siccomu i corsi di maratona di furmazione ponu esse stancante, Hall a volte preferisce maniche curtite, ancu quandu hè abbastanza friddu. In quelli ghjorni (è u ghjornu di a corsa), purterà Asics Arm Warmers ($ 10; asicsamerica.com). "Hè una bella capa amovibile", dice ella.
Fuel Better
Corbis Images
"In l'invernu, mi sentu ravenous è aghju trovu chì aghju bisognu di manghjà un pocu di più colazione per stà cun mè finu à a fine di u mo entrenamentu", dice Shalane Flanagan, una maratona d'elite chì corre a Maratona di Boston in April. U so go-to: Pancakes Muscle Milk è caffè di burro. È ùn vi scurdate di idratà è ricuperà post-run. "A maiò parte di a ghjente ùn capisce micca chì stanu perdendu un pocu di sudore ancu quandu hè più fretu", dice. "Pruvu di beie assai liquidi prima è dopu, è stà cù a mo rutina - un pezzu di fruttu è un bar KIND".
Abbracciate u 'Mulinu
Corbis Images
"Ùn mi piace micca veramente u treadmill, ma qualchì volta hè inevitabbile, soprattuttu se e cundizioni sò periculosamente ghiacciate", dice Hall. Ma piuttostu chè di sentasi infastiditu, Hall abbraccia i so slogan di u tapis roulant: "Hè un bonu modu per esce da a mo rutina normale di un ritmu", spiega. "Aghjunghju u mo ritimu di qualchì altru incasgiu di quelli chì mi sentu cunfortu. Esse furzata da u mo ritimu cù a cintura chì mi tira hè un ottimu modu per bustà quessi altipiani", dice. (Pruvate stu Esclusivu Treadmill Workout da Mile High Run Club.)
Facilità in questu
Corbis Images
Piglia più tempu per chì i musculi si riscaldinu d'invernu, allora pigliate un pocu di tempu per allungà dinamicamente a pre-corsa è facilità u ritimu. Un altru suggerimentu: datevi un pocu di automassage pre-run. Hall usa un rullu di softball o di schiuma prima di corre per allentà fasica è tessuti musculari. "U scorri ligeramente nantu à i mo musculi, passendu un pocu di tempu extra in spazii chì sò più stretti", dice. (Consultate u Best Warm Up per ogni tipu di entrenamentu.)
Shake It Off (Literalmente)
Corbis Images
"Mi piace scuzzulà e mani mentre corre", dice Marie Purvis, Trainer Master di Nike. "Questu vi aiuta à ùn spalle micca e spalle (ciò chì femu quandu avemu u fretu), in più vi aiuta à mantene una postura curretta mentre corre".
Siate un Snow Runner
Corbis Images
"Quandu corru in a neve, ùn solu mi vestu più caldu, ma corgu in i mo scarpi di trail (portu a Nike Zoom Terra Kiger 2) perchè ci hè più supportu per l'aderenza", dice Purvis. Duvete ancu cambià u vostru passu. "Quandu corru in a neve, cercu di tene u mo passu un pocu più chjucu è di piglià passi più veloci per ùn sciddicà", dice Flanagan.
Just Get Out There
Corbis Images
"Quandu eiu veramente ùn vogliu micca esce da quì, pensu à quantu mi ferirà u mo corpu u ghjornu di a corsa se ùn aghju micca una corsa ", dice Purvis." L'addestramentu ùn hè micca una soluzione rapida, ùn andaraghju micca migliurati senza mette in opera ", si dice.
Flanagan usa trucchi mentali per esce da a porta in i ghjorni particularmente friddi. "Pianificaraghju di ricumpinsà mi stessu cun un bellu trattatu quandu ghjunghje in casa (duscia calda, focu accogliente, cacao caldu) è pensu à quantu aghju da esse per a mo corsa futura. Ma, in generale, mi pattu. à u spinu per esse duru è mi dicu chì i veri campioni "travaglianu duramente quandu nimu ùn cerca!" (Consultate più strategie mentali in 9 Smart Running Tips da Shalane Flanagan).
Vantarsi un pocu (o assai)
Corbis Images
"Usaghju Strava, un tracker GPS in corsa, per a motivazione per esce da a porta. Sapendu chì aghju da publicà i mo risultati di corsa dopu m'aiuti à andà ", dice Kara Goucher, pro-marathoner sponsorizata da Oiselle. "Dopu a mo corsa, cunnettu u mo rilloghju Soleus à Strava è poi mi vene assai felicitazioni è cumenti di e persone chì mi dicenu quantu eru curagiosu per esce da a porta."
Scaldate i musculi principali di u vostru mutore
Corbis Images
"Mi piace à assicurà chì e mo parte inferiore di e gambe (vitelli è caviglie) sianu assai caldi", dice Goucher. "I mo calzetti di compressione Zensah mantenenu u sangue chì circula in e mo gamme, in più mi aiutanu à ricuperà più rapidamente ciò chì hè criticu per u clima fretu".