U pensamentu pusitivu funziona veramente?
Cuntenutu
Avemu tutti intesu e storie putenti di u pensamentu pusitivu: E persone chì dicenu una verità attitudine à mezu pienu l'anu aiutatu à fà tuttu da u putere finu à l'ultimi minuti di classe di spin per superà malatie debilitanti cum'è u cancer.
Alcune ricerche sustene ancu l'idea. E persone chì anu sperimentatu l'insufficienza cardiaca eranu assai più riesciuti in a ricuperazione s'elli eranu cunsiderati ottimisti, secondu un studiu recente da l'Hospital General di Massachusetts in Boston L'altra scienza hà truvatu chì l'ottimisti anu una risposta biologica megliu à l'hormone di stress cortisol cà i pessimisti. È un studiu da u 2000 chì analizò i ghjurnali di monache hà truvatu chì una attitudine allegra, cum'è vistu à traversu l'scrittura di e surelle, hè fortemente ligata à a longevità. (Verificate i Beneficii per a Salute di esse un Ottimistu versus un Pessimista.)
Ma puderia esse veramente chì solu avè pinsamenti felici pò aiutà à superà i negativi in a vita?
Capisce megliu l'ottimisimu
Sfurtunatamente, ùn hè micca questu sanu storia. Mentre, in generale, a ricerca cunfirma chì i pensatori ottimisti campanu più longu, vedenu più successu di travagliu è di relazione, è godenu di una salute megliu, una tale mentalità ci rende ancu più prubabile di piglià l'azzioni adattate: per seguità l'ordine di i medichi, manghjà bè è eserciziu.
"A parolla "ottimisimu" hè sparta assai cum'è solu pensendu pusitivu, ma a definizione hè a credenza chì quandu face un negativu, aspittemu un bonu risultatu - è credemu chì u nostru cumpurtamentu importa", dice Michelle Gielan, u fundatore. di l'Istitutu per a Ricerca Pusitiva Applicata è autore di Trasmissione di Felicità.
Dite chì a sfida hè un diagnosticu di malatie. L'ottimisti saranu più propensi à crede chì ci sò azzioni chì pudete fà per migliurà e vostre probabilità - è quessi cumpurtamenti (tene u passu cù l'appuntamentu di i duttori, manghjà bè, aderendu à i medicazione) ponu purtà à risultati migliori, dice Gielan. Mentre u pessimista pò fà qualchi di quelli cumpurtamenti, cù una vista più fatale di u mondu, ponu ancu saltà i passi chjave chì puderanu purtà à un risultatu megliu, spiega.
Cuntrastu Mentale è WOOP
In u so libru, Ripensà u Pensamentu Pusitivu: Dentru a Nova Scienza di a Motivazione, Gabriele Oettingen, Ph.D., prufessore di psiculugia à l'Università di New York è l'Università di Amburgo, spiega questa idea di i sognacci felici chì ùn sò micca abbastanza: Solu sognu di i vostri desideri, più ricerca attuale suggerisce, ùn vi aiuta micca à rializà elli. Per sfruttà i benefici di penseri felici, piuttostu, duvete avè un pianu - è duvete agisce.
Allora hà sviluppatu una cosa chjamata "contrastanti mentale": una tecnica di visualizazione chì cunsiste in vede u vostru scopu; figurendu i boni risultati assuciati à quellu scopu; visualizà ogni sfide chì pudete affruntà; è pensendu à se vi sò presentati cù una sfida, cumu superà u scontru.
Dite chì vulete travaglià di più - pudete figurà i vostri risultati cum'è più tonificati. Focus nantu à quellu risultatu è imaginate veramente. Allora, cuminciate à pensà à u vostru ostaculu numeru unu per arrivà à a palestra - forse hè chì u vostru modu troppu occupatu. Pensate à quella sfida. Dopu, configurate a vostra sfida cun una dichjarazione "se-allora", cum'è: "Se mi occupu, allora aghju da fà XYZ". (È Quantu Eserciziu Avete bisognu Dipende Totalmente Da I Vostri Obiettivi.)
Sta strategia, inventata da Oettingen, hè chjamata desideriu WOOP, risultatu, ostaculu, pianu, dice. (Pudete pruvà per sè stessu quì.) WOOP dura solu cinque minuti per sessione è hè una strategia cuscente chì travaglia per l'associazioni non-cunscienti, dice Oettingen. "Hè una tecnica d'imaghjini - è tutti ponu fà imagine".
Perchè funziona? Perchè vi ritorna à a realtà. Pensà à i pussibuli contrattempi è cumportamenti di u vostru propiu chì puderebbenu inibiscevi di ghjunghje à un scopu furnisce una vera visione di u vostru ghjornu à ghjornu è speremu chì vi illumini à modifiche chì pudete fà per aggirà i blocchi stradali.
WOOP hè ancu supportatu da una mansa di dati. Oettingen dice chì e persone chì facenu WOOP in quantu à una alimentazione sana cunsumanu più frutti è ligumi; quelli chì travaglianu nantu à i scopi di eserciziu attraversu a tecnica di furmazione di più; è i pazienti in colpu di recuperu chì praticanu sò più attivi è perdenu più pesu di quelli chì ùn anu micca. (Avemu ancu più trucchi appruvati da u terapeuta per a positività perpetua).
Pudete amparà à diventà un ottimista
Pessimista per natura? Al di là di WOOP - è assicurandu di fighjà nantu à i cumpurtamenti boni per voi - hè impurtante sapè chì a vostra visione di a vita hè maleabile. Cambiendu lu hè pussibule, dice Gielan. Cuminciate cù queste trè abitudini di persone altamente ottimiste.
- Siate grati. In un studiu di u 2003, i circadori anu spartutu a ghjente in trè gruppi diffirenti: unu chì hà scrittu ciò ch'elli eranu grati, unu chì hà scrittu e lotte di a settimana, è unu chì hà scrittu l'avvenimenti neutrali. I risultati: In solu un paru di settimane, e persone chì anu scrittu e cose chì anu ringraziatu eranu più ottimisti è ancu esercitanu più di l'altri dui gruppi.
- Piazzà picculi scopi. L'ottimisti pò esse più prubabile di coglie i benefici di salute di u pensamentu felice, ma facenu ancu picculi passi chì li mostranu chì u so cumpurtamentu importa, dice Gielan. Curriri un chilometru, per esempiu, ùn pò micca esse un scopu tamantu per alcune persone, ma hè qualcosa chì hè gestibile è chì pudete vede risultati da-motivatori per continuà a furmazione o colpisce a palestra.
- Ghjurnale. Per dui minuti à u ghjornu, scrivite l'esperienza più positiva chì avete avutu in l'ultime 24 ore - includite tuttu ciò chì pudete ricurdà cum'è induve site, ciò chì avete sentitu, è ciò chì hè accadutu esattamente, suggerisce Gielan. "Avete u vostru cervellu per rivivisce quella sperienza pusitiva, alimentandu cù emozioni pusitivi, chì ponu liberà dopamina", dice Gielan. Prufittate di questu altu colpendu u pavimentu post-journaling sesh: Dopamina hè strettamente legata à motivazione è comportamenti gratificanti. .