6 modi naturali per alleviare u dolore à u pede
Cuntenutu
- 1. Fate un pedi scaldante
- 2. Lie cù i pedi in altu
- 3. Massaggio cù olii essenziali
- 4. Fate un bagnu di cuntrastu
- 5. Fate movimenti cù i pedi
- 6. Rota una palla sottu à u to pede
A maiò parte di u tempu u dulore in i pedi hè causatu da u purtamentu di scarpi chì ùn sustenenu micca i pedi currettamente, a pelle seca in questa regione è l'apparizione di crepe è da stà in a stessa pusizione per parechje ore, chì impedisce u ritornu venoso, favurendu u gonfiore.
Tuttavia, quandu u dolore à i pedi hè situatu in una certa regione, hè costante, assai forte è apparisce appena si mette i pedi in terra quandu si sveglia, hè impurtante andà à l'ortopedista per ellu per urdinà testi chì ponu aiutà à truvà a causa di stu dulore.
Vede un elencu di e cause principali di u dolore à i pedi.
1. Fate un pedi scaldante
A prima strategia per luttà contr'à u dulore à i pedi hè di scaldà i vostri pedi cù acqua calda assai, ma abbastanza per ùn brusgià a pelle, lascendu i pedi in suchju per circa 20 à 30 minuti. Sta strategia hè ottima per quandu avete passatu tuttu u ghjornu à marchjà, à pusà per un bellu pezzu o se avete adupratu una scarpa scomoda o stretta, allevendu assai dolore in u calcagnu è a sola di u pede.
Per fà stu scalpu di u pede duvete impregnassi i vostri pedi in una suppera o un seccu, pienu immersi per circa 20 minuti è, se hè pussibule, pudete ancu aghjunghje alcune gocce di un oliu essenziale in l'acqua o alcune foglie di eucaliptu, per esempiu.
2. Lie cù i pedi in altu
Stendu nantu à u lettu o u lettu è mettendu un cuscinu altu sottu à i pedi aiuta à migliurà u ritornu di u sangue in u core è, dunque, migliora u drenaghju linfaticu sbulendu i pedi è allevia u dulore è a pesantezza in e gambe.
3. Massaggio cù olii essenziali
U massaggio cù l'olii essenziali, in più di esse un ottimu modu per alleviare u dolore di i pedi à a fine di a ghjurnata, aiuta ancu à attivà punti di riflessologia specifici chì allevanu a tensione in tuttu u corpu, generendu una sensazione di benessere.
Vede un passu à passu cumpletu cù e foto nantu à cumu fà stu massaggio in casa.
4. Fate un bagnu di cuntrastu
U bagnu di cuntrastu cunsiste à mette i vostri pedi in un bucket cun acqua calda è poi mette in un altru cù acqua fredda. Stu cambiamentu bruscu di temperatura aiuta à attivà a circulazione sanguigna è à eliminà l'eccessu di liquidi da e gambe è i pedi, chì hè di solitu u principale rispunsevule di l'iniziu di u dulore.
Per fà u bagnu di cuntrastu, duvete poi mette i vostri pedi in u seccu d'acqua calda per 3 minuti è poi passate à u seccu cù acqua ghiacciata, lascendu per un altru minutu.
5. Fate movimenti cù i pedi
Quandu u dulore in i pedi pare più vicinu à a ghjunta di a caviglia, per esempiu, si ponu fà picculi muvimenti circulari, mantenendu u pede in aria. Questu esercitazione aiuta à alleviare u pesu à u pede, ma permette ancu di scaldà l'articulazione, aiutendu à alleviare un pocu di u dolore.
Prima, pudete cumincià à fà muvimenti in sensu urariu, ma dopu duvete passà à u sensu antiurariu, ripetendu cù un pede à a volta.
6. Rota una palla sottu à u to pede
Rulà una palla di ping pong, una palla di tennis o ancu marmi sottu à a pianta di i vostri pedi, aiuta à massà è rilassà i musculi in a sola di i vostri pedi. Eccu cumu fà in u video:
A fisioterapia hè ancu assai utile per luttà contr'à u dolore di i pedi è aiuta à centralizà i pedi è à adattà u tippu di passu, ma u trattamentu deve esse individualizatu perchè ùn ci hè micca una formula secreta chì sia adatta per tutte e persone è hè per quessa chì hè impurtante passà da una valutazione individualizata è inizià u trattamentu indicatu da u fisioterapeuta.